Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geweldige TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niet helemaal fan van dat country liedjes muziek achtig. maar kan dat altijd wel waarderen
Do what you love, love what you do!![]()
Huilio Iglesias ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat die soms worden slikkt en met
hulio gezongen heeft?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Conjoquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb niet zoveel echte. vrienden he?
Naja. deze die ik wel heb dan.
Zo gaat het al de hele nacht. Schroefdraad of gloeidraad ?quote:
gloeiend schroefdraad, maar het verbaasd me ook niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat het al de hele nacht. Schroefdraad of gloeidraad ?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb je 320 katzen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Cat 320 wegbrengen, Op naar zuid limburg
Fijne dag![]()
![]()
Hou hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven Chauffeur.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dag
Ken wel Cat6.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Aangezien je Toto draait snap ik dat wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:42 schreef kree het volgende:
ik heb niet zoveel echte. vrienden he?
Naja. deze die ik wel heb dan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
"ik kan niet komen werken, er ligt een cat op mijn auto"
[ afbeelding ]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?quote:
nee maar het regent hard zatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jyske zit nu buiten met een emmer ja ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het waait hier als een gek. Werd wakker van een harde knal geen idee watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Cobra 8 knalt best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaidequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat doen ze zeker, binnenkort ff naar mijn oude oude werk, eens zien wat die aan vuurwerk heeft.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als je straks wat mist als het licht is weet je hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaide
Even schijnen met een zaklamp?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaideIt was a dark and stormy night.![]()
Laatste keer hoorde ik dit jaar. Volgend jaar geen vuurwerk meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
dat doen ze zeker, binnenkort ff naar mijn oude oude werk, eens zien wat die aan vuurwerk heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even schijnen met een zaklamp?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ik heb er wat bij 😁quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je straks wat mist als het licht is weet je hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste keer hoorde ik dit jaar. Volgend jaar geen vuurwerk meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey GGquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even schijnen met een zaklamp?![]()
Kan maar geen zin in. Zie het straks welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
Moet sowieso langs het oude werk om te kijken voor een stadsfietsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon carbidknallen. Oldstyle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Aangezien je Toto draait snap ik dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Komt toch wel vuurwerk door al die eigenwijze die het in het buitenland gaan halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doen ze veel hier jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon carbidknallen. Oldstyle.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eigenwijs wil ik niet zeggen, het is gewoon een draaiboek. Hier alles verminderen zodat het elders wordt gehaald en je dan ka zeggen we stoppen er mee want "illegaal"..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt toch wel vuurwerk door al die eigenwijze die het in het buitenland gaan halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb dat nog van mijn vader geleerd als kind.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.
mooi man, voetbal erin en knallen maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat nog van mijn vader geleerd als kind.
Hoi hoiquote:
Hetzelfde met roken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenwijs wil ik niet zeggen, het is gewoon een draaiboek. Hier alles verminderen zodat het elders wordt gehaald en je dan ka zeggen we stoppen er mee want "illegaal"..
Nou..nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het hoort er zo bij 😊quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, maar daar hangen accijnzen aan dus is wat lastiger.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Killemquote:
nouja ik wel. ga best goed op die hele oude jaren 70 verhalen liedjes. muzikaal. maar ook wel met tekst.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zal wel lekker rustig op het werk zijn vandaag met die regen, de duitsers komen later wel
Ik bedoel te zeggen dat door de prijsstijgingen mensen massaal over de grens gaan kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, maar daar hangen accijnzen aan dus is wat lastiger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wil niet zeggen dat ik andere niet leuk vind van later trouwens. maar oke heb er zwak voor die nrs.
Ah, ja klopt. Tanken en boodschappen en je hebt het er al uit, zelfs vanuit Amsterdamquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat door de prijsstijgingen mensen massaal over de grens gaan kopen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Duitsers en regen is een slechte combi.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
zal wel lekker rustig op het werk zijn vandaag met die regen, de duitsers komen later wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duitsers en regen is een slechte combi.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, ik lig er nog in. En hier is nog weinig wind. Het begon net wat te regenen even, maar dat is alweer voorbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mogguh GG![]()
Ook uit je bed gewaaid?It was a dark and stormy night.![]()
quote:
Ik wacht op GG. die heeft de lekkerste koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja oke wachten we die ff op iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht op GG. die heeft de lekkerste koffie.
Niets mis mee toch. Toen werd er nog echt muziek gemaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:06 schreef kree het volgende:
wil niet zeggen dat ik andere niet leuk vind van later trouwens. maar oke heb er zwak voor die nrs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:
Ja lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het eerste wat ik doe als ik beneden kom. Een lekkere bak koffie pakken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja wil die discussie niet aan, maar het is voor elke artiest nu nadelig dat ze ooit hun muziek op spotify hadden gezet?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Toen werd er nog echt muziek gemaakt
AI genereert enzo. en ik zie er niet echt iets beters uit komen. Sowieso vond ik alles laatste jaren al prut en kopie van. zelfs nog voor AI.Do what you love, love what you do!![]()
Maar meneer kree, er zijn best veel artiesten die hun muziekrechten voor een leuk bedrag verkopen. En ik geef ze geen ongelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil die discussie niet aan, maar het is voor elke artiest nu nadelig dat ze ooit hun muziek op spotify hadden gezet?
AI genereert enzo. en ik zie er niet echt iets beters uit komen. Sowieso vond ik alles laatste jaren al prut en kopie van. zelfs nog voor AI.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar maar ook een hoop die door AI nu worden gekaapt, ik ben het neit eens he daarmee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar meneer kree, er zijn best veel artiesten die hun muziekrechten voor een leuk bedrag verkopen. En ik geef ze geen ongelijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik ga toch nog eventjes plat. Tot later
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Hmm, leuk playlistje nu wel, early 2000 met oa Marco V en Cosmic gateTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen dit is wel lekker koffie muziekje toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, leuk playlistje nu wel, early 2000 met oa Marco V en Cosmic gate
Heb ik CD/DVD van gehad, ene zijde CD, andere zijde DVD, was 2001 meen ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
waar is de rest. haha luister intro helemaal in verwachting van mooi muziek en is alleen intro?quote:Do what you love, love what you do!![]()
bedoel je dan met Ali die? want oke muzikaal vond ik die ook best nog wel goed?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.
Doe niet zo mee aan de heksenjacht enzo naar Borsato trouwens of andere. kijk ff wat het muzikaal was.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, verre van...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
bedoel je dan met Ali die? want oke muzikaal vond ik die ook best nog wel goed?
Doe niet zo mee aan de heksenjacht enzo naar Borsato trouwens of andere. kijk ff wat het muzikaal was.
[..]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Precies deze.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik CD/DVD van gehad, ene zijde CD, andere zijde DVD, was 2001 meen ik
Was net in de tijd dat ik er een beetje in kwam, ben eigenlijk 5 jaar te laat geborenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel okquote:
Het gaat niet om die kindervrienden.. Marco V is een muzikant die jij denk ik niks vind. Techno house die kant opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel okTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee niet helemaal mijn ding techno, maar je mag linkje doen hoor? wil best ff luisteren. ook oordeel meer als muzikant als dat ik het uren ga luisteren meestal.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om die kindervrienden.. Marco V is een muzikant die jij denk ik niks vind. Techno house die kant opDo what you love, love what you do!![]()
AliB vond ik muzikaal helemaal geen reet aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel ok
ik luister op spotify, heb geen link.. Zoek maar op YT: Marco V - GoddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
naja hij opzich niet. maar het arrangement met Marco B was wel goed in elkaar gezet. en ook muzikaal. hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AliB vond ik muzikaal helemaal geen reet aanDo what you love, love what you do!![]()
Verhip ja.de nummers staan in een playlist op YT.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:22 schreef kree het volgende:
[..]
waar is de rest. haha luister intro helemaal in verwachting van mooi muziek en is alleen intro?
Dus zelf even zoeken.
Deze reeks kan ik je ook aanraden.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Symphnica in Rosso, Ali B, Marco Borsato en ik dacht Brace - Dromen zijn bedrog, heel mooi in elkaar gezet. Dat hele concert is overigens muzikaal gezien erg mooi in elkaar gezetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
naja hij opzich niet. maar het arrangement met Marco B was wel goed in elkaar gezet. en ook muzikaal. hahaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja het is niet mijn stijl he. of iig niet om lang te luisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip ja.de nummers staan in een playlist op YT.
Dus zelf even zoeken.
Deze reeks kan ik je ook aanraden.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
wat ik altij zeg. hou wel van jazz maar niet te veel nootjes enzo.Do what you love, love what you do!![]()
op t randje dit voor mij om leuk te vinden. luister nog ff door
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
ik luister op spotify, heb geen link.. Zoek maar op YT: Marco V - Godd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word altijd kriegel van Jazz, net als van viool muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:35 schreef kree het volgende:
op t randje dit voor mij om leuk te vinden. luister nog ff door
Dat het op je zenuwen gaat werken bedoel je? Dan haak ik ook af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:34 schreef kree het volgende:
wat ik altij zeg. hou wel van jazz maar niet te veel nootjes enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zat te kijken op mysterie land enzo. die show hahaha dat is toch ook wel mooi alleen daarvoor zou ik het willen zien want dat is coolDo what you love, love what you do!![]()
![]()
nou niet zo snel bij mij, maar herhaling en sequencer spelen ipv live. daar haak ik op af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat het op je zenuwen gaat werken bedoel je? Dan haak ik ook af.Do what you love, love what you do!![]()
Maak je zelf nog veel muziek Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag je tegenwoordig wel een flinke portemonnee voor meebrengen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:37 schreef kree het volgende:
ik zat te kijken op mysterie land enzo. die show hahaha dat is toch ook wel mooi alleen daarvoor zou ik het willen zien want dat is cool“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet heb het dan ook alleen op YouTube gezxiern.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig wel een flinke portemonnee voor meebrengen.Do what you love, love what you do!![]()
Computer muziek heb ik ook de pest aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:39 schreef kree het volgende:
of alles wat AI is. maar dat wisten Julie al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De eerste editie 3 nachten niet geslapen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet heb het dan ook alleen op YouTube gezxiern.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het komt er wel meer he, en erger door alle die hun muziek naar bv spotify stuurde. die hebben dat geanalyseerd en in AI krijg je slechte aftreksels.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Computer muziek heb ik ook de pest aan
muziek comunity band ze ook wel nuDo what you love, love what you do!![]()
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:42 schreef kree het volgende:
[..]
het komt er wel meer he, en erger door alle die hun muziek naar bv spotify stuurde. die hebben dat geanalyseerd en in AI krijg je slechte aftreksels.
muziek comunity band ze ook wel nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps. Dat klinkt niet gunstig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
Dat waren de voorlopige rekeningen
betalen is nooit gunstigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps. Dat klinkt niet gunstig.
Het erge is ze komen steeds terug, de meeste althansquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeld
Dikke lul daarmee dus en denk dat de meeste muzikanten zo denken, dan maar zelf online zetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeldDo what you love, love what you do!![]()
Waarom 3 keer quoten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.
Dikke lul daarmee dus en denk dat de meeste muzikanten zo denken, dan maar zelf online zetten.
[..]
[..]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, vooral dat. Deze maand vind ik extra lastig want toeslagen heb ik niet meer en weet nog niet wat mijn loon uit werk is preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het erge is ze komen steeds terug, de meeste althansTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb er geen problemen mee.. geen last van reclames, adds, en kan vrijwel alles luisteren waar ik ook ben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
juist, was gewoon foutje mijn apple doet dat nou eenmaal als ik ergens shift klik ofzo.quote:quote:Do what you love, love what you do!![]()
Groot gelijk hebben zequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.
Dikke lul daarmee dus en denk dat de meeste muzikanten zo denken, dan maar zelf online zetten.
[..]
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij markt nogal veel words kree. Zo krijg je vast een keer gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:46 schreef kree het volgende:
spotify graaft zijn eigen graf, mark my words.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je luistert straks AIquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
heb er geen problemen mee.. geen last van reclames, adds, en kan vrijwel alles luisteren waar ik ook ben.Do what you love, love what you do!![]()
welnee, wat is, blijft gewoon. Er komt slechts wat anders bij waar ik niet bewust naar zal luisterenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij markt nogal veel words kree. Zo krijg je vast een keer gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
deze moet ik even markenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.
Ben je weer klaar voor het werk maandag Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.
doe maar ja ik doe hem ook en over jaar weer hebben we het erover nog eens.quote:
Ik heb iets van 1000 Cd's en platen. Ga me nou niet vertellen wat ik luister.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je weer klaar voor het werk maandag KreeDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Dan nog luister ik hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar ja ik doe hem ook en over jaar weer hebben we het erover nog eens.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
lol ging ik beetje teveel met zeiken nu? naja. hahaha doe het er maar mee.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo als ik geen corona heb?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.
Heerst een nieuwe variant las ik gisteren Frankenstein, wat een naam heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een prikje halen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee ik was heel erg verk9uden en keelpijn na vlucht terug terug. mss valt t wel mee. maar voelde corona achtig. zal ff testje doen nog vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo als ik geen corona heb?
Heerst een nieuwe variant las ik gisteren Frankenstein, wat een naam heDo what you love, love what you do!![]()
Hoe zie je dat, ik zie nog geen hol buitenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, komt een dikke bak regen aan zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man.quote:
Ik heb nu al van heel veel mensen gehoord dat ze ziek terug komen van vakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ik was heel erg verk9uden en keelpijn na vlucht terug terug. mss valt t wel mee. maar voelde corona achtig. zal ff testje doen nog vandaag.
Allemaaal klachten van de luchtwegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zie je dat, ik zie nog geen hol buiten
Vliegtuig is idd luchtwegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit meen je niet ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzo
nouja wil allemaal niet zo erg denken en ben niet doodziek, maargoed ik weet sommige hadden onwijs last van corona. zal ff testje doen nog toch wel ff. en zo wel of niet ff kijken want wil niet anderen besmetten ermee. want erge verhalen gehoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nu al van heel veel mensen gehoord dat ze ziek terug komen van vakantie.
Allemaaal klachten van de luchtwegen
Ik overleef het wel allemaal denk.
ff dikke zware van Nelle maar roken. dat stookt die corona er wel uit.Do what you love, love what you do!![]()
O op die manier, ergens vertrouw ik die voor geen meter als de wind draait is het weer andersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezien het om een "storm" gaat is het vrij voorspelbaar wat er over 10-20 minuten aan regen valt. Bij nog te ontwikkelen buitjes over 6-8 uur zou je een punt hebben iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, ergens vertrouw ik die voor geen meter als de wind draait is het weer andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja voor sommige mensen is het ernstig als ze corona krijgen. Hopelijk heb je het niet. Tegenwoordig mag je gewoon werken met corona, ook al werk je met zieke mensen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:55 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil allemaal niet zo erg denken en ben niet doodziek, maargoed ik weet sommige hadden onwijs last van corona. zal ff testje doen nog toch wel ff. en zo wel of niet ff kijken want wil niet anderen besmetten ermee. want erge verhalen gehoord.
Ik overleef het wel allemaal denk.
ff dikke zware van Nelle maar roken. dat stookt die corona er wel uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tumtidum.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
buienradar moet je ook nooit voorruit bekijken. alleen laatste uur terug is relevant. rest is gis van enzo en klopt meestal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik spreek je over pak m beet 15 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef kree het volgende:
buienradar moet je ook nooit voorruit bekijken. alleen laatste uur terug is relevant. rest is gis van enzo en klopt meestal niet.
Had niets gehoord over een storm, maar merkte het vannacht hoe hard het waaide.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezien het om een "storm" gaat is het vrij voorspelbaar wat er over 10-20 minuten aan regen valt. Bij nog te ontwikkelen buitjes over 6-8 uur zou je een punt hebben idd
Geen weerberichten gekeken en gelezen de laatste dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Code oranje in het kustgebied, geel in meerdere provincies.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niets gehoord over een storm, maar merkte het vannacht hoe hard het waaide.
Geen weerberichten gekeken en gelezen de laatste dagenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, eerder keek ik altijd als ik met de scoot op pad ging, maar het klopte nooit. Ben daar ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef kree het volgende:
buienradar moet je ook nooit voorruit bekijken. alleen laatste uur terug is relevant. rest is gis van enzo en klopt meestal niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waar maar ben ook niet onwijs ziek hoor, maar ff voel me wat minder en iig snotteren en keelpijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen is het ernstig als ze corona krijgen. Hopelijk heb je het niet. Tegenwoordig mag je gewoon werken met corona, ook al werk je met zieke mensen.
mss niks gewoon. wie weet.Do what you love, love what you do!![]()
Als je niks kijkt of leest is alles een verrassing.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code oranje in het kustgebied, geel in meerdere provincies.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier ook een beetje de neus dicht en iets last van de keel maar voel me verder fitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hopelijk knap je snel op Kree.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisterenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier ook, maar dan anders, hier loopt de neus al dagen leeg en wat kriebel in de keel en veel niezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
hier ook een beetje de neus dicht en iets last van de keel maar voel me verder fitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?quote:
Kan het dus wel. ff ochtend en avond peukje dus. naja mss kan ik het dus wel. zo moeilijk was het allemaal niet dus toen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja prachtig, wat dat betreft baal ik wel dat ik niet dicht bij de zee woont.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga me er niet ziek om melden ofzo, gewoon lekker werken straks
En nu ben je thuis en rook je weer meer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?
Kan het dus wel. ff ochtend en avond peukje dus. naja mss kan ik het dus wel. zo moeilijk was het allemaal niet dus toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZOlang je geen hoge koorst hebt en opstandige spieren kan dat ook gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga me er niet ziek om melden ofzo, gewoon lekker werken straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu ben je thuis en rook je weer meer?Do what you love, love what you do!![]()
Zo is het.quote:
denk echt dat ik het kan stoppen met roken, LOl het kan nooit erger zijn als dik afkicken van alcohol. dart is 10000x erger.Do what you love, love what you do!![]()
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:04 schreef kree het volgende:
[..]
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je daten met @drakinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:05 schreef kree het volgende:
denk echt dat ik het kan stoppen met roken, LOl het kan nooit erger zijn als dik afkicken van alcohol. dart is 10000x erger.
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaat[quote]
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nouja die afspraak stond natuurlijk nog wel. hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je daten met @:drakinDo what you love, love what you do!![]()
ja kan het ook wel denk. tis niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malenDo what you love, love what you do!![]()
Zal niet aan het leuk vinden liggen denk ik, maar meer dat ze eerder bij je komen omdat je niet meer zo stinktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzo
Nu toch wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malen
IK had er gelukkig geen moeite meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmms weet niet. mss als er wat leuk is doe ik mee? geen zin om zelf te organiseren eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Over daten gesproken, wanneer is er weer een meet?Do what you love, love what you do!![]()
Ook mislukt, is wel paar maandjes goed gegaan maar van de zomer weer begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu toch wel?
IK had er gelukkig geen moeite meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geen behoefte aan, en wat ik hoorde van de vorige meet ben ik blij er niet bij geweest te zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Over daten gesproken, wanneer is er weer een meet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik iets ga organiseren is het eerder wat meer in het Oosten. Arnhem of Zwolle denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef kree het volgende:
oja beetje meer in randstad nu als het kan ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is jammer, zeker voor je dochter. En je vrouw?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook mislukt, is wel paar maandjes goed gegaan maar van de zomer weer begonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hetzelfde, al is het niet zo veel als eerder en zeker niet binnenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, zeker voor je dochter. En je vrouw?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja weet en voor mij is dat te ver weg/. hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als ik iets ga organiseren is het eerder wat meer in het Oosten. Arnhem of Zwolle denk ik
weet trouwens niet over vorige meet en of en hoe en wat.
Het lijkt mij nog steeds leuk wel keertje ff samen te zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer daar zoveel mogelijk weg te blijven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef kree het volgende:
oja beetje meer in randstad nu als het kan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar de slechte stoffen zitten in je kleren en aan je lijf, dat is net zo slecht, zo nog niet slechter voor baby'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hetzelfde, al is het niet zo veel als eerder en zeker niet binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jyske heeft et tot nog toe overleefd, net als miljoenen kinderen uit de jaren 60, 70 en 80.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
of om centraal te houden, wil nog wel naar Utrecht komen en daar wat zoeken om ff drankje te doen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is echt een antwoord van een rokerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske heeft et tot nog toe overleefd, net als miljoenen kinderen uit de jaren 60, 70 en 80.![]()
Er zijn ook genoeg mensen die nog leven en als een ketter hebben gerookt
Is te ver voor mij, zit in het uiterste oosten en de organisator bepaaldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef kree het volgende:
of om centraal te houden, wil nog wel naar Utrecht komen en daar wat zoeken om ff drankje te doen ofzo.
Het is een extreem nuchter antwoord op een (vind ik) overtrokken reactiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is echt een antwoord van een roker![]()
Er zijn ook genoeg mensen die nog leven en als een ketter hebben gerooktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hebt toch een auto? Dan boek je een hotelletje en blijf je daar een nachtje slapen en dan de volgende dag weer terugquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef kree het volgende:
of om centraal te houden, wil nog wel naar Utrecht komen en daar wat zoeken om ff drankje te doen ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dus en ik in het westen. Utrecht is toch midden he? hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is te ver voor mij, zit in het uiterste oosten en de organisator bepaaldDo what you love, love what you do!![]()
Het zijn niet mijn woorden he, het is wetenschappelijk onderzocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is een extreem nuchter antwoord op een (vind ik) overtrokken reactie
Ik heb dat ook nooit geweten. Was er ook verbaasd overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opgroeien in de jaren 80 en 90 was echt niet voor watjes. Het was behoorlijk afzien en soms zelfs ronduit gevaarlijk. Die pubers van tegenwoordig zouden het vast nog geen dag volhouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske heeft et tot nog toe overleefd, net als miljoenen kinderen uit de jaren 60, 70 en 80.
Er was een tandarts die in een witte bus de basisscholen langsging om onfortuinlijke kinderen te martelen.
Niemand wist waar je was, je kwam gewoon om half zes thuis om te eten. En eigenlijk werd je niet terugverwacht tussen zonsopgang en zonsondergang.
Roken deed iedereen de hele dag overal. Onderwijzers rookten in de klas, ouders rookten binnen en in de auto. Lekker met de ramen dicht want je wil toch niet verkouden worden vanwege de tocht?
In de pauze mocht je gewoon op school in de kantine roken.
Met verjaardagsfeestjes kropen we met de halve schoolklas in de kofferbak van de auto. Dat noemden we de kattenbak. Gordels achterin? Hoezo?
Ook voorin zat je zonder gordels.
Als de week voorbij was, maakte je van de tv gids (naslagwerk waarin je kon lezen wat er op de televisie kwam) papieren pijltjes die je met een PVC buis de wereld in kon schieten. Allemaal zonder veiligheidsvoorschriften en instructiefilmpjes.
Maar ondanks al dat gevaar en alle toestanden, waren we doodsbang voor de plaaggeest bij Bassie en Adriaan. We flipten massaal op die kerel met een maskertje uit de feestwinkel met van die nepwangetjes.
Als je iets wilde weten of een schoolopdracht moest maken, moest je de deur uit, weer of geen weer: naar de bieb of naar je opa en oma om in de encyclopedie te kijken.
Stripboeken? Die maakte je gewoon zelf door de Jan Jans en de kinderen uit de Libelle te knippen en in een telefoonboek te plakken.
De televisie had geen afstandsbediening dus hangen op de bank en zappen was er niet bij. Sowieso zou je met twee kanalen supersnel uitgezapt zijn.
Overdag was er alleen testbeeld te zien tot er op woensdagmiddag televisie kwam. Verder zat er dus niet veel anders op dan je dagen door te brengen met lezen of buiten spelen.
Begin jaren 80 kwam de eerste walkman en kon je muziek luisteren buitenshuis. Wat we daarvoor deden? Geen idee! Naar de vogeltjes luisteren?
Het chipsvak in de supermarkt was behoorlijk overzichtelijk, je kon kiezen tussen paprika en naturel. Behoorlijk karig in vergelijking met de chipsstraten van nu.
Chips en frisdrank was uitsluitend voor de zaterdagavond voor het moment dat je met het hele gezin voor de tv naar een quiz keek met Ted de Braak, Willem Ruis of Fred Oster. En de chips at je in een bakje dat bij elkaar was gespaard bij de benzinepomp.
Pasta? Macaroni en spaghetti zal je bedoelen. Ook van broccoli of courgette had niemand ooit gehoord.
We spraken af en wisten elkaar te gewoon te treffen zonder mobiele telefoon. Als iemand te laat was, dan moest je gewoon heel lang wachten.
Zonder de digitale snelweg was het schrijven geblazen als je iemand wilde vertellen hoe het met je ging.
Betalen deed je met echt geld. Als je dat van je rekening wilde halen moest je naar een gebouw. Daar zat iemand achter een dikke glazen ruit met een laatje eronder.
Aan zonnebrandcrème dacht niemand, totdat je verbrandde en zo rood als een kreeft was.
Fietshelmen waren voor mietjes.
Niemand maakte zich echt zorgen als je ’s nachts alleen naar huis fietste.
Als er lessen uitvielen, wist je dat pas als je op school was.
De telefoon stond in de huiskamer en iedereen luisterde altijd mee.
Als je geen kwartje had, kon je niet in een telefooncel bellen.
Het is eigenlijk een godswonder dat we het hebben overleefd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij wil niet organiseren, ik op zich wel en de organisator bepaald, da moet je zelf wat fixe voor Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus en ik in het westen. Utrecht is toch midden he? hahaha
woonden we maar allemaal maar dichter bij elkaar hahaha. stomme is als ik mensen leuk vind wonen ze ook echt aan andere kant van het land
Het is altijd een probleem dat de meeste niet dicht bij elkaar wonen en men niet ver wil reizenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om iemand live te ontmoeten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef kree het volgende:
woonden we maar allemaal maar dichter bij elkaar hahaha. stomme is als ik mensen leuk vind wonen ze ook echt aan andere kant van het landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatievequote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden he, het is wetenschappelijk onderzocht.
Ik heb dat ook nooit geweten. Was er ook verbaasd overTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij wil niet organiseren, ik op zich wel en de organisator bepaald, da moet je zelf wat fixe voor Amsterdam ofzoDo what you love, love what you do!![]()
@Masberumquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja snap waarom je zo denktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve
ik denk dat ik 30 mei vast ga bookmarken in de agenda, in Arnhem korenmarkt
![]()
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terugDo what you love, love what you do!![]()
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope.. ik zit aan de Duitse grens, ik ga niet het hele land door..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja mij ook, mss gewoon boottochtje boeken met groep. en dan zien wie wat wil. of naar huis?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Succes met organiseren danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:24 schreef kree het volgende:
denk leiden is oke te bereiken van alle kanten ook wel ,met ICTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Groningen is goed te bereiken met de auto en trein.Do what you love, love what you do!![]()
Leiden is 3 uur voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.It was a dark and stormy night.![]()
dan maar Utrecht ofzo dat is midden land. iedereen moet ff compromis doen dan.Do what you love, love what you do!![]()
Leiden voor mij net zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef kree het volgende:
dan maar Utrecht ofzo dat is midden land. iedereen moet ff compromis doen dan.It was a dark and stormy night.![]()
tja is Utrecht dan handig? ik wil ook niet 3 uur trein heen en terug nl. dus wat in midden dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja ik vanaf gezien om vond het te ver ook. dus moet wat in het midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.Do what you love, love what you do!![]()
iets meer als uurtje naar Utrecht CS. vind ik wel oke? doe ik er ook over. het kan niet sneller nl als we allemaal on gever zelfde reistijd willen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
naja idee voor later ook hoor, begin volgend jaar. ik zou wel doen in Utrecht.Do what you love, love what you do!![]()
naja voor later dat ff. LOl denk er maar over.bakkie koffie doe ik
Zutphen zie ik ook wel leuke dingen:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
Ik vraag Aston of hij een plasje wil doen.
Doe de voordeur open.
Hij kijkt me aan of ik gek ben
en rent terug naar bed.
Zo ondankbaar.
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
maar we ,moeten dus ff wat vinden waarmee we zeg maar allemaal niet te ver reizen en teveel kosten. en dan is t toch Utrecht.Do what you love, love what you do!![]()
Old Dutch schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.
maar we ,moeten dus ff wat vinden waarmee we zeg maar allemaal niet te ver reizen en teveel kosten. en dan is t toch Utrecht.
nee nee Utrecht is voor mij ook uur of anderhalf wss vanaf waar ik woon. dus dacht dat is beetje midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niksDo what you love, love what you do!![]()
Zeg het hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niks
LOL hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft NS Station Zutphen een piano in de hal staan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zwolle ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
liefst zie ik jullie allemaal in strakke slipjes op strand half naakt enzo.
lol tuurlijk niet, maar ff om wat handigs te zoeken en doen we ff drankje ofzo en bara ofzo. weet ik veel.
utrecht is genreaal ook met ov.Do what you love, love what you do!![]()
zie wel leuke dingen ook; de blij, de pul, ambachtelijk bier, jacks music bar, cafe t kroegje..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ten eerste ,leuke stad.quote:
Ten tweede, genoeg te doen.
Ten derde, prima bereikbaar met OV ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: