Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatievequote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden he, het is wetenschappelijk onderzocht.
Ik heb dat ook nooit geweten. Was er ook verbaasd over
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij wil niet organiseren, ik op zich wel en de organisator bepaald, da moet je zelf wat fixe voor Amsterdam ofzo
@Masberumquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[
Ja snap waarom je zo denktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug
Nope.. ik zit aan de Duitse grens, ik ga niet het hele land door..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?
ja mij ook, mss gewoon boottochtje boeken met groep. en dan zien wie wat wil. of naar huis?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.
Succes met organiseren danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:24 schreef kree het volgende:
denk leiden is oke te bereiken van alle kanten ook wel ,met IC
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Groningen is goed te bereiken met de auto en trein.
Leiden is 3 uur voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.
Leiden voor mij net zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef kree het volgende:
dan maar Utrecht ofzo dat is midden land. iedereen moet ff compromis doen dan.
tja is Utrecht dan handig? ik wil ook niet 3 uur trein heen en terug nl. dus wat in midden dan.quote:
ja ik vanaf gezien om vond het te ver ook. dus moet wat in het midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Zutphen zie ik ook wel leuke dingen:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
Old Dutch schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Zutphen zie ik ook wel leuke dingen:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.
maar we ,moeten dus ff wat vinden waarmee we zeg maar allemaal niet te ver reizen en teveel kosten. en dan is t toch Utrecht.
nee nee Utrecht is voor mij ook uur of anderhalf wss vanaf waar ik woon. dus dacht dat is beetje midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niks
Zeg het hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niks
LOL hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft NS Station Zutphen een piano in de hal staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |