AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code oranje in het kustgebied, geel in meerdere provincies.
Hopelijk knap je snel op Kree.quote:
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisteren
Hier ook, maar dan anders, hier loopt de neus al dagen leeg en wat kriebel in de keel en veel niezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
hier ook een beetje de neus dicht en iets last van de keel maar voel me verder fit
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?quote:
Ja prachtig, wat dat betreft baal ik wel dat ik niet dicht bij de zee woont.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooi
En nu ben je thuis en rook je weer meer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?
Kan het dus wel. ff ochtend en avond peukje dus. naja mss kan ik het dus wel. zo moeilijk was het allemaal niet dus toen.
ZOlang je geen hoge koorst hebt en opstandige spieren kan dat ook gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga me er niet ziek om melden ofzo, gewoon lekker werken straks
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu ben je thuis en rook je weer meer?
Zo is het.quote:
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:04 schreef kree het volgende:
[..]
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.
Dan kan je daten met @drakinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:05 schreef kree het volgende:
denk echt dat ik het kan stoppen met roken, LOl het kan nooit erger zijn als dik afkicken van alcohol. dart is 10000x erger.
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaat
nouja die afspraak stond natuurlijk nog wel. hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je daten met @:drakin
ja kan het ook wel denk. tis niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malen
Zal niet aan het leuk vinden liggen denk ik, maar meer dat ze eerder bij je komen omdat je niet meer zo stinktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzo
Nu toch wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malen
hmms weet niet. mss als er wat leuk is doe ik mee? geen zin om zelf te organiseren eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Over daten gesproken, wanneer is er weer een meet?
Ook mislukt, is wel paar maandjes goed gegaan maar van de zomer weer begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu toch wel?
IK had er gelukkig geen moeite mee
Geen behoefte aan, en wat ik hoorde van de vorige meet ben ik blij er niet bij geweest te zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Over daten gesproken, wanneer is er weer een meet?
als ik iets ga organiseren is het eerder wat meer in het Oosten. Arnhem of Zwolle denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef kree het volgende:
oja beetje meer in randstad nu als het kan ?
O dat is jammer, zeker voor je dochter. En je vrouw?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook mislukt, is wel paar maandjes goed gegaan maar van de zomer weer begonnen
Hetzelfde, al is het niet zo veel als eerder en zeker niet binnenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, zeker voor je dochter. En je vrouw?
ja weet en voor mij is dat te ver weg/. hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als ik iets ga organiseren is het eerder wat meer in het Oosten. Arnhem of Zwolle denk ik
Ik probeer daar zoveel mogelijk weg te blijven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:11 schreef kree het volgende:
oja beetje meer in randstad nu als het kan ?
Maar de slechte stoffen zitten in je kleren en aan je lijf, dat is net zo slecht, zo nog niet slechter voor baby'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hetzelfde, al is het niet zo veel als eerder en zeker niet binnen
Dit is echt een antwoord van een rokerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske heeft et tot nog toe overleefd, net als miljoenen kinderen uit de jaren 60, 70 en 80.
Is te ver voor mij, zit in het uiterste oosten en de organisator bepaaldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef kree het volgende:
of om centraal te houden, wil nog wel naar Utrecht komen en daar wat zoeken om ff drankje te doen ofzo.
Het is een extreem nuchter antwoord op een (vind ik) overtrokken reactiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is echt een antwoord van een roker![]()
Er zijn ook genoeg mensen die nog leven en als een ketter hebben gerookt
Je hebt toch een auto? Dan boek je een hotelletje en blijf je daar een nachtje slapen en dan de volgende dag weer terugquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef kree het volgende:
of om centraal te houden, wil nog wel naar Utrecht komen en daar wat zoeken om ff drankje te doen ofzo.
ja dus en ik in het westen. Utrecht is toch midden he? hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is te ver voor mij, zit in het uiterste oosten en de organisator bepaald
Het zijn niet mijn woorden he, het is wetenschappelijk onderzocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is een extreem nuchter antwoord op een (vind ik) overtrokken reactie
Opgroeien in de jaren 80 en 90 was echt niet voor watjes. Het was behoorlijk afzien en soms zelfs ronduit gevaarlijk. Die pubers van tegenwoordig zouden het vast nog geen dag volhouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske heeft et tot nog toe overleefd, net als miljoenen kinderen uit de jaren 60, 70 en 80.
Jij wil niet organiseren, ik op zich wel en de organisator bepaald, da moet je zelf wat fixe voor Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus en ik in het westen. Utrecht is toch midden he? hahaha
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om iemand live te ontmoeten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef kree het volgende:
woonden we maar allemaal maar dichter bij elkaar hahaha. stomme is als ik mensen leuk vind wonen ze ook echt aan andere kant van het land
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatievequote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden he, het is wetenschappelijk onderzocht.
Ik heb dat ook nooit geweten. Was er ook verbaasd over
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij wil niet organiseren, ik op zich wel en de organisator bepaald, da moet je zelf wat fixe voor Amsterdam ofzo
@Masberumquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet iemand moet doen, naja. ik hou altijd nog katwijk strand meet in idee. maar idd moet ff wart anders bedenken dan. wie helpt me mee?[
Ja snap waarom je zo denktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het in opdracht van anti roken is uitgevoerd en vanuit die kant dan ook veel erger wordt gebracht dan het is. Een beetje zoals TelSell reclames. Maar dan in het negatieve
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
15u beginnen met 2 kroegen, dan ergens eten en in de avond nog 2 of 3 meepikken tot een uur of 22, met treintje terug
Nope.. ik zit aan de Duitse grens, ik ga niet het hele land door..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
goed basis plan> mss moeten we in leiden afspreken dan? boottochtje ofzo?
ja mij ook, mss gewoon boottochtje boeken met groep. en dan zien wie wat wil. of naar huis?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit tijdschema spreekt me wel aan eigenlijk.
Succes met organiseren danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:24 schreef kree het volgende:
denk leiden is oke te bereiken van alle kanten ook wel ,met IC
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Groningen is goed te bereiken met de auto en trein.
Leiden is 3 uur voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.
Leiden voor mij net zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk je 3 uur minimaal voor mij.
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef kree het volgende:
dan maar Utrecht ofzo dat is midden land. iedereen moet ff compromis doen dan.
tja is Utrecht dan handig? ik wil ook niet 3 uur trein heen en terug nl. dus wat in midden dan.quote:
ja ik vanaf gezien om vond het te ver ook. dus moet wat in het midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb de vorige keer het hele land doorgereisd voor de meet.
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Zutphen zie ik ook wel leuke dingen:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
Old Dutch schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Zutphen zie ik ook wel leuke dingen:
MixxIm, Old Dutch, Eetcafe de Deur, Cafe Pico en als afsluiter Camelot
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaah weet ik en vind ook dingen leuk heel ver weg.
maar we ,moeten dus ff wat vinden waarmee we zeg maar allemaal niet te ver reizen en teveel kosten. en dan is t toch Utrecht.
nee nee Utrecht is voor mij ook uur of anderhalf wss vanaf waar ik woon. dus dacht dat is beetje midden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niks
Zeg het hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, JIJ wil wat in de buurt, dat is wat anders. Als ik iets ga organiseren MOET ik niks
LOL hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft NS Station Zutphen een piano in de hal staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |