AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code oranje in het kustgebied, geel in meerdere provincies.
Hopelijk knap je snel op Kree.quote:
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn de kust is het altijd wel mooi aan de zee, De woest golven heerlijk om naar te kijken en luisteren
Hier ook, maar dan anders, hier loopt de neus al dagen leeg en wat kriebel in de keel en veel niezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
hier ook een beetje de neus dicht en iets last van de keel maar voel me verder fit
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?quote:
Ja prachtig, wat dat betreft baal ik wel dat ik niet dicht bij de zee woont.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel, dat overweldige geluid van de woeste zee is wel mooi
En nu ben je thuis en rook je weer meer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa heb op vakantie trouwens onwijs weinig gerookt, omdat niemand groep deed?
Kan het dus wel. ff ochtend en avond peukje dus. naja mss kan ik het dus wel. zo moeilijk was het allemaal niet dus toen.
ZOlang je geen hoge koorst hebt en opstandige spieren kan dat ook gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga me er niet ziek om melden ofzo, gewoon lekker werken straks
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu ben je thuis en rook je weer meer?
Zo is het.quote:
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:04 schreef kree het volgende:
[..]
beetje al meer maar uit verveling meer enzo. zat me echt af te vragen waarom doe ik dit enzo.
Dan kan je daten met @drakinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:05 schreef kree het volgende:
denk echt dat ik het kan stoppen met roken, LOl het kan nooit erger zijn als dik afkicken van alcohol. dart is 10000x erger.
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoppen dan toch, je weet niet dat je het makkelijk afgaat
nouja die afspraak stond natuurlijk nog wel. hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je daten met @:drakin
ja kan het ook wel denk. tis niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
Stoppen is ook heel lastig, mij is het ook niet gelukt meerdere malen
Zal niet aan het leuk vinden liggen denk ik, maar meer dat ze eerder bij je komen omdat je niet meer zo stinktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja en mss vinden anderen vrouwen me dan ook leuk als ik niet rook enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |