Maar meneer kree, er zijn best veel artiesten die hun muziekrechten voor een leuk bedrag verkopen. En ik geef ze geen ongelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil die discussie niet aan, maar het is voor elke artiest nu nadelig dat ze ooit hun muziek op spotify hadden gezet?
AI genereert enzo. en ik zie er niet echt iets beters uit komen. Sowieso vond ik alles laatste jaren al prut en kopie van. zelfs nog voor AI.
waar maar ook een hoop die door AI nu worden gekaapt, ik ben het neit eens he daarmee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar meneer kree, er zijn best veel artiesten die hun muziekrechten voor een leuk bedrag verkopen. En ik geef ze geen ongelijk.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen dit is wel lekker koffie muziekje toch?
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, leuk playlistje nu wel, early 2000 met oa Marco V en Cosmic gate
Heb ik CD/DVD van gehad, ene zijde CD, andere zijde DVD, was 2001 meen ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marco V ooit op Sensation White was echt geweldig.
waar is de rest. haha luister intro helemaal in verwachting van mooi muziek en is alleen intro?quote:
bedoel je dan met Ali die? want oke muzikaal vond ik die ook best nog wel goed?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, verre van...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
bedoel je dan met Ali die? want oke muzikaal vond ik die ook best nog wel goed?
Doe niet zo mee aan de heksenjacht enzo naar Borsato trouwens of andere. kijk ff wat het muzikaal was.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |