Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste keer hoorde ik dit jaar. Volgend jaar geen vuurwerk meer
Hey GGquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even schijnen met een zaklamp?
Hey UNquote:
Gewoon carbidknallen. Oldstyle.quote:
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Aangezien je Toto draait snap ik dat wel.
Komt toch wel vuurwerk door al die eigenwijze die het in het buitenland gaan halenquote:
doen ze veel hier jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon carbidknallen. Oldstyle.
Eigenwijs wil ik niet zeggen, het is gewoon een draaiboek. Hier alles verminderen zodat het elders wordt gehaald en je dan ka zeggen we stoppen er mee want "illegaal"..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt toch wel vuurwerk door al die eigenwijze die het in het buitenland gaan halen
Ik heb dat nog van mijn vader geleerd als kind.quote:
Hey Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.
mooi man, voetbal erin en knallen maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat nog van mijn vader geleerd als kind.
Hoi hoiquote:
Hetzelfde met roken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenwijs wil ik niet zeggen, het is gewoon een draaiboek. Hier alles verminderen zodat het elders wordt gehaald en je dan ka zeggen we stoppen er mee want "illegaal"..
Nou..nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha spreekt me wel aan hun altijd. beetje ook echte authentieke muziek enzo.
Het hoort er zo bij 😊quote:
klopt, maar daar hangen accijnzen aan dus is wat lastiger.quote:
Killemquote:
nouja ik wel. ga best goed op die hele oude jaren 70 verhalen liedjes. muzikaal. maar ook wel met tekst.quote:
Ik bedoel te zeggen dat door de prijsstijgingen mensen massaal over de grens gaan kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, maar daar hangen accijnzen aan dus is wat lastiger.
Ah, ja klopt. Tanken en boodschappen en je hebt het er al uit, zelfs vanuit Amsterdamquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat door de prijsstijgingen mensen massaal over de grens gaan kopen.
Duitsers en regen is een slechte combi.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
zal wel lekker rustig op het werk zijn vandaag met die regen, de duitsers komen later wel
Oh?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duitsers en regen is een slechte combi.
Nee, ik lig er nog in. En hier is nog weinig wind. Het begon net wat te regenen even, maar dat is alweer voorbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mogguh GG![]()
Ook uit je bed gewaaid?
quote:
Ik wacht op GG. die heeft de lekkerste koffie.quote:
ja oke wachten we die ff op iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht op GG. die heeft de lekkerste koffie.
Niets mis mee toch. Toen werd er nog echt muziek gemaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:06 schreef kree het volgende:
wil niet zeggen dat ik andere niet leuk vind van later trouwens. maar oke heb er zwak voor die nrs.
Hey Marioquote:
Ja lekker.quote:
Dat is het eerste wat ik doe als ik beneden kom. Een lekkere bak koffie pakken.quote:
nouja wil die discussie niet aan, maar het is voor elke artiest nu nadelig dat ze ooit hun muziek op spotify hadden gezet?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Toen werd er nog echt muziek gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |