Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geweldige TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
niet helemaal fan van dat country liedjes muziek achtig. maar kan dat altijd wel waarderen
Do what you love, love what you do!![]()
Huilio Iglesias ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat die soms worden slikkt en met
hulio gezongen heeft?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Conjoquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb niet zoveel echte. vrienden he?
Naja. deze die ik wel heb dan.
Do what you love, love what you do!![]()
Zo gaat het al de hele nacht. Schroefdraad of gloeidraad ?quote:
gloeiend schroefdraad, maar het verbaasd me ook niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat het al de hele nacht. Schroefdraad of gloeidraad ?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb je 320 katzen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Cat 320 wegbrengen, Op naar zuid limburg
Fijne dag![]()
![]()
Hou hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven Chauffeur.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dag
Ken wel Cat6.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Aangezien je Toto draait snap ik dat wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:42 schreef kree het volgende:
ik heb niet zoveel echte. vrienden he?
Naja. deze die ik wel heb dan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
"ik kan niet komen werken, er ligt een cat op mijn auto"
[ afbeelding ]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?quote:
nee maar het regent hard zatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jyske zit nu buiten met een emmer ja ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het waait hier als een gek. Werd wakker van een harde knal geen idee watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Cobra 8 knalt best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaidequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat doen ze zeker, binnenkort ff naar mijn oude oude werk, eens zien wat die aan vuurwerk heeft.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als je straks wat mist als het licht is weet je hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaide
Even schijnen met een zaklamp?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaideIt was a dark and stormy night.![]()
Laatste keer hoorde ik dit jaar. Volgend jaar geen vuurwerk meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
dat doen ze zeker, binnenkort ff naar mijn oude oude werk, eens zien wat die aan vuurwerk heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even schijnen met een zaklamp?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ik heb er wat bij 😁quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je straks wat mist als het licht is weet je hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: