Hou hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven Chauffeur.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Cat 320 wegbrengen, Op naar zuid limburg
Fijne dag
Ken wel Cat6.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:44 schreef Bally-b het volgende:
Cat 320 wegbrengen, Op naar zuid limburg
Fijne dag
Aangezien je Toto draait snap ik dat wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:42 schreef kree het volgende:
ik heb niet zoveel echte. vrienden he?
Naja. deze die ik wel heb dan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
"ik kan niet komen werken, er ligt een cat op mijn auto"
[ afbeelding ]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?quote:
nee maar het regent hard zatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog wel kraanwater dan ?
Jyske zit nu buiten met een emmer ja ?quote:
Het waait hier als een gek. Werd wakker van een harde knal geen idee watquote:
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaidequote:
Als je straks wat mist als het licht is weet je hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaide
Even schijnen met een zaklamp?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Het is nog te donker buiten om te kunnen zien wat er omwaaide
Laatste keer hoorde ik dit jaar. Volgend jaar geen vuurwerk meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
dat doen ze zeker, binnenkort ff naar mijn oude oude werk, eens zien wat die aan vuurwerk heeft.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even schijnen met een zaklamp?
Of ik heb er wat bij 😁quote:Op donderdag 23 oktober 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je straks wat mist als het licht is weet je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |