Precies deze.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik CD/DVD van gehad, ene zijde CD, andere zijde DVD, was 2001 meen ik
Was net in de tijd dat ik er een beetje in kwam, ben eigenlijk 5 jaar te laat geborenquote:
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel okquote:
Het gaat niet om die kindervrienden.. Marco V is een muzikant die jij denk ik niks vind. Techno house die kant opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel ok
nee niet helemaal mijn ding techno, maar je mag linkje doen hoor? wil best ff luisteren. ook oordeel meer als muzikant als dat ik het uren ga luisteren meestal.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om die kindervrienden.. Marco V is een muzikant die jij denk ik niks vind. Techno house die kant op
AliB vond ik muzikaal helemaal geen reet aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja geef er ook geen oordelen over, muzikaal kon ik het wel waarderen, wat ze allemaal deden. tjaaaa. ver van mij dat allen, of het eerlijk was en niet overdreven, weet t niet, dus onpartijdig daarin. muziek was wel ok
naja hij opzich niet. maar het arrangement met Marco B was wel goed in elkaar gezet. en ook muzikaal. hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AliB vond ik muzikaal helemaal geen reet aan
Verhip ja.de nummers staan in een playlist op YT.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:22 schreef kree het volgende:
[..]
waar is de rest. haha luister intro helemaal in verwachting van mooi muziek en is alleen intro?
Symphnica in Rosso, Ali B, Marco Borsato en ik dacht Brace - Dromen zijn bedrog, heel mooi in elkaar gezet. Dat hele concert is overigens muzikaal gezien erg mooi in elkaar gezetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
naja hij opzich niet. maar het arrangement met Marco B was wel goed in elkaar gezet. en ook muzikaal. haha
ja het is niet mijn stijl he. of iig niet om lang te luisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip ja.de nummers staan in een playlist op YT.
Dus zelf even zoeken.
Deze reeks kan ik je ook aanraden.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
ik luister op spotify, heb geen link.. Zoek maar op YT: Marco V - Godd
Ik word altijd kriegel van Jazz, net als van viool muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:35 schreef kree het volgende:
op t randje dit voor mij om leuk te vinden. luister nog ff door
Dat het op je zenuwen gaat werken bedoel je? Dan haak ik ook af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:34 schreef kree het volgende:
wat ik altij zeg. hou wel van jazz maar niet te veel nootjes enzo.
nou niet zo snel bij mij, maar herhaling en sequencer spelen ipv live. daar haak ik op af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat het op je zenuwen gaat werken bedoel je? Dan haak ik ook af.
Mag je tegenwoordig wel een flinke portemonnee voor meebrengen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:37 schreef kree het volgende:
ik zat te kijken op mysterie land enzo. die show hahaha dat is toch ook wel mooi alleen daarvoor zou ik het willen zien want dat is cool
weet heb het dan ook alleen op YouTube gezxiern.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig wel een flinke portemonnee voor meebrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |