Heng heng heng, ja doet het.quote:
Nee. ik haat gidsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:56 schreef kree het volgende:
mss is het leuk gids bij te hebben die wat verteld enzo over de stad? ik denk toch echt dat dat wek te regelen is|?>
Same, gewoon wat kroegen in de buurt opzoeken. Het rondje wat ik nu heb is 3-4 minuten lopen van elkaar en binnen 15m van het stationquote:
Gelukkig welquote:
Geen reet aanquote:
is toch te ver voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.
Zou je denken ja ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.
Dat is dan wel heel vervelend, niet weten hoe en hoeveelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vooral dat. Deze maand vind ik extra lastig want toeslagen heb ik niet meer en weet nog niet wat mijn loon uit werk is precies
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol wss wel. maargoed kan me tegenwoordig beter inhouden.
Een meet voor de zuipers dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..
nou onthou ik mss niet zo want ff geen tijd, maar mss nog wel eind jaar of begin volgend enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.
Morguh DJMOquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |