Welkom bij de clubquote:
Jawelquote:
O ook alquote:
Kindercola en Fristi telt niet mee.quote:
Vervelend Mutskequote:
Heb jij ook gekneusde ribben dan?quote:
Mijn hele lijf is altijd gekneusd, gaat geen dag voorbij of mijn ribben, spieren, aanhechtingen, ruggewervels, zenuwen pijn doen en op standje overleven staanquote:
Lachen voelt ook zo prettig.quote:
Kan je altijd nog doen als je zeker weet hoeveel er komen toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
Karaokebar is wel vooraf boeken, dat is wellicht geen slim idee ivm afmeldingen
Ik ga voor zekerheid, is vooraf betalen en als er 3 afzeggen op de dag zelf ben ik het kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je altijd nog doen als je zeker weet hoeveel er komen toch?
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga voor zekerheid, i vooraf betalen en als er 3 afzegen op de dag zelf ben ik het kwijt
Da's niet tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn hele lijf is altijd gekneusd, gaat geen dag voorbij of mijn ribben, spieren, aanhechtingen, ruggewervels, zenuwen pijn doen en op standje overleven staan
Ja het is niet anders GG en ik laat er niets voor staan, net als DJMO trouwens, die heeft ook gewoon gelopen het weekendquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders GG en ik laat er niets voor staan, net als DJMO trouwens, die heeft ook gewoon gelopen het weekend
Of je nu wel of niets doet de pijn is er toch wel.quote:
Wat een combi zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:25 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Had er iemand trek in pizza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |