Klopt, goed nieuws is er zelden in de krantenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, daar word je niet vrolijk van, het nieuws.
Waar gaat de reis dit keer naar toe ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:02 schreef DJMO het volgende:
Nog een bak koffie, douchen, aankleden, ontbijten en koffer inpakken
Grensbezoekje. Uit eten met vrienden, en tabak inslaan. Goed beschouwd zijn het eten en de hotel overnachting 'gratis' als je berekent hoeveel accijns we besparen door een bezoekje aan de buren te brengenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar gaat de reis dit keer naar toe ?
Veel plezier. En gelijk heb je.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grensbezoekje. Uit eten met vrienden, en tabak inslaan. Goed beschouwd zijn het eten en de hotel overnachting 'gratis' als je berekent hoeveel accijns we besparen door een bezoekje aan de buren te brengen
Mention het woordje *we* in mijn zinquote:
We kunnen ook besparen als je alleen gaat inkopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mention het woordje *we* in mijn zin
Met z'n tweeën besparen we het dubbelequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen ook besparen als je alleen gaat inkopen
Dat is een leuk bedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met z'n tweeën besparen we het dubbele
Het scheelt ons ruim 600 euro aan accijns.
Je echt he. Daar moet je ook heel veel voor kopen om te kunnen besparenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je veel koffie voor drinken
@DJMO en een museum ?quote:
Of op vakantie gaanquote:
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak stekenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitgeven aan goede doelen.
Tsja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak steken
Zo is het vaak welquote:
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzoquote:
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzo
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met vakanties.
Nou dan ga je niet naar de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzo
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet naar de meet.
Of je organiseert het zelf.
weet maar wat ik zei hier werd wel vaak de grond in geboord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekken
Jij ook wel, beide niet de moeilijkste.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijn
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:27 schreef kree het volgende:
Zwolle is eigenlijk wel vest wel ver en neem aan iedereen komt beetje met OV op paar na.
nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.
Maar er zijn er die er wel wat uurtjes voor over hebben
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
We hebben beide een museum jaar kaart, is niet geldig in Duitsland.quote:
Weet wanneer je even niets moet zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet wanneer je even niets moet zeggen
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op eenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.
MAAR Daarom. is het niet gewoon handig iets beetje centraal te proberen?
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op een
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.
Daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.
Ligt aan het gezelschapquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenluiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.
geprobeerd maar dat had geen succes vorige zomerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.
Er valt echt niet met jou te praten.quote:
Ja is iedereen vrij inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenlui
jawel hoor. ouwe brompot.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er valt echt niet met jou te praten.
Ga lekker klagen over AI johquote:
MT6 is net 20.quote:
Het niet met jou eens zijn = verziektquote:
Zo is het wel gegaan. En de woorden what happend op the meet stays on the meet is niet opgegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegen
hohoho rustig aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het niet met jou eens zijn = verziekt
Typisch. Ga lekker klagen over je storingsdiensten van een kwartier ofzo.
Toen het in het midden in het land georganiseerd werd zat je te janken waarom het niet in Katwijk in een of andere pauperbeachclub gedaan kon wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Kree dit werkt niet, je kan er wel over doorblijven gaan alleen schiet je er niets mee opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |