neeee lees het maar gewoon en hoe ik gemarteld word door het systeem die jullie allemaal zo okee vinden.quote:
Dat is mooi tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken
Heb je 3829 uur?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kree
klinkt leest positiefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kree
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wie gaan er mee
1. _UserName_
2. FreshFuit
Hoeveel containers geraakt? Of in een fuik gereden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.
Dat is de TL;DR
Een net nieuwe FOK!ker?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!![]()
Mss wil er ook nog wel een andere (net nieuwe) FOK!ker mee![]()
![]()
Praktische info voor nu: het gaat over zaterdag 30 mei 2026!
Een nieuw kloontje van Danny, want stiekem zijn we allemaal kloontjes van Dannyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |