Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Koekiemonsterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje voor krieltje en jussie en natuurlijk Dot❤️
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker lekker, en met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent er vroeg bijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:30 schreef _UserName_ het volgende:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_
Dus zet mij maar op misschien. Is zover weg![]()
![]()
hmmms cbr enzo maak ik me nu zorgen over, had gewild die brief ff nog niet hebben.
Ik weet kom er wel door, maar dit is een ding als die psych slechte bui heeft niet en dan ben ik de lul en schat die psycholoog niet zo hoog in daar van rijbewijsbelang. laat staan dat ze iets naar je kijken.
Maar ok ken de riedel tik die 300 euro af en wss allemaal oke.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
als ie ook online kan doe ik wel mee?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
Kree collega's willen een game avondje doen met worms (je ui), maar ik speel liever andere gamesDo what you love, love what you do!![]()
maar zit wel met shit cbrt nu weer. zo geen zin in afspraken maken bloedprikken en etc. voor een lul die je 3 tellen aankijkt. zeg maar 100 euro per seconde kost t.Do what you love, love what you do!![]()
Zeer onprofessioneel als dat zo zou gaan als de psych een slechte bui heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:26 schreef kree het volgende:
hmmms cbr enzo maak ik me nu zorgen over, had gewild die brief ff nog niet hebben.
Ik weet kom er wel door, maar dit is een ding als die psych slechte bui heeft niet en dan ben ik de lul en schat die psycholoog niet zo hoog in daar van rijbewijsbelang. laat staan dat ze iets naar je kijken.
Maar ok ken de riedel tik die 300 euro af en wss allemaal oke.![]()
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zo gaat het daar. en echt zeg het niet eens omdat ik er nu slechte ervaring mee heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zeer onprofessioneel als dat zo zou gaan als de psych een slechte bui heeft.
tis lopende band commercieel bedrijf die die dingen doet,.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij is het een gratis spel op steam. Maar ik speel liever command and conquer red alert of call of duty ofzo met collega'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
als ie ook online kan doe ik wel mee?![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gratis spel op steam. Maar ik speel liever command and conquer red alert of call of duty ofzo met collega'sDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: