Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
stel je voor mijn situatie met mijn "geld" vermogen, wat zou dan handig zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Ik stuur je een open tikkie dat is handigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:29 schreef kree het volgende:
stel je voor mijn situatie met mijn "geld" vermogen, wat zou dan handig zijn?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Een huis kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:29 schreef kree het volgende:
stel je voor mijn situatie met mijn "geld" vermogen, wat zou dan handig zijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jullie denken echt te kortzichtig denk ik dan hoor., maargoed, tis uiteindelijk wat ik denk at best is en mss heb ik wel ongelijk. maar ik zie ff geen betere mogelijkheid als wat ik nu doe. en dan is het maar scheef huren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik stuur je een open tikkie dat is handig![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
zucht iedereen weer boos op me. naja zeg het maar eerlijk en als iemand beter weet dan hoor ik het. maar zie het niet nog hier. iig niet waardoor ik lagere maandlasten krijg.
Do what you love, love what you do!![]()
geloof me echt. ik weet geen betere manier op het ,moment nog ff. mss over paar jaar wel. maar nu niet?
gvd ik leefde op de straat en hotel 3 jaar terug en zonder geld.Do what you love, love what you do!![]()
jij moet gewoon blijven wonen waar je woontquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:33 schreef kree het volgende:
geloof me echt. ik weet geen betere manier op het ,moment nog ff. mss over paar jaar wel. maar nu niet?
gvd ik leefde op de straat en hotel 3 jaar terug en zonder geld.
zolang jij het gevoel hebt dat je nog maar net uit de shit bent moet je helemaal niet iets gaan kopen
dan krijg je weer financiele druk en heb niet het idee dat je daar heel goed mee om kan gaanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:32 schreef kree het volgende:
zucht iedereen weer boos op me. naja zeg het maar eerlijk en als iemand beter weet dan hoor ik het. maar zie het niet nog hier. iig niet waardoor ik lagere maandlasten krijg.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik stuur je een open tikkie dat is handig
Nee hoor, ik ben helemaal niet boosquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:32 schreef kree het volgende:
Weet nog wel iemand die geld heeft en gewoon in een sociale huurwoning woont.
Moet ook iedereen zelf weten en iedereen moet zijn eigen afwegingen makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Greys en Birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet gewoon blijven wonen waar je woont
zolang jij het gevoel hebt dat je nog maar net uit de shit bent moet je helemaal niet iets gaan kopen
dan krijg je weer financiele druk en heb niet het idee dat je daar heel goed mee om kan gaanSmile, it's free therapy.![]()
helemaal eensquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben helemaal niet boos
Moet ook iedereen zelf weten en iedereen moet zijn eigen afwegingen maken
hij is in die woning gekomen toen hij er recht op had
en voor mij houdt dat niet in dat je maar op moet rotten zodra het beter gaatEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
klopt en is ook niet data ik wat anders niet wil en ook om dit huis mss vrij te maken voor de volgende.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet gewoon blijven wonen waar je woont
dan krijg je weer financiele druk en heb niet het idee dat je daar heel goed mee om kan gaan
maar voor nu is die hele optie er niet zo of ik moet me in bochten gaan werken en drama. ik vind eerlijk hierop gewacht en alle assielzoekers mogen nog voor me geweest zijn, niemand wilde dit.
Oke huur ik scheef nu weet ik met mijn inkomen, maar ik zie geen nut om per direct dan iets te kopen. ? Het ziet er nadelig uit voor me dan. gewoon mijn mening en denk beter betaal de toeslag maar als veel verdiener. en vooral heb het naar me zin enzo en geen stress want slecht voor me.Do what you love, love what you do!![]()
kibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ook nog goedemorgen Greysieeee![]()
hoest met hont?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hontie heeft net een paar brokkies gegeten. Darmen nog wat van slag. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
hoest met hont?
lekker blijven zitten waar je zitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en is ook niet data ik wat anders niet wil en ook om dit huis mss vrij te maken voor de volgende.
maar voor nu is die hele optie er niet zo of ik moet me in bochten gaan werken en drama. ik vind eerlijk hierop gewacht en alle assielzoekers mogen nog voor me geweest zijn, niemand wilde dit.
Oke huur ik scheef nu weet ik met mijn inkomen, maar ik zie geen nut om per direct dan iets te kopen. ? Het ziet er nadelig uit voor me dan. gewoon mijn mening en denk beter betaal de toeslag maar als veel verdiener. en vooral heb het naar me zin enzo en geen stress want slecht voor me.
scheefhuren is niet iets wat je bewust doet
zorg maar dat je een buffer opbouwt voor je eigen toekomstEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik ben gevoelig persoon he. vergeet niet hoe hard ik ook wel kan zijn maar is maar hier?
tk lig er wel eens nachten wakker van, weet dat ook.Do what you love, love what you do!![]()
Waar lig je wel eens wakker van?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef kree het volgende:
ik ben gevoelig persoon he. vergeet niet hoe hard ik ook wel kan zijn maar is maar hier?
tk lig er wel eens nachten wakker van, weet dat ook.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze krijgt geen like maar een boze blik
ja precies dat dus. en dat wilde ik ff zeggen hoe en watquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker blijven zitten waar je zit
zorg maar dat je een buffer opbouwt voor je eigen toekomst
Ik ken er wel een paar die het bewust doen. Komen alleen in een huis voor de minima en een week later is er ineens een man en kinderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker blijven zitten waar je zit
zorg maar dat je een buffer opbouwt voor je eigen toekomstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob is een constant gegevenpijnstilling gelukkig niet.
![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dit lezen![]()
![]()
![]()
![]()
IEDEREEN BOOSquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben helemaal niet boos
Moet ook iedereen zelf weten en iedereen moet zijn eigen afwegingen maken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet over werk enzo of geld. mss dat ik nooit samen met iemand kan of ben dat wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waar lig je wel eens wakker van?Do what you love, love what you do!![]()
Hey constant gegevenquote:
![]()
meningen die ineens 180 graden draaien omdat een ander diezelfde mening heeft
Als iedereen dan een roos plukt en aan mij geeft heb ik een mooie bosquote:
Goed voor de handelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iedereen dan een roos plukt en aan mij geeft heb ik een mooie bos
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef MooieTop6 het volgende:
meningen die ineens 180 graden draaien omdat een ander diezelfde mening heeft
ja dat is belachelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die het bewust doen. Komen alleen in een huis voor de minima en een week later is er ineens een man en kinderen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja toch, en ik heb een mooie bos op tafel staan dus win winquote:
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
boze blik(je) in de water![]()
Hoe is het met Rob?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap dat je daar over nadenkt. Komt nog wel op je pad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet over werk enzo of geld. mss dat ik nooit samen met iemand kan of ben dat wel.
niemand boos hoor? ik zeg ook maar wat ik denk. en oke of je het eens mee bent of niet, mag iedereen zelf weten. maar respecteer het iig wel dat ik het ff vertel zo persoonlijk, dat mss het enige wat ik vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Oh die naam ken ik welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kan dit soort gifs van heitinga er ff niet bijhebben!![]()
vervelend voor je![]()
En het gekke is dat ze daar dus niets aan kunnen doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij bedoelt waarschijnlijk mijquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O dat klinkt niet als goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
Dikke knuffel
3 optiesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk mij
Maar ik zie jou geen twee meningen geven?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* greysbones schenkt een kopje koffie in voor Rob, je hebt het nodigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb een veel groter probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging om een collega, maar ik zie dat er alweer wat anders bedacht is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik zie jou geen twee meningen geven?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je gaat waarschijnlijk ook geen antwoord krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik zie jou geen twee meningen geven?
ow
wacht in dm
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kan dit soort gifs van heitinga er ff niet bijhebben!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een veel groter probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt 'geen probleem'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een veel groter probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
help
paniekkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Oh het ging over een collegaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat waarschijnlijk ook geen antwoord krijgen
ow
wacht in dm
fijne dagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fijne dag verders
ney neuh zeg dat zo omdat ik dan beetje klaar ben met iedereen hier die maar aanvallen soort van me of dat ik mss anders moet doen.
En dat is oke he want hoor graag advies. maar ik kan er zo niks mee enzo. hahaha en zal vast niet de enige zijn hier enzo.
dus oke dan denk ik laat jullie ff je gang maar weer gaan.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
volgens mij was de discussie al klaar @kreeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Johnny kan wel wag beters krijgen dan Gordonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Maar zo wel, dan moet hij dat zelf weten natuurlijk
hij is toch getrouwd?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Maar zo wel, dan moet hij dat zelf weten natuurlijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik weet dat jullie drama heerlijk vinden en heb ik meer dan eens gehad. LOL
Ik ga er niet meer op in, lees maar wat ik zei en niet dit. maar ook heyeeeeeel vervolg.
tot strakjes.Do what you love, love what you do!![]()
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Maar zo wel, dan moet hij dat zelf weten natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik allemaal niet precies hoe zijn status daarin nu is. Maak em meer druk om dat hij plaats moet maken voor een andere trainerquote:![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
John had toch altijd een relatie met de zus van Zenden? Weet niet of dat nog zo is.leuke dame
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?![]()
JOhn's smaakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedenk mij niets hoor, was alleen benieuwd omdat ik geen verschillende meningen zagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het ging om een collega, maar ik zie dat er alweer wat anders bedacht is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedenk mij niets hoor, was alleen benieuwd omdat ik geen verschillende meningen zag
ode to the bouncerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Doet me vooral ook denken een dit: https://www.geenstijl.nl/2586831/nederlands-elftal-doet-bouncen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naar Rio gaan en dan verwachten dat men niet gaat partyenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Doet me vooral ook denken een dit: https://www.geenstijl.nl/2586831/nederlands-elftal-doet-bouncen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de meeste coaches zijn niet van die bravequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ooooh johnny zing een liedje voor mijjjj aaaaaallleeeenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ooooh johnny zing een liedje voor mijjjj aaaaaallleeeenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet dan hieraan denkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ooooh johnny zing een liedje voor mijjjj aaaaaallleeeen![]()
Even een collega stompen
![]()
Denk ik ook. Alleen Jan Vreman is een bravequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste coaches zijn niet van die brave![]()
![]()
En Henk de Jong.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk ik ook. Alleen Jan Vreman is een brave“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Henk is een lollige ventquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Henk is een mooie vent ja. Vorige week nog van genoten in de eerste de beste podcast![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Thnx, en fijne dat Rob, leuk je weer eens voorbij te zien komenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fijne dag verders
Was ook niet waar, heeft Gordon zelf bevestigd gisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Maar zo wel, dan moet hij dat zelf weten natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is zich ook kapot geschrokken van Ajax en dacht hier wil ik niks mee te maken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet waar, heeft Gordon zelf bevestigd gisteren![]()
Proest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die is zich ook kapot geschrokken van Ajax en dacht hier wil ik niks mee te maken hebben![]()
![]()
Oei hadden ze zo slecht gespeeld?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die is zich ook kapot geschrokken van Ajax en dacht hier wil ik niks mee te maken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Volg dat hele voetballen niet, dus geen idee wat er met Ajax isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die is zich ook kapot geschrokken van Ajax en dacht hier wil ik niks mee te maken hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Collega gestomptIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stomp terug gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Neuh, dit was een collega die een paar dingen compleet tegen afspraken ging doen, wat veel schade had kunnen opleverenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De mooiste club van allemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volg dat hele voetballen niet, dus geen idee wat er met Ajax is
Jiskefetquote:
![]()
Si siquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:38 schreef mario390 het volgende:
[..]ben du de de ik denk dat je bent?
![]()
![]()
Overleg
goffer de goffer wat zijn grote bedrijven toch ook een belachelijke achterlijke instanties
zo dat moest er ff uitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:39 schreef greysbones het volgende:
goffer de goffer wat zijn grote bedrijven toch ook een belachelijke achterlijke instanties
zo dat moest er ff uit![]()
![]()
echt hoorquote:
je zou die mensenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
facturen gelulquote:
tig x aanpassen wat er dan op moet staan en hoe
ga zelf aan het werk en zet het door in je systeem ipv dat ik alles moet aanpassen zodat zij er minder werk aan hebben
en dan zeggen dat het allemaal niet zoveel werk is als ik het op een andere manier zou doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Manmanmanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
facturen gelul
tig x aanpassen wat er dan op moet staan en hoe
ga zelf aan het werk en zet het door in je systeem ipv dat ik alles moet aanpassen zodat zij er minder werk aan hebben
en dan zeggen dat het allemaal niet zoveel werk is als ik het op een andere manier zou doen![]()
![]()
teveel moeite om zelf de juiste koppelingen te maken of toe te voegenquote:
debielios
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel moeite om zelf de juiste koppelingen te maken of toe te voegen
debielios![]()
Rustig ademhalen nu![]()
![]()
de toon in de mailquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
booswoestEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dank je wel @gebrokenglasEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Mazi weer back in town?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik voel met je mee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Steviequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een beetje aan de wandel vino?![]()
![]()
![]()
Hey ik had je nog niet gezien vanmorgen. Uitgeslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt een gedeelte van je oude naam weer terug zie ik, goed bedachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet uitgeslapenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ik had je nog niet gezien vanmorgen. Uitgeslapen?![]()
![]()
Iets minder. Drukke weken gehad. Deze week sportschool weer opgepakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een beetje aan de wandel vino?Ja irriteer mij alleen aan de streepjesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een gedeelte van je oude naam weer terug zie ik, goed bedacht![]()
![]()
ff vliegerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Justin brooooo![]()
Was je vliegeren? Of opgesloten bij dot?![]()
![]()
PauzebolkblubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Mogguh. Die streepjes weghalen een optie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Iets minder. Drukke weken gehad. Deze week sportschool weer opgepakt.
[..]
Ja irriteer mij alleen aan de streepjesIt was a dark and stormy night.![]()
Waarschijnlijk al in gebruikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Die streepjes weghalen een optie?![]()
vannacht wel stormachtig
maar nu is het mooiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
krijgen we nog meer code geel gelul?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja?
ik hou wel van een mooie stormEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
krijgen we nog meer code geel gelul?It was a dark and stormy night.![]()
middenoostenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
In het westen gaat het straks los. Lang leven het oooosten![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jij woont in een zandbakquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik woon in het middenoosten van nederlandquote:
groener hier dan daar bij jou![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon in het middenoosten van nederland
groener hier dan daar bij jou![]()
![]()
![]()
dus jij woont in de zandbakquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wel in een zandbakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik woon niet in het middenoosten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hard aan het werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Justin woont bij de kust? Aan het strand? In de buurt van Katwijk misschien?It was a dark and stormy night.![]()
Had je niet alleen Mazi kunnen doen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Iets minder. Drukke weken gehad. Deze week sportschool weer opgepakt.
[..]
Ja irriteer mij alleen aan de streepjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet bij kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin woont bij de kust? Aan het strand? In de buurt van Katwijk misschien?![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je niet alleen Mazi kunnen doen dan?quote:![]()
je doet een mariootjequote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jussiequote:
Naam bestond alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Die streepjes weghalen een optie?![]()
![]()
Alles wel, bolkende broeder?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja eens en heeft dat zelf niet door.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker man, ff fysio nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, met u ook poepende niffo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mikeyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens en heeft dat zelf niet door.heb je dat gesprek al gehad?
Zo, ik ben weer losIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neuh ik niet
Ik hou niet zo van die meets, helemaal geen kroegen tochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ja vooral dat laatstequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die meets, helemaal geen kroegen tocht
ik drink niet
zo leuk is het dan nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik drink ook niet, maar ook al zou ik drinken dan nog niet. Hou zelf niet zo veel van mensen die dronken zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja vooral dat laatste
ik drink niet
zo leuk is het dan niet
En om daar tussen te zitten al helemaal niet.
En heb ook niet de behoefte om iedereen te ontmoeten eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet iedereenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink ook niet, maar ook al zou ik drinken dan nog niet. Hou zelf niet zo veel van mensen die dronken zijn.
En om daar tussen te zitten al helemaal niet.
En heb ook niet de behoefte om iedereen te ontmoeten eigenlijk.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Al is het hier op de hoek zou ik nog niet gaan, wel zou ik er dan stiekem even langsrijdenquote:
ik zal ze even naar je doorsturenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop altijd dat al die typos hier niet komen door dronkenschapEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Killempiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik kom alleen als greys en Dot wegblijven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik kom alleen als greys en Dot wegblijven.![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik niet meer van jouquote:
jij doe nie lief nie
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar ik kan ook niet zeggen dat ik alleen ga als jij ook gaat, want jij gaat sowieso niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet meer van jou
jij doe nie lief nie
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kimpiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik kom alleen als greys en Dot wegblijven.
Kudo's dat je het wil organiseren!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:30 schreef _UserName_ het volgende:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_
Ik ben er niet bij.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kudo's dat je het wil organiseren!
Ik ben er niet bij.
Ja heb je zulke slechte dingen gehoord dat je bang bentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik kom alleen als greys en Dot wegblijven.
heb ff mijn gal gespuwd naar sojawee dat we als singels die dik extra betalen. bezem kamer hotel kamers kregen enzo,. naja dat was t wel.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je zulke slechte dingen gehoord dat je bang bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nu afwachten wat ze gaan zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:18 schreef kree het volgende:
heb ff mijn gal gespuwd naar sojawee dat we als singels die dik extra betalen. bezem kamer hotel kamers kregen enzo,. naja dat was t wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Terecht dat je bang bent 😆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol wss niks ofzo. maar mond de reis nog steeds heel oke en gezellig. dus geslaagd. maar ok jammer dat weer dan he en als ik ff wat terug kan krijgen. oke altijd.quote:
heb mijn ma al getrakteerd enzo en dart was nog 300 euro enzo. naja beetje wel genoeg dan. al met al ik vond het leuk. geen twijfel daarover.Do what you love, love what you do!![]()
Je ma is een stevige drinker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:21 schreef kree het volgende:
heb mijn ma al getrakteerd enzo en dart was nog 300 euro enzo. naja beetje wel genoeg dan. al met al ik vond het leuk. geen twijfel daarover.
wat ik leuk vond vooral he? met mijn. zus en ma meemaken dit. dat was het toppunt en blij dat ik dat heb gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je ma is een stevige drinker!valt wek meemaak we lusten drankje jah. maar niet zo erg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je ma is een stevige drinker!Do what you love, love what you do!![]()
Duidelijke taal ditquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
valt wek nee naar we kysateb akkeraak wek drankje jah. maar niet zo erg.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
jah lol niet eens zin om te veranderen gewoon, maar valt wel mee dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik lees het als:
"Valt wel mee, maar we lusten allemaal wel een drankje ja, maar het blijft binnen de perken"Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik zal het in overweging nemen![]()
Hoi Amy
wss allemaal alcoholist volgens jullie, maar viel echt mee 4 drankjes per dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lees het als:
"Valt wel mee, maar we lusten allemaal wel een drankje ja, maar het blijft binnen de perken"Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Killemquote:
Als jij komt, ben ik erbij hoor!
Oh, 4 drankjes per dag op vakantie vind ik inderdaad ook nog wel meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
wss allemaal alcoholist volgens jullie, maar viel echt mee 4 drankjes per dag.
Als het elke dag is, het hele jaar door, vind ik het wel veel
Als ik kom zit je helemaal onder.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi Killem
Als jij komt, ben ik erbij hoor!
Dat is wel mn favoriete positiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik kom zit je helemaal onder.
Lekker zeesterren
Wat een feest!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel mn favoriete positie
Lekker zeesterren
je kan wel zeggen dat je gaat ongeacht of ik ga of nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ook niet zeggen dat ik alleen ga als jij ook gaat, want jij gaat sowieso niet.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
@StevenHyde typo'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
valt wek meemaak we lusten drankje jah. maar niet zo erg.![]()
![]()
Gewoon een slechte recensie achterlaten op trustpilot, google en Zoover.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:18 schreef kree het volgende:
heb ff mijn gal gespuwd naar sojawee dat we als singels die dik extra betalen. bezem kamer hotel kamers kregen enzo,. naja dat was t wel.
Wat denken ze wel!![]()
overaallllllquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een slechte recensie achterlaten op trustpilot, google en Zoover.
Wat denken ze wel!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ik kom vanavond weerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: