denki er over morgen elke keer als je de kraan open zet en denkt komt wate uitquote:
Alleen de naamquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja, Videoland bestaat nog hè?
1976 tot ungefähr 1985 enquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je altijd al in Bleiburg gewoond?
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:56 schreef kree het volgende:
zou jullie zo graag afsluiten. probeer het anders eens morgen, geen water uit kraan?
Dat durf ik te betwisten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
Mario houdt sowieso niet van perversiteiten.
Was een keertje onverwachts paar uurtjes geen water, want wat werkzaamheden in mijn flat in de hal. Ik had toen in paniek om jou geschreeuwdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:56 schreef kree het volgende:
zou jullie zo graag afsluiten. probeer het anders eens morgen, geen water uit kraan?
zo niet he? jullie onderschatten het omdat je denkt normaal is dat water uit ijs kraan komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.
Dat is een reclame kree.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet he? jullie onderschatten het omdat je denkt normaal is dat water uit ijs kraan komt.
weet is het niet. en heel veel problemen mee.
Deze man noemt De Rotterdam gewoon een flat. Zo bescheiden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een keertje onverwachts paar uurtjes geen water, want wat werkzaamheden in mijn flat in de hal. Ik had toen in paniek om jou geschreeuwd
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
1976 tot ungefähr 1985 en
nu vanaf 1987
Negatief figuur is dat.quote:
niet onwijs maar ik krijg wat meer info mee als jullie en zie een probleem ontstaan wel met drinkwater en voor iedereen. Ik zeg het nu. als iemand die er midden in zit. naja duurt paar jaar en zien jullie het welquote:
Ik heb je ook al eerder verteld dat ik hier in Friesland me totaal geen zorgen hoef te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs maar ik krijg wat meer info mee als jullie en zie een probleem ontstaan wel met drinkwater en voor iedereen. Ik zeg het nu. als iemand die er midden in zit. naja duurt paar jaar en zien jullie het wel
Dat doe ik al de hele tijd, woorden maken van jouw lettersquote:
ook andere meningen over en heb samen met hun cursus gedaan, jullie grondwater gaat industrie opzuipen nu onderhand.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb je ook al eerder verteld dat ik hier in Friesland me totaal geen zorgen hoef te maken.
Allemaal uit volle borst. Spraakwater lest de dorst.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
Kree drinkt alleen:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |