Killempiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik kom alleen als greys en Dot wegblijven.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
ik niet meer van jouquote:
Ja, maar ik kan ook niet zeggen dat ik alleen ga als jij ook gaat, want jij gaat sowieso niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet meer van jou
jij doe nie lief nie
Kimpiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
Kudo's dat je het wil organiseren!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:30 schreef _UserName_ het volgende:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kudo's dat je het wil organiseren!
Ik ben er niet bij.
Ja heb je zulke slechte dingen gehoord dat je bang bentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je zulke slechte dingen gehoord dat je bang bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Nu afwachten wat ze gaan zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:18 schreef kree het volgende:
heb ff mijn gal gespuwd naar sojawee dat we als singels die dik extra betalen. bezem kamer hotel kamers kregen enzo,. naja dat was t wel.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Terecht dat je bang bent 😆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
lol wss niks ofzo. maar mond de reis nog steeds heel oke en gezellig. dus geslaagd. maar ok jammer dat weer dan he en als ik ff wat terug kan krijgen. oke altijd.quote:
Je ma is een stevige drinker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:21 schreef kree het volgende:
heb mijn ma al getrakteerd enzo en dart was nog 300 euro enzo. naja beetje wel genoeg dan. al met al ik vond het leuk. geen twijfel daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |