quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je ma is een stevige drinker!
valt wek meemaak we lusten drankje jah. maar niet zo erg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je ma is een stevige drinker!
Duidelijke taal ditquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
valt wek nee naar we kysateb akkeraak wek drankje jah. maar niet zo erg.
jah lol niet eens zin om te veranderen gewoon, maar valt wel mee dus.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik zal het in overweging nemen
wss allemaal alcoholist volgens jullie, maar viel echt mee 4 drankjes per dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lees het als:
"Valt wel mee, maar we lusten allemaal wel een drankje ja, maar het blijft binnen de perken"
Hoi Killemquote:
Oh, 4 drankjes per dag op vakantie vind ik inderdaad ook nog wel meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
wss allemaal alcoholist volgens jullie, maar viel echt mee 4 drankjes per dag.
Als ik kom zit je helemaal onder.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi Killem
Als jij komt, ben ik erbij hoor!
Dat is wel mn favoriete positiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik kom zit je helemaal onder.
Wat een feest!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel mn favoriete positie
Lekker zeesterren
je kan wel zeggen dat je gaat ongeacht of ik ga of nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ook niet zeggen dat ik alleen ga als jij ook gaat, want jij gaat sowieso niet.
@StevenHyde typo'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
valt wek meemaak we lusten drankje jah. maar niet zo erg.
Gewoon een slechte recensie achterlaten op trustpilot, google en Zoover.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:18 schreef kree het volgende:
heb ff mijn gal gespuwd naar sojawee dat we als singels die dik extra betalen. bezem kamer hotel kamers kregen enzo,. naja dat was t wel.
overaallllllquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een slechte recensie achterlaten op trustpilot, google en Zoover.
Wat denken ze wel!
Alles wel?quote:
quote:
Ik kom vanavond weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |