Johnny kan wel wag beters krijgen dan Gordonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Maar zo wel, dan moet hij dat zelf weten natuurlijk
hij is toch getrouwd?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet precies hoe zijn status daarin nu is. Maak em meer druk om dat hij plaats moet maken voor een andere trainerquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
John had toch altijd een relatie met de zus van Zenden? Weet niet of dat nog zo is.
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?
JOhn's smaakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar natuurlijk . Maar Gordon ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind Gorden een enorm zelf ingenomen, weinig zelfkritische man. Maar ieder zijn smaak.
Ik bedenk mij niets hoor, was alleen benieuwd omdat ik geen verschillende meningen zagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het ging om een collega, maar ik zie dat er alweer wat anders bedacht is.
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedenk mij niets hoor, was alleen benieuwd omdat ik geen verschillende meningen zag
ode to the bouncerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Doet me vooral ook denken een dit: https://www.geenstijl.nl/2586831/nederlands-elftal-doet-bouncen
Naar Rio gaan en dan verwachten dat men niet gaat partyenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Doet me vooral ook denken een dit: https://www.geenstijl.nl/2586831/nederlands-elftal-doet-bouncen
de meeste coaches zijn niet van die bravequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ooooh johnny zing een liedje voor mijjjj aaaaaallleeeen
Niks mis meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ooooh johnny zing een liedje voor mijjjj aaaaaallleeeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |