Heb je nog iets leuks om te kijken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan toch niet rusten met de storm
Misschien wat werken in mijn invulboek. Lastig moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks om te kijken?
Nice, hier moet ik wat besproken is nog even samenvatten in een ticket en dan zit het er hier ook wel op voor vandaagquote:
"Geen voortgang".quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, hier moet ik wat besproken is nog even samenvatten in een ticket en dan zit het er hier ook wel op voor vandaag
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
weet maar wat ik zei hier werd wel vaak de grond in geboord.
\
hahaha daarom denk ik mss wat meer wat voor iedereen nog redelijk zelfde afstand is om heen te gaan
username had btw wel goed plan. maarja Zwolle he? kunnen we niet wat meer midden land doen dan?
Geloof dat ik diegene was die met Zwolle kwam.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.
Dan mag hij de plek kiezen, toch....?
quote:
En hij is de kartrekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.
Dan mag hij de plek kiezen, toch....?
Nee, JIJ hebt het over een meet meer centraal [gelegen].quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
dan organiseer je zelf iets in plaats van blijven zeveren, is knap irritant
En:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet naar de meet.
Of je organiseert het zelf.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, JIJ hebt het over een meet meer centraal [gelegen].
Bovendien...................................................:
[..]
[..]
En:
[..]
Ook dat nog.quote:
Lunterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
We verplaatsen de meet naar Lunteren, want dit is de meest centrale plaats van NL:
[ afbeelding ]
Say whatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
En dan allemaal bidden voor het eten!
Bij jou ergens 'om de hoek'?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lunteren
Daar is zoveel te doen
Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeet ons onze schuld zoals wij ook anderen hun schuld vergevenquote:
Amenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook dat nog.
FF mag dan een voorstel hebben gedaan, het is blijkbaar voor @:_Username_ een goede plek om zijn verjaardag te vieren.
Maar ja, @:kree wil 100x erover blijven hebben dat het centraal 'moet'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |