Mag jij daar binnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?
Tijd voor een slechte review.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
zo gaat het daar. en echt zeg het niet eens omdat ik er nu slechte ervaring mee heb.
tis lopende band commercieel bedrijf die die dingen doet,.
zijn hemarookworsten daar verboden dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mag jij daar binnen?![]()
Of ga je dan verkleed?
https://nl.trustpilot.com/review/rijbewijsbelang.nlquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op google naar rijbewijsbelang enzo.
Wacht wat? Een meet in mijn buurt?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?
nou dat zijn dan de paar die er vorige keer niet waren?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/rijbewijsbelang.nl
Verboden weet ik niet, maar AI (quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn hemarookworsten daar verboden dan?
vraag maar aan usernamequote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wacht wat? Een meet in mijn buurt?!
Ow dat duurt nog kei langquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie _UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
De schoftenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:45 schreef kree het volgende:
ik had het na 1 jaar wel door ja dat dat fout was, maargoed CBR melkt me nog ff uit.
naja vind wel dat ze het uitbuiten en is CBR met vriendjes rijbewijsbelang psychquote:
Heb je met alcohol achter het stuur gereden en ben je bestraft?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:44 schreef kree het volgende:
hoelang duurt t eigenlijk voor jullie me vertrouwen dat ik nooit meer zal rijden met alcohol op?
1 jaar
2 jaar
5 jaar?
ja en dat alles uitgebreid verteld en hoe erna he. dus vast iemand die je dat samen wil vatten. Ik heb er geen zin meer inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je met alcohol achter het stuur gereden en ben je bestraft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |