abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219058071
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219058077
Ze heeft t nu over Kraamweek XL ons Lotte.

Meid.. hou even op. Je baalt na een aantal jaar toch van die buik. Allemaal prima. Zet dat mes er in. Doe waar je je goed bij voelt. Maar net als met die scheiding moet dit maximaal worden uitgemolken.

brieven naar je lijf schrijven.. tja.
  Moderator / Colorchick maandag 20 oktober 2025 @ 07:22:54 #3
382129 crew  Donna
pi_219058257
Als je een nieuw topic opent, blijf aub van het nummer in de titel af. Staat er ook bij. ;)
Het nummer wordt automatisch opgehoogd.
pi_219058258
De man van elisemilou heeft een grote tumor in zijn darm. Wat heftig!
  Moderator / Colorchick maandag 20 oktober 2025 @ 07:28:39 #5
382129 crew  Donna
pi_219058277
En fijn dat jullie het allemaal doodnormaal vinden om te zeggen dat iemand op de bank ligt te rotten. Ik (en de personen die een TR gezet hebben) vind dat niet.
Als er ergere dingen gezegd worden moet je die rapporteren. ;)

-Geen discussies hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 20-10-2025 07:45:35 ]
pi_219058305
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 07:23 schreef Post-its het volgende:
De man van elisemilou heeft een grote tumor in zijn darm. Wat heftig!
Zag het net ook, heftig zeg.
pi_219058345
Dat is inderdaad heel heftig!
pi_219058469
Sanneke plaatst een tikkie, meid, ga werken voor je geld 🤦♀
pi_219058490
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??
pi_219058501
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
pi_219058513
quote:
Die arme vrouw is al 20 jaar kneiterhard aan het werken om haar droombaan te verwezenlijken! Echt onbegrijpelijk dat het haar nog steeds niet gelukt is om influencer te worden, so sneu voor haar 😢 Er zit dus gewoonweg niks anders op dan bedelen voor spullen/uitjes/vakanties/geld.
pi_219058517
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
pi_219058524
Lotte gaat natuurlijk niet die buikwandcorrectie doen omdat ze hem gesponsord krijgt (als dat een samenwerking blijkt te zijn). Influencer zijn betekent niet dat je maar alles doet, omdat het kan. Ze zal er dus zelf om hebben gezocht/gevraagd. En als ze echt helemaal oke was met haar lichaam, dan had ze ook nee gezegd, als het haar was aangeboden.
pi_219058526
quote:
Neee joh 🫣
pi_219058554
Dat Sanneke tikkies blijft doen, zegt veel over haar volgers. Ik zou me kapot schamen.
pi_219058561
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
Ze probeert inderdaad grappig te reageren op die dm, maar hoopt ondertussen wel dat haar rekening volstroomt
pi_219058568
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verricht
pi_219058573
Lotte met haar buikwandcorrectie, ik heb zo veel vrede met mijn lichaam jaja Sure.
En natuurlijk is het slot van het liedje dat het gewoon een ordinaire samenwerking is, want ja dat is het verdienmodel.
Net als die geweldige sportkleding die na 3 maanden op Vinted geknald werd. Zo'n geweldig merk (alleen als ik ervoor betaald krijg).
pi_219058615
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Blue_Jeans het volgende:
Lotte met haar buikwandcorrectie, ik heb zo veel vrede met mijn lichaam jaja Sure.
En natuurlijk is het slot van het liedje dat het gewoon een ordinaire samenwerking is, want ja dat is het verdienmodel.
Net als die geweldige sportkleding die na 3 maanden op Vinted geknald werd. Zo'n geweldig merk (alleen als ik ervoor betaald krijg).
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....

Maar blijkbaar 'verkoopt' haar gepraat goed, want ze kan er van leven?!
pi_219058616
Hvk; waar had ze Louay dan tijdens het dagje uit gisteren?
En hoe komt het dat ze overal kan komen terwijl ze zegt geen auto te hebben?
Volgens mij spreekt zij niet de waarheid over haar situatie.
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
pi_219058653
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....

Maar blijkbaar 'verkoopt' haar gepraat goed, want ze kan er van leven?!
En goed ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flipperkast_007 op 20-10-2025 09:05:34 (-) ]
pi_219058685
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
Dat denk ik ook.
Ook hoe ze naar het strandje gaat met 5 kinderen en een bolderkar voor spullen. Dan moet je al een flinke auto huren? En ze gaat best wel vaak.

Dat haar oudste dochter op zou passen lijkt me onwaarschijnlijk, je hoort daar nooit (indirect) iets van.
Maar HvK zal haar imago van ‘bijstandsmoeder met zoveel kinderen’ hoog willen houden.
pi_219058724
quote:
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.
pi_219058760
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verricht
En anderen geld laten overmaken zodat ze haar luie leven kan behouden.
pi_219058782
quote:

[..]
Exact dit... gewoon hopen op gratis geld van andere. Ik vind dat zo triest.
pi_219059000
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
pi_219059027
Mirthe zal onderhand ook wel bevallen zijn.
pi_219059100
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
pi_219059161
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
Alsof zij de enige is met kinderen die bij de vermoeidheidskliniek loopt ook🤷‍♀️
pi_219059204
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
De vader van Jayda die in Spijkenisse woont helpt haar met alles, daar heeft ze een relatie mee
pi_219059241
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
pi_219059408
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
Ze is toch ook pas vorig jaar na de zomer gestart? En als je dan al zo lang in contact bent met die kliniek vraag ik me af waarom ze de naam nog steeds verkeerd schrijft. Er zit geen ‘s’ in de naam maar bij Debbie wel.
pi_219059417
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
pi_219059458
Waarom zegt Debbie dat ze al 2 jaar bij de vermoeidheidskliniek is? Dat is toch pas 1 jaar? #brainfog
pi_219059468
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
pi_219059526
Dat ze de tijd ziet vliegen was al even duidelijk toch? Ze poste paar weken geleden ook al over 2 jaar bij de kliniek 🤣 ze zit er net iets meer dan een jaar en heeft alleen in het begin 1x een face to face afspraak gehad... dat je een aantal afspraken online doet snap ik hoor maar iedere behandelaar wilt toch om de zoveel tijd iemand echt zien?
pi_219059531
Debbie slaapt natuurlijk zo veel, dat het bij haar inmiddels mei 2026 is.
pi_219059537
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
Time flies when you’re having fun! 😂
pi_219059576
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
pi_219059596
MaikeKD met haar verzorgingsprodukten
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
pi_219059631
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
Dat zijn bijna alle dingen die je op je gezicht kunt smeren, ook de crèmes van de Aldi ofzo. Je rimpels zijn grotendeels genetisch bepaald en roken en veel zon-exposure doen er ook niet veel goed aan.

Maar zij kan natuurlijk niet in zee met de Aldi, dat moet een duur merk zijn.
  maandag 20 oktober 2025 @ 11:10:16 #42
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219059748
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Ik schrik me weer een hoedje!
pi_219059806
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
Over Marijke gesproken.. telkens deelt ze heel veel over haar dochter en vorige week dat ze uitslagen kregen en toen was het stil. Stil als in geen woord over de uitslagen, wel over haar b12 maar niet over haar dochter.

Hoeft ze ook niet te delen, kind heeft ook privacy natuurlijk maar "ons" wel meenemen in alles en uiteindelijk zwijgen. Deel dan vooraf ook niks.
pi_219059886
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
pi_219059915
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 11:20:26 #46
184769 crew  Deisyy
pi_219059930
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik schrik me weer een hoedje!
Ik schrik ook wel een beetje van die wenkbrauwen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219059943
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
Gehengel naar een samenwerking.
pi_219059967
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
pi_219060129
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
En Simsen, en posten en reageren op Threads.

Prioriteiten, je weet tog..
pi_219060291
Ik vind maike zo mannelijk in gezicht
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:11:08 #51
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219060381
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.
Het lijkt alsof zij het zo moeilijk heeft en geld nodig heeft van anderen om rond te komen, en dus doneren haar volgers maar gedachteloos hun zuurverdiende centen op haar rekening. Want het leven is zo moeilijk, als je op de bank blijft zitten...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219060409
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef popje het volgende:

[..]
Het lijkt alsof zij het zo moeilijk heeft en geld nodig heeft van anderen om rond te komen, en dus doneren haar volgers maar gedachteloos hun zuurverdiende centen op haar rekening. Want het leven is zo moeilijk, als je op de bank blijft zitten...
Maar ze heeft eerder (nog niet zo lang geleden) gezegd dat ze goed verdiende met haar klikjes etc.
Maar dat onthouden volgers misschien niet.
pi_219060419
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef popje het volgende:

[..]
Als je hele dagen op de bank kunt hangen en alleen de deur uitgaat om te shoppen of nachtjes weg te gaan heb je het meer dan goed. Dat er volgers zijn die in haar zielige praatjes trappen zegt heel veel over het niveau van haar volgers.
pi_219060556
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij was het als reactie op die dm die ze kreeg waarin zoiets stond als ‘voor mensen zoals jou zouden ze geld extra moeten geven’. Ik vond het wel grappig dat ze toen een tikkie plaatste maar zou noooooit doneren
pi_219060589
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je hele dagen op de bank kunt hangen en alleen de deur uitgaat om te shoppen of nachtjes weg te gaan heb je het meer dan goed. Dat er volgers zijn die in haar zielige praatjes trappen zegt heel veel over het niveau van haar volgers.
Dit dus!
Eigenlijk moeten volgers van dit type jnfluencer toch ook tegen zichzelf beschermd worden?
pi_219060608
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Volgens mij was het als reactie op die dm die ze kreeg waarin zoiets stond als ‘voor mensen zoals jou zouden ze geld extra moeten geven’. Ik vond het wel grappig dat ze toen een tikkie plaatste maar zou noooooit doneren
Dat dacht ik ook dat het als reactie op een DM was. Geen idee ook of de link echt een tikkie was, ik kijk anoniem en klik niet op linkjes.
pi_219060627
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze heeft eerder (nog niet zo lang geleden) gezegd dat ze goed verdiende met haar klikjes etc.
Maar dat onthouden volgers misschien niet.
Ze heeft een keer gezegd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze (ik dacht 24uur) parttime voor een baas zou werken.
pi_219060633
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Maar ze plaatst het wel in de hoop dat mensen doneren. En ze zal eventuele donaties echt niet terugstorten omdat het een grap was.
pi_219060660
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft een keer gezegd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze (ik dacht 24uur) parttime voor een baas zou werken.
Dit heeft ze inderdaad gezegd. Daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die geld doneren of die boodschappenkaarten opsturen.
pi_219060883
Pfff Debbie.
In de reacties heeft iemand het over plannen. Die zegt 1 uitje per week. Maar dat geldt natuurlijk ook voor andere zaken. Dat kwartje valt niet bij Debbie. Ik weet nog dat ze alle afspraken op 1 dag achter elkaar plande. Dat trekt toch iedereen leeg? Dit had ze veel gunstiger kunnen plannen.

Ze zegt ook dat ze voornamelijk WMO krijgen om de druk bij Roy weg te halen. Want die reist veel. En om die leugen te bevestigen was de afspraak (zoals we allemaal hier al vermoedden) met de WMO gepland op het moment dat Roy weg was voor werk.
En verder hoopt ze nóg meer hulp te krijgen vanuit de WMO voor Liam. Waar is de oppas gebleven die elke vrijdag langs kwam?

En natuurlijk heeft ze nog steeds last van klachtenverergering van de b12. Ze heeft even gemist dat dat doorgaans maar enkele dagen tot een paar weken aanhoudt :+
pi_219060903
quote:
Ik zat vorige week met m’n kind in haar vakantie bij de HAP, ik voelde me echt een beetje DBM.. 😳
pi_219060931
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Moet wel lachen om die kast... maanden lang ergert ze zich eraan maar haar man heeft geen zin om in het weekend of na zijn werk te helpen 🤣😂 echt.... dus hij komt uit werk... heel de dag bezig geweest voor brood op de plank... komt zijn vrouw even vertellen dat ze zo druk series heeft gekeken en sims heeft gespeeld of hij even de kast wilt organiseren (die zij zeer waarschijnlijk rommelig gemaakt heeft)
pi_219060958
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pfff Debbie.
In de reacties heeft iemand het over plannen. Die zegt 1 uitje per week. Maar dat geldt natuurlijk ook voor andere zaken. Dat kwartje valt niet bij Debbie. Ik weet nog dat ze alle afspraken op 1 dag achter elkaar plande. Dat trekt toch iedereen leeg? Dit had ze veel gunstiger kunnen plannen.

Ze zegt ook dat ze voornamelijk WMO krijgen om de druk bij Roy weg te halen. Want die reist veel. En om die leugen te bevestigen was de afspraak (zoals we allemaal hier al vermoedden) met de WMO gepland op het moment dat Roy weg was voor werk.
En verder hoopt ze nóg meer hulp te krijgen vanuit de WMO voor Liam. Waar is de oppas gebleven die elke vrijdag langs kwam?

En natuurlijk heeft ze nog steeds last van klachtenverergering van de b12. Ze heeft even gemist dat dat doorgaans maar enkele dagen tot een paar weken aanhoudt :+
En ondertussen legt ze zelf steeds meer bij Roy neer door vaker en langer haar nest in te duiken, verf op de muren te smeren zodat hij het kan sauzen, voetbal opgeven.
Zij is echt niet goed hoor.

En waar is het blik oppasmeisjes, waarvan één ook het huishouden ging doen, gebleven? Ik heb het idee dat iedereen daar gillend wegloopt.
pi_219060984
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moet wel lachen om die kast... maanden lang ergert ze zich eraan maar haar man heeft geen zin om in het weekend of na zijn werk te helpen 🤣😂 echt.... dus hij komt uit werk... heel de dag bezig geweest voor brood op de plank... komt zijn vrouw even vertellen dat ze zo druk series heeft gekeken en sims heeft gespeeld of hij even de kast wilt organiseren (die zij zeer waarschijnlijk rommelig gemaakt heeft)
En dan ben je zo snel overprikkeld en dan ga je precies dat doen als je kinderen vakantie hebben. Doe dat dan als ze op school zijn 🤷‍♀️
pi_219060995
quote:

[..]
Ik zat al te denken, normaal is ze toch niet zo grappig/sarcastisch?
pi_219061065
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:40 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik zat al te denken, normaal is ze toch niet zo grappig/sarcastisch?
Nee. Ze heeft zelf meerdere keren verteld dat ze, door haar autisme, alles letterlijk neemt.
  maandag 20 oktober 2025 @ 14:08:45 #67
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219061154
Debbie heeft weer een klassiek dagje aandacht vragen op sociale media voor iets in haar leven. Het is zo’n riedeltje dat eens in de zoveel tijd voorbij komt. Contentdagje long covid vandaag, volgende keer zal wel weer een contentdagje auto-ongeluk worden, keer daarna de huilbaby. Het is een patroon.
Graag verwijderen
pi_219061169
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ondertussen legt ze zelf steeds meer bij Roy neer door vaker en langer haar nest in te duiken, verf op de muren te smeren zodat hij het kan sauzen, voetbal opgeven.
Zij is echt niet goed hoor.

En waar is het blik oppasmeisjes, waarvan één ook het huishouden ging doen, gebleven? Ik heb het idee dat iedereen daar gillend wegloopt.
Ja de druk bij Roy wordt op gevoerd om zo nog meer uren hulp te krijgen vanuit de WMO. Want ze moeten natuurlijk wel aannemelijk kunnen maken dat het ondanks die ondersteuning nog te zwaar is. Op die manier kan Debbie nog meer in haar bed gaan liggen sudderen.
pi_219061311
Debby tagt een of ander bedrijf en schrijft ‘ik hoop dat de visible health blabla gadget snel naar de EU komt’

#lurkennaargratis
pi_219061364
Debbie in reacties "2 keer per dag gaan slapen is ook zo zonde van je tijd🥸" 🤔 in je bed gaan liggen scrollen ook terwijl andere voor je gezin zorgen... maar goed

Lees ook dat de full time aupair voor Liam ook niet zo makkelijk geregeld is... tja... iets minder meuk kopen hou je misschien wat geld over voor een fijn vlot vrolijke jonge meid die wel voor je kinderen wilt zorgen 🤷
pi_219061430
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in reacties "2 keer per dag gaan slapen is ook zo zonde van je tijd🥸" 🤔 in je bed gaan liggen scrollen ook terwijl andere voor je gezin zorgen... maar goed

Lees ook dat de full time aupair voor Liam ook niet zo makkelijk geregeld is... tja... iets minder meuk kopen hou je misschien wat geld over voor een fijn vlot vrolijke jonge meid die wel voor je kinderen wilt zorgen 🤷
2x per dag is zonde van je tijd in tegenstelling tot van 10 tot 16u in je bed liggen, da's helemaal niet zonde van je tijd 🙈

Aanvulling: voor een au pair heb je ook ruimte nodig voor huisvesting, waar gaan ze een au pair laten? In het tuinhuis?
pi_219061496
Sanneke zegt vaak hele tegenstrijdige dingen. De ene keer is ze eenzaam, de volgende dag beweert ze dat haar wereld niet klein is. De ene dag hebben ze het financieel zwaar, de volgende dag niet. Soms zijn ze vrijwel vega, dan weer niet. Soms weet ze precies wat haar woonrechten zijn om er vervolgens achter te komen dat ze helemaal nooit huurbescherming heeft gehad.
pi_219061510
Ik kan de reacties bij Debbie niet lezen, maar wil ze nu serieus een fulltime au pair voor L zodat zij kan scrollen?! :o
pi_219061552
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Ik.lees iets over de hulp in huis uitbreiden maar niets over een aupair.
pi_219061564
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
2x per dag is zonde van je tijd in tegenstelling tot van 10 tot 16u in je bed liggen, da's helemaal niet zonde van je tijd 🙈

Aanvulling: voor een au pair heb je ook ruimte nodig voor huisvesting, waar gaan ze een au pair laten? In het tuinhuis?
Lekker tussenin 👌 scheelt toch weer een activiteit
pi_219061578
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze heeft het ergens anders gehad over een aupair via het wmo.. daar had ze 1 of al 2🤔 weken geleden een afspraak voor (om te overleggen welke hulp er meer moest komen)
pi_219061594
Debbie beweert in de reacties ook dat ze constant over haar grenzen gaat en haar batterij leeg trekt. Ik weet niet op welke manier, want ze ligt vrijwel alleen maar in bed, naar eigen zeggen.

Volgens haar heeft de ergo gezegd dat pacing niet werkt omdat ze kinderen heeft. En ik snap dat er met kinderen onvoorziene omstandigheden zijn, maar juist qua huishouden lijkt me pacing dan best geschikt, maar daar zal ik misschien te makkelijk over denken.
pi_219061620
Ik krijg op mn fb tijdlijn opeens een samenwerking voorbij van The Lether Family met Wellis Health. Gaat over gewichtsverlies op maat. Staat een stralende Debbie in de spiegel als reclame foto bij.
pi_219061624
Huh, waarom zie ik Debbie op facebook ineens voorbij komen in een reclame voor afvalmedicatie?(Een variant van Ozempic)? Het lijkt er in de reclame op, dat zij dit gebruikt? Mag ook wat kosten: meer dan 200¤ per maand. Of is dit de content die zij maakt voor bedrijven? Het kwam echt als reclame voorbij op mijn fb, ik volg haar niet.
pi_219061632
Haha ik zag ook precies nu die reclame van Wellis en Debbie voorbij komen 😂😂
Dat gewichtsverlies kwam toch door de pillen? Of had ze nu ineens wel energie om een afvaltraject te volgen??
pi_219061639
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind maike zo mannelijk in gezicht
Michael 🫣
pi_219061640
Moet even heel hard lachen om Debbie haar samenwerking met een vage wellness firma voor afvallen 😂🤣 slogan van bedrijf is iets met dat je je steeds beter gaat voelen 🤣😂 heeft dat bedrijf echt 0 posts van Debbie gezien??
Debbie's volledige content is haar afstervende lichaam en zoooooo ziek en alles zwaar... ze slikt diverse medicijnen waar je van af kan vallen 😂🤣 en dan gebruikt dat merk haar als reclame! Hilarisch! (Ik sla over... geloofwaardigheid groeit er niet door)
pi_219061647
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik krijg op mn fb tijdlijn opeens een samenwerking voorbij van The Lether Family met Wellis Health. Gaat over gewichtsverlies op maat. Staat een stralende Debbie in de spiegel als reclame foto bij.
Heb hem nog niet op Facebook gezien kwam langs op insta 🤣 maar nu kunnen alle geblokkeerde mensen haar wel exposen
pi_219061649
Grappig dat meerdere hier het tegelijkertijd op fb zien😂. Kan het nu niet meer vinden. Op ista zijn ze niey actief zo te zien. En idd wat een klap geld per maand
pi_219061660
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:
Ik kan de reacties bij Debbie niet lezen, maar wil ze nu serieus een fulltime au pair voor L zodat zij kan scrollen?! :o
Ja!
pi_219061661
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft het ergens anders gehad over een aupair via het wmo.. daar had ze 1 of al 2🤔 weken geleden een afspraak voor (om te overleggen welke hulp er meer moest komen)
Tijd dat jeugdzorg daar eens mee gaat kijken
pi_219061663
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet even heel hard lachen om Debbie haar samenwerking met een vage wellness firma voor afvallen 😂🤣 slogan van bedrijf is iets met dat je je steeds beter gaat voelen 🤣😂 heeft dat bedrijf echt 0 posts van Debbie gezien??
Debbie's volledige content is haar afstervende lichaam en zoooooo ziek en alles zwaar... ze slikt diverse medicijnen waar je van af kan vallen 😂🤣 en dan gebruikt dat merk haar als reclame! Hilarisch! (Ik sla over... geloofwaardigheid groeit er niet door)
Zou dat de UGC zijn waar ze het laatst over had? Totaal ongeloofwaardig van dat bedrijf
pi_219061670
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou dat de UGC zijn waar ze het laatst over had? Totaal ongeloofwaardig van dat bedrijf
Denk het wel, geloof niet dat zij dat echt gedaan/gebruikt heeft.
pi_219061682
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ook echt een bedrijf wat bij haar past.. net niet 🤣 even gekeken op insta.. ze hebben ook pillen voor als je kaal word (met haar transplantatie foto's 🤔🤷) en voor als je Roy kleine Roy niet omhoog zou krijgen... echt te komisch
pi_219061685
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dat van die aupair/nanny heeft zij niets over genoemd over haar insta. Staat ergens anders, denk niet nodig dat hier te bespreken.
pi_219061688
quote:

[..]
Ik ken wel smi en dan een dag naar de kinderopvang. Maar als Debbie kan werken en content maken voor bedrijven kan ze haar eigen opvang met kinderopvangtoeslag bekostigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door WinnieWana op 20-10-2025 16:20:33 ]
pi_219061690
Denk steeds dat het niet meer kan, maar toch ben ik weer in shock van wat ik allemaal over Debbie lees...
pi_219061692
quote:
Heb hem nog niet gezien 🫣
pi_219061693
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie beweert in de reacties ook dat ze constant over haar grenzen gaat en haar batterij leeg trekt. Ik weet niet op welke manier, want ze ligt vrijwel alleen maar in bed, naar eigen zeggen.

Volgens haar heeft de ergo gezegd dat pacing niet werkt omdat ze kinderen heeft. En ik snap dat er met kinderen onvoorziene omstandigheden zijn, maar juist qua huishouden lijkt me pacing dan best geschikt, maar daar zal ik misschien te makkelijk over denken.
Pacing met kinderen/een gezin is inderdaad echt niet te doen. Tenminste mij lukt het niet. Er zijn wat dat betreft zoveel kleine dingen die wel moeten, en puur met die kleine dingen ga je al elke keer over je grenzen.
pi_219061694
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja die kwam bij mij ook opeens voorbij.
pi_219061695
quote:
Nee
pi_219061696
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:41 schreef Nieve het volgende:
Denk steeds dat het niet meer kan, maar toch ben ik weer in shock van wat ik allemaal over Debbie lees...
The gift that keeps on giving
pi_219061701
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Grappig dat meerdere hier het tegelijkertijd op fb zien😂. Kan het nu niet meer vinden. Op ista zijn ze niey actief zo te zien. En idd wat een klap geld per maand
Als je op Facebook naar hun pagina gaat lijkt het laatste bericht ook van 2024 te zijn 🤷‍♀️
pi_219061709
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik alleen op insta en dat is alleen een foto van Debbie en een textje eronder over afvallen en dat het online kan of iets... het waren nog geen 3 zinnen dus echt mega was het niet.. wel komisch
Zou ze dan afvallen prikken zetten ipv b12.. vriendin van mij was daar ook een tijdje beroerd van
pi_219061715
quote:

[..]
Een zorgaupair biedt toch heel andere hulp… niet een au pair voor de kinderen.
pi_219061717
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zag hem ook, wat is dit? Die vrouw is knettergek hoor
pi_219061718
Maar als hier info neergezet word van een andere besloten plek zullen we het dan wel bij de juiste info houden.
Ze heeft het woord aupair nooit genoemd, ze heeft het over een nanny oftewel gewoon een oppas!
pi_219061744
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Pacing met kinderen/een gezin is inderdaad echt niet te doen. Tenminste mij lukt het niet. Er zijn wat dat betreft zoveel kleine dingen die wel moeten, en puur met die kleine dingen ga je al elke keer over je grenzen.
Bedankt voor de opheldering. Nu werkt bij Debbie niks natuurlijk, zij is in mijn ogen geenLC/Pais patiënt
pi_219061754
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:
Maar als hier info neergezet word van een andere besloten plek zullen we het dan wel bij de juiste info houden.
Ze heeft het woord aupair nooit genoemd, ze heeft het over een nanny oftewel gewoon een oppas!
Ah, ik dacht al. Een au pair via de WMO is toch echt iets heel anders 🤣
pi_219061765
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik alleen op insta en dat is alleen een foto van Debbie en een textje eronder over afvallen en dat het online kan of iets... het waren nog geen 3 zinnen dus echt mega was het niet.. wel komisch
Zou ze dan afvallen prikken zetten ipv b12.. vriendin van mij was daar ook een tijdje beroerd van
Denk het niet, de injecties die ze, op beeld, zette waren wel de B12 injecties die ik ken. Dat afvalmedicijn zit in een ander soort spuit (meer vergelijkbaar met een insulinepen qua uiterlijk), zag ik op de site.
pi_219061768
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ah, ik dacht al. Een au pair via de WMO is toch echt iets heel anders 🤣
Haha ja toch!
pi_219061863
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:10 schreef Iknietjij88 het volgende:

[..]
De vader van Jayda die in Spijkenisse woont helpt haar met alles, daar heeft ze een relatie mee
Ik denk ook zoiets hoor, dit doe je niet allemaal in je uppie
pi_219061872
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

En wat voor filmpje. Interessant doen met een injectie spuit.
Debbie: meid dit is niet zo interessant als jij wel denkt, ik spuit al 4 jaar b12 , je hoeft echt niet zo aandachtig te tikken en te turen. Zet die naald buiten beeld gewoon in je been, aandachts.... of wat?
pi_219061888
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Je krijgt het echt niet zomaar, moet wel aangetoond worden dmv bloedonderzoek. Ik kreeg een ernstig tekort in 2019 , was echt vreselijk slecht in orde, flauwvallen, wattenhoofd, duizelig en hartkloppingen. Ben door de hele molen geweest en toen kwam ik bij toeval op het vermoeden van b12 tekort.
Het is makkelijk en snel te behandelen en ik moet zeggen dat ik niet zo als Debbie zo erg verslechterde, ging eigenlijk na 2 a 3 weken al met sprongen vooruit.
pi_219061899
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat ze de tijd ziet vliegen was al even duidelijk toch? Ze poste paar weken geleden ook al over 2 jaar bij de kliniek 🤣 ze zit er net iets meer dan een jaar en heeft alleen in het begin 1x een face to face afspraak gehad... dat je een aantal afspraken online doet snap ik hoor maar iedere behandelaar wilt toch om de zoveel tijd iemand echt zien?
Daarom zeg ik nog steeds dat dat hele verhaal niet klopt. Ze heeft die eerste brief/ onderzoek gebruikt voor haar WMO. Verder heeft ze er niets mee gedaan omdat ze alleen maar online kon.
Die kliniek ging daar niet mee akkoord. Ik weet dit omdat een neef ook alleen online wou wat consulten betreft en er werd gezegd dat er dan geen optimaal resultaat kon worden gegarandeerd, dat ze dat niet deden.
pi_219061910
quote:
Ach Sanneke heeft ook een loopband gekregen (die we 1x in beeld hebben gezien?).

Ik verbaas me nergens meer over.
pi_219061923
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:46 schreef Noor_ het volgende:
Dank voor de opheldering. Ik zit niet facebookgroep/en en las er ook niets over op instagram.
pi_219061932
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 13:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pfff Debbie.

Ik vermoed dat ze de WMO gaat vragen haar opvang voor de kinderen te vergoeden , daar aast ze op.
Is me al eerder opgevallen. Ze geeft steeds aan dat de kinderen haar " teveel " zijn en dat ze daarom niet voldoende kan rusten
pi_219061944
quote:
Ze wil dat WMO dat bekostigt
pi_219062046
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik zag hem ook, wat is dit? Die vrouw is knettergek hoor
Dat was al heel lang bekend natuurlijk 🫣 maar net als je denkt dat het niet gekker kan, gebeurt het toch
pi_219062092
En Sanneke krijgt een naar bericht van een 50+ en roept vervolgens dat alle een verbod op SM moeten krijgen!
Wat een onzin weer. Alsof het altijd de ouderen zijn!
Hoewel het bericht belachelijk was, dat wel

Edit: het was een grapje
Tuurlijk Sanneke

[ Bericht 11% gewijzigd door Earring op 20-10-2025 17:09:29 ]
pi_219062315
Ik heb de reclame met Debbie in de hoofdrol niet gezien maar begrijp ik goed dat zij, als zelfbenoemd chronisch zieke, deze troep aanprijst?
pi_219062426
Ik snap DBM niet he... Heeft normaal gesproken de hele ochtend en halve middag de tijd om een kast op te ruimen en schoon te maken. Nu is het vakantie, en gaat ze dat doen. En dan verbaasd zijn dat ze de prikkels niet aan kan. Doe dit dan gewoon als de kinderen op school zitten? En dan gaan huilen dat je man niet wil helpen... nogal wiedes, ze heeft zelf alle tijd van de wereld als het geen vakantie is..
pi_219062460
quote:
Knettergek die meid
pi_219062501
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:30 schreef Lief_mannetje het volgende:
Ik snap DBM niet he... Heeft normaal gesproken de hele ochtend en halve middag de tijd om een kast op te ruimen en schoon te maken. Nu is het vakantie, en gaat ze dat doen. En dan verbaasd zijn dat ze de prikkels niet aan kan. Doe dit dan gewoon als de kinderen op school zitten? En dan gaan huilen dat je man niet wil helpen... nogal wiedes, ze heeft zelf alle tijd van de wereld als het geen vakantie is..
Ik snap dat ook niet hoor, ik doe dat soort dingen als de kinderem op school zitten en bij sommige dingen heb ik hulp nodig, maar niet bij het opruimen van de trapkast 😅
pi_219062509
Krijg een zelfde soort reclame van Debbie nu ook op Insta. Daarin zegt ze dat ze het product gebruikt niet alleen om af te vallen, maar zich ook beter en gezonder te voelen. Ik snap hier werkelijk niks van. Is dit wel handig met die hele riedel aan andere medicijnen die zij gebruikt? Moet je niet een BMI van boven de 30 hebben als je dit wilt gaan gebruiken?
pi_219062526
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de reclame met Debbie in de hoofdrol niet gezien maar begrijp ik goed dat zij, als zelfbenoemd chronisch zieke, deze troep aanprijst?
Nee dat niet per se, het is een reclame met een foto van Debbie erbij. Daarmee wordt natuurlijk wel een insinuatie gewekt, maar ze prijst het niet aan.
pi_219062547
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:39 schreef opwegnaar het volgende:
Krijg een zelfde soort reclame van Debbie nu ook op Insta. Daarin zegt ze dat ze het product gebruikt niet alleen om af te vallen, maar zich ook beter en gezonder te voelen. Ik snap hier werkelijk niks van. Is dit wel handig met die hele riedel aan andere medicijnen die zij gebruikt? Moet je niet een BMI van boven de 30 hebben als je dit wilt gaan gebruiken?
Dat stond er op Facebook niet bij.
pi_219062549
Ik vind haar ook niet significant afgevallen of zo. En natuurlijk zou het oerdom zijn om in haar (zelfverzonnen) situatie zoiets te gaan gebruiken. Voor zowel haar lijf als haar geloofwaardigheid.
pi_219062571
quote:
Op welk insta account zie je dat?
pi_219062576
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee dat niet per se, het is een reclame met een foto van Debbie erbij. Daarmee wordt natuurlijk wel een insinuatie gewekt, maar ze prijst het niet aan.
Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.
In bericht nr. 121 schrijft @opwegnaar dat Debbie het aanprijst, dat is dan toch weer anders dan alleen je gezicht ervoor laten gebruiken.

[ Bericht 15% gewijzigd door JaNeeDan op 20-10-2025 17:52:44 ]
pi_219062585
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Nieve het volgende:
Ik vind haar ook niet significant afgevallen of zo. En natuurlijk zou het oerdom zijn om in haar (zelfverzonnen) situatie zoiets te gaan gebruiken. Voor zowel haar lijf als haar geloofwaardigheid.
Ze is een tijd terug wel afgevallen maar dat kwam toen volgens haar door de LDN. Inmiddels is ze ook wel echt weer aangekomen vind ik.
pi_219062655
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.
In bericht nr. 121 schrijft @:opwegnaar dat Debbie het aanprijst, dat is dan toch weer anders dan alleen je gezicht ervoor laten gebruiken.
Dat stond er op facebook niet bij, daar stonden alleen wat 'feitjes' opgesomd.

Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.

Edit;
Nu een nieuwe reclame op facebook waarbij wel staat dat ze het gebruikt en dat ze LC patient is.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto kan plaatsen hier
pi_219062675
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.
pi_219062684
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.
Zie mijn aanvulling op mijn bericht 🙈
pi_219062695
werkt niet🙈
pi_219062711
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat stond er op Facebook niet bij.
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covid
pi_219062746
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:07 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covid
Bij een nieuwe reclame op Facebook nu ook idd
pi_219062757
quote:
Zag de story over de voorraad kast. Dat haar man er nooit zin in heeft deze aan te pakken, en zij het daarom nu toch maar doet. Terwijl ze er eigenlijk overprikkeld door is omdat de kinderen vakantie hebben 🤔 Ik snap dat niet, zij werkt toch niet? Dus als die kinderen op school zijn, heeft zij +/-5 uur de tijd om die kast op te ruimen?? Wauw, bizar hoe haar brein werkt 😳 (en toen ik de thread (met foto) over een beestje wat op de trap zat zag dacht ik 🤢 die trap was zó ontzettend goor!! Hoe dan?)
pi_219062833
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Edit;
Nu een nieuwe reclame op facebook waarbij wel staat dat ze het gebruikt en dat ze LC patient is.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto kan plaatsen hier
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!
pi_219062838
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:32 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅
pi_219062859
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.
pi_219062870
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.
Wellis health, maar daar is het niet op te zien
pi_219062889
https://www.facebook.com/share/1Gz52hoETm/

Werkt dit wel?
Ik hoop alleen niet dat je nu dan ook bij mijn account uitkomt 😅
pi_219062925
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Werkt dit wel?
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor. :')
pi_219062945
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:34 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Knettergek die meid
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.
Ze heeft er maar 1 thuis. Hij gaat naar de opvang, Roy is er de weekenden en hij slaapt nog overdag.
Triest zo'n moeder
pi_219062951
quote:

Werkt dit wel?
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
pi_219062967
quote:

Werkt dit wel?
Deze is inderdaad anders dan die van Instagram 🤣 wat een figuur
pi_219062970
https://overgewichtnederl(...)oei-in-onlinehandel/

Echt iets waar je je naam aan wil verbinden! Bedrijf is mogelijk zelfs strafbaar.
Ernstige gezondheidsrisico's en 1 vrouw zegt dat ze heftige hartkloppingen kreeg na zo'n spuit.
Nou, dan kan ze ook wel weer een ritje op de bakfiets maken :+|

Wat een oliedomme actie weer.
pi_219062982
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Echt 🙈🙈
Jammer ik kan m niet openen
pi_219062996
quote:

Werkt dit wel?
Ik moest via het account van mijn man kijken, ik heb geen FB. Ik wist dat ze niet 100% is maar dit… Laat ik maar niet schrijven wat ik denk.
Zou de buurvrouw deze spuiten ook moeten zetten?
pi_219063017
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tijd dat jeugdzorg daar eens mee gaat kijken
En wat verwacht je daar dan van ?
pi_219063030
Dus met al haar aandoeningen gaat zij Ozempic gebruiken.
Haar bmi is niet eens hoog genoeg om ervoor in aanmerking te komen.

Dat zegt wel genoeg over hoe zij omgaat met medicatie. Commercieel en online aanschaffen, terwijl ze het helemaal niet nodig heeft.

Ik vind dit echt zo ongeveer de allerdomste samenwerking die zij en het bedrijf aan konden gaan.

Zij is al niet gezond en dan gaat ze vrijwillig iets gebruiken, wat voor veel vervelende bijwerkingen kan zorgen.
pi_219063058
Dbm: ze heeft zelfs nog rustig tv kunnen kijken,
Mens wat klaag je dan? Daar heb ik zelfs geen tijd voor( heb grote kinderen)
pi_219063100
Debbie: ze zegt zelfs in de advertentie dat ze er meer energie door heeft gekregen!

Goh meid, al die tijd was het dus je gewicht wat ervoor zorgde dat je weinig energie had.
pi_219063107
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor. :')
Soms denk je echt dat het niet meer gekker kan maar jeetje mina!
pi_219063116
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Debbie: ze zegt zelfs in de advertentie dat ze er meer energie door heeft gekregen!

Goh meid, al die tijd was het dus je gewicht wat ervoor zorgde dat je weinig energie had.
Haha! En in andere berichten zegt ze dat ze alleen maar achteruit gegaan is. Bijzonder wel 🫣😅
pi_219063128
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Echt 🙈🙈
'Het effect is levensveranderend'
Is het voor Debbie een slaapmiddel 😅?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sstt1993 op 20-10-2025 19:21:01 (Typefoutje) ]
pi_219063130
Ik kreeg eerst een advertentie met alleen een spiegelfoto van Debbie, dus toen dacht ik nog, ze heeft wens gezegd dat ze van die reclamefoto's maakt die bedrijven dan mogen gebruiken, dus misschien is het daarom gebruikt/doorverkocht ofzo. Maar op deze foto staat ze gewoon met het product in haar hand
pi_219063180
Kinderopvang is toch geen Wmo voorziening?
pi_219063206
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.
Ze heeft er maar 1 thuis. Hij gaat naar de opvang, Roy is er de weekenden en hij slaapt nog overdag.
Triest zo'n moeder
Misschien kan Roy een goed huisje voor haar vinden
pi_219063217
quote:
Het betaalde vast goed.
pi_219063235
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?
Die meid is toch gewoon wanhopig voor samenwerkingen, als je zelfs dit aanneemt? Zou dit bedrijf weten met wat voor figuur ze in zee gaan?
pi_219063249
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:27 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?
Die meid is toch gewoon wanhopig voor samenwerkingen, als je zelfs dit aanneemt? Zou dit bedrijf weten met wat voor figuur ze in zee gaan?
Ik geloof dus niet dat ze dit gebruikt of gebruikt heeft. Ze heeft een foto gemaakt met het product en daar geld aan verdiend.
pi_219063260
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef Lodelie het volgende:
Dus met al haar aandoeningen gaat zij Ozempic gebruiken.
Haar bmi is niet eens hoog genoeg om ervoor in aanmerking te komen.

Dat zegt wel genoeg over hoe zij omgaat met medicatie. Commercieel en online aanschaffen, terwijl ze het helemaal niet nodig heeft.

Ik vind dit echt zo ongeveer de allerdomste samenwerking die zij en het bedrijf aan konden gaan.

Zij is al niet gezond en dan gaat ze vrijwillig iets gebruiken, wat voor veel vervelende bijwerkingen kan zorgen.
Joh die gaat dat echt niet gebruiken hoor. Is alleen om te cashen.
Maar ze is wel ongeloof stom om haar gezicht hiervoor te lenen.
pi_219063352
Vraag me af of hoe lang t duurd voordat er een bericht komt met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn inbox'.
Of zou ze echt gedacht hebben dat haar volgers dit niet te zien kregen?
pi_219063550
Die pascalvdhaas kan wel serieus goed tekenen zeg! Ze zou er beter aan doen alles over eten niet meer te posten en professioneel met dat tekenen aan de slag te gaan. Ze zou zo een kinderboek kunnen illustreren.
pi_219063650
Haha, ik zag ‘m ook verschijnen. Dat Deb haar brilletje scheef voor haar gzicht houdt.”Hold my glasses” Leuk detail, dat Engels voor onze Scouser.
pi_219063700
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:20 schreef Snaky het volgende:
Zij krijgt alles voor elkaar waar ik het bestaan niet van wist dus zal ook wel
Weer lukken
pi_219063797
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Keesie123 het volgende:
Die pascalvdhaas kan wel serieus goed tekenen zeg! Ze zou er beter aan doen alles over eten niet meer te posten en professioneel met dat tekenen aan de slag te gaan. Ze zou zo een kinderboek kunnen illustreren.
Ja dat kan ze! En ze had het ook ooit over een boek illustreren volgens mij. Zou idd leuk zijn
pi_219063983
Zit naar de reels van sara Rebecca te kijken maar eigenlijk heb je toch een leeg leven als influencer . Kids naar de opvang brengen om zelf een dag te ‘werken’
pi_219063995
Haha. Zou debbi begrijpen dat de ‘user’ in ‘user generated content’ gebruiker betekent? In de zin dat het dus door die persoon gebruikt wordt.
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:17:30 #168
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064000
quote:

Werkt dit wel?
Hè, ik geloof m’n ogen niet. Wat is dit nou voor iets raars!
Graag verwijderen
pi_219064063
Ik zie nu ook een filmpje van haar, dat ze het heel makkelijk kon bestellen!
pi_219064091
Maar wat een energie die meid he, in de avond gezellig boodschappen doen
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:28:38 #171
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064137
Wat kansloos om je gezicht te lenen voor producten die je mogelijk niet zelf gebruikt. Hoe ongeloofwaardig ben je dan… oh wacht.

En dan wordt je gezicht gebruikt voor zo’n product. Ze is er trots op lijkt het, maar ik zou me toch echt kapot schamen. Aangezien ze met het product in haar hand staat, is het nog een bewuste keuze geweest ook. En jezelf dan als model voor het product zien, ik weet niet of ik moet lachen of huilen.

Dit is wel het meest trieste wat ik tot nu toe bij een ‘influencer’ gezien heb. Triester dan die ongeloofwaardige creamy’s.
Graag verwijderen
pi_219064148
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie? :|W
pi_219064177
Zo, na weer lang meelezen nu weer meeschrijven.

Kreeg van Debbie allerlei video's te zien als ad. My god... een wereld van verschil met wat ze op d'r stories toont.

(Je kan ze trouwens zien als je in de Facebook ads bibliotheek zoekt op The Lether Family. Het is een hele serie zelfs.)
pi_219064187
Ik kwam hier speciaal even weer om te kijken of jullie de fb-advertentie van Debbie ook al hadden gespot, ik was echt (net als jullie dus) stomverbaasd toen ik hem zag 😱
Wat een parel hè die vrouw 😶 oh zo’n slechte gezondheid en lc en weet ik wat nog meer maar dan wel van die chemische meuk in je lichaam spuiten (en zo zwaar is ze toch helemaal niet?!)
pi_219064222
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/

Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
pi_219064230
Ze is er als de kippen bij om een storie te posten waarin ze dus zegt dat ze het product niet gebruikt! Dubbel onbetrouwbaar dus

Opvallend trouwens dat ze niet in bed ligt, maar op pad is.
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:39:06 #177
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064241
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.

En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Graag verwijderen
pi_219064255
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Kaascroissantje het volgende:

😱😱😱
Jeetje... gewoon geen woorden voor eerlijk gezegd
pi_219064257
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:39 schreef NineMilka het volgende:
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.

En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Dit! 100%
Wat ben je dan ongelooflijk diep gezonken zeg, dat je daar je geld mee wil verdienen.
pi_219064259
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:29 schreef Nieve het volgende:
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie? :|W
Ze heeft vast geen research gedaan. Ze was allang blij dat ze eens benaderd werd door een bedrijf.
pi_219064274
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik geloof dus niet dat ze dit gebruikt of gebruikt heeft. Ze heeft een foto gemaakt met het product en daar geld aan verdiend.
Dit. Ik begrijp alleen niet dat ze dat in de huidige situatie doet (te veel last van LC), waarbij ze al te moe is om iets te doen. Om dan te prediken dat ze meer energie heeft met gebruik van dit middel, is een beetje gek. Maar wat ik zeg: ik denk niet dat ze dit echt gebruikt of overweegt, maar dat ze ier alleen maar reclame voor maakt voor inkomsten.

Haar herstel zou nu vooral niet moeten gaan om inkomsten, maar weer zichzelf zijn en zorgn voor haar gezin.
pi_219064307
Ze smakt weer lekker in haar kul verhaal. Pinokkio.
pi_219064309
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze heeft vast geen research gedaan. Ze was allang blij dat ze eens benaderd werd door een bedrijf.
Zoiets ja, of het boeit haar gewoon niet. Ze doet ook net alsof ze al jaren voor meerdere bedrijven ugc maakt, maar dit is haar eerste x denk ik. Echt iets om trots op te zijn.
pi_219064316
Sinds ik deze filmpjes heb gezien krijg ik continu reclames te zien op Facebook. Ook van een ander persoon. Die volgde ik ook op Instagram. En die meid? Echt een slanke den en 100% dat die dit niet gebruikt ook. Kansloos bedrijf die het uitschotputje onder de flu flus benaderd. Wat een wanhoop.
pi_219064359
Wat is Debbie toch ook weer raar aan het smakken. Dacht even dat ze zo'n onopvallende beugel ofzo in had. Of zullen de lipjes weer opgevuld zijn
pi_219064375
Eigenlijk alles is al gezegd over Debbie en haar reclamecampagne. Maar die vrouw... Niet te doen gewoon 🤡
pi_219064376
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:53 schreef Lampje88 het volgende:
Wat is Debbie toch ook weer raar aan het smakken. Dacht even dat ze zo'n onopvallende beugel ofzo in had. Of zullen de lipjes weer opgevuld zijn
Doet ze altijd wanneer ze kul kletst. En dat nadenken over haar woorden is ook weer opvallend aanwezig. Ik geloof nog eerder in Sinterklaas dan in haar.
pi_219064381
Als ze het wel gebruikt, vraag ik me af, al van voor de b12 tekort, of erna. Ik lees dat die zooi ervoor kan zorgen dat bepaalde vitamines niet goed kunnen worden opgenomen, waaronder ook b12.
pi_219064398
We kunnen nu wel goed zien dat het een goede actrice is en ontzettend goed kan liegen en bedriegen.

Ook al gebruikt ze iets dus niet, kan ze er alsnog reclame voor maken.

Hmm... zou dat met andere dingen in haar leven net zo werken? 🤔🤫
pi_219064420
Dat bedrijf heeft wel een goeie aan haar, kan goed acteren, liegen en bedriegen...

Ik vind het echt ongelooflijk...je mede lc lotgenoten voor de gek houden dit je dit gebruikt om je energieker te voelen...bah bah..🤮
pi_219064441
quote:

'Ik dacht echt dat het meer werk zou zijn' 🤦‍♀️
pi_219064488
Zou vooral aan de instanties willen vragen of ze ook zien wat ze hier allemaal doet. Echt, wat is deze vrouw toch gestoord.
pi_219064511
Die oranje nagels waren toch ook van 2 maanden geleden of eerder bij de debbie met die spuit in de hand
pi_219064514
Ik snap echt dat ugc niet. Vreselijk, hoe kun je dit met zo'n bedrijf doen?
Dit komt toch totaal niet betrouwbaar over.
pi_219064515
Ik denk dat ze dacht ‘makkelijk geld verdienen’ maar niet over de gevolgen heeft nagedacht(?). Het is gewoon oplichterij wat zij doet, zowel met deze ugc als met haar echte leven
pi_219064549
"Bij UGC.NL geloven we in de kracht van authentieke content. Onze missie is om merken te verbinden met echte gebruikers die hun ervaringen delen via oprechte en geloofwaardige content."

Ja, heel oprecht en geloofwaardig.

Dus zal ze het zelf gebruiken. Hoop dat ze dat ook met haar huisarts en internist en vermoeidheidskliniek heeft besproken...

[ Bericht 22% gewijzigd door SophiaLoren op 20-10-2025 21:24:52 (Aanvullend ) ]
  maandag 20 oktober 2025 @ 21:26:51 #197
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064638
Hoe krijg je het ook voor elkaar om op een en dezelfde dag een bericht te posten over hoe je gezondheid is verslechterd en diezelfde dag te verschijnen in een advertentie voor de grootste gezondheidmeuk die er bestaat waarin je verkondigt dat je het je gezondheid als long covid patiënt verbetert. Zo oliedom.

Ik stel me dan ook voor dat een collega van Roy uit interesse vraagt wat z’n vrouw eigenlijk doet en dat hij dan antwoordt: ‘Ze staat met gezicht, naam en diagnose model voor spuiten waarmee je gewicht verliest. Ik ben ontzettend trots op haar.’

Maar goed, ik struikel weer over m’n eigen verontwaardiging over dat Debbie nog lager kan zinken dan ik me kon voorstellen. Zal nu ophouden.
Graag verwijderen
pi_219064674
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:20 schreef Snaky het volgende:
Als je om medische of sociale redenen tijdelijk niet kan zorgen voor de kinderen, kan je een SMI aanvraag doen bij de gemeente. Dan neemt de gemeente de kosten over van de kinderopvang, voor 6 dagdelen per week. Is wel alleen als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, dus ik zolang ze geld verdiend met haar Instagram zal ze er niet voor in aanmerking komen. Het is erg lastig om aan die indicatie te komen hoor, maar goed, ze krijgt wel meer voor elkaar. Het is natuurlijk een ongelofelijke kostenpost voor een gemeente als ze voor 3 kinderen die opvang moeten betalen, dus ze doen dat niet zomaar.
pi_219064689
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
pi_219064718
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:26 schreef NineMilka het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om op een en dezelfde dag een bericht te posten over hoe je gezondheid is verslechterd en diezelfde dag te verschijnen in een advertentie voor de grootste gezondheidmeuk die er bestaat waarin je verkondigt dat je het je gezondheid als long covid patiënt verbetert. Zo oliedom.

Ik stel me dan ook voor dat een collega van Roy uit interesse vraagt wat z’n vrouw eigenlijk doet en dat hij dan antwoordt: ‘Ze staat met gezicht, naam en diagnose model voor spuiten waarmee je gewicht verliest. Ik ben ontzettend trots op haar.’

Maar goed, ik struikel weer over m’n eigen verontwaardiging over dat Debbie nog lager kan zinken dan ik me kon voorstellen. Zal nu ophouden.
Je laatste alinea… ik las dat vandaag bij iedereen hier. Het is ook gewoon zo ontzettend niet oké. Sowieso is het promoten van zulke troep nooit goed te praten. Maar dat zij het doet slaat alles. Als zelfbenoemd patiënt reclame maken voor zoiets… onvoorstelbaar.
pi_219064729
Scroll even door facebook, zie ik reclame voorbij komen van Getwellis van Debbie! Ik ben gewoon verbaasd...ik weet niet eens wat ik er van vinden moet.

Ik zie dat ik niet de enige ben!

[ Bericht 12% gewijzigd door Applepony op 20-10-2025 21:43:03 (Mosterd) ]
pi_219064734
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Als je om medische of sociale redenen tijdelijk niet kan zorgen voor de kinderen, kan je een SMI aanvraag doen bij de gemeente. Dan neemt de gemeente de kosten over van de kinderopvang, voor 6 dagdelen per week. Is wel alleen als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, dus ik zolang ze geld verdiend met haar Instagram zal ze er niet voor in aanmerking komen. Het is erg lastig om aan die indicatie te komen hoor, maar goed, ze krijgt wel meer voor elkaar. Het is natuurlijk een ongelofelijke kostenpost voor een gemeente als ze voor 3 kinderen die opvang moeten betalen, dus ze doen dat niet zomaar.
Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.
Ik denk dat zij prima zelf opvang kunnen betalen, als het al nodig is.
pi_219064753
Iemand het pareltje van Debbie in haar pyjama op de weegschaal al gezien?
pi_219064758
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.
Ik denk dat zij prima zelf opvang kunnen betalen, als het al nodig is.
Nee het is ook geen wmo voorziening
pi_219064760
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Zo blij dat ze de story weer heeft verwijderd.
pi_219064762
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:29 schreef Nieve het volgende:
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
pi_219064764
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣
pi_219064774
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣
Daarom zal ze het wel verwijderd hebben. Onze slimmerik bleek toch niet zo slim te zijn. Daarvoor in de plaats zien we nu Roy in een LC shirt.
pi_219064778
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
pi_219064787
OMG ik kom even uit de meelees-stand.
Die Debbie! Ik heb even onder info gekeken in de advertentiebibliotheek op de facebook-pagina van https://www.facebook.com/share/19nATWcMYZ/?mibextid=wwXIfr en ik zie dat er meer dan 25 verschillende soorten advertenties actief staan voor die prikkerij! Wat een absurditeit.

[ Bericht 24% gewijzigd door Yoop op 20-10-2025 21:57:03 (Typefoutje ) ]
pi_219064793
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
Nou indd.
Zij wordt betaalt om reclame te maken. En vervolgens zodra de reclame online staat, post zij een filmpje om te zeggen dat ze het zelf niet gebruikt.
pi_219064804
In eerste instantie is het bedrijf natuurlijk fout, dat ze dit soort medicatie zo eenvoudig kunnen verkopen. Ik begrijp niet dat daar geen strengere regels voor zijn. En dan ook nog "onschuldige" influencers, die vaak niet al te slim zijn, gebruiken voor de marketing. Ik wed dat er genoeg volgers zijn die erin trappen helaas.
Marketing via influencers een gevaarlijk iets kan zijn.
pi_219064807
Voor de liefhebber: via mystorysaver.com kun je de story’s nog zien!
pi_219064810
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
Ook geregistreerde artsen kunnen de weg kwijt raken.
pi_219064814
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook hoor. Het is een betaalde samenwerking, echt heel dom.
pi_219064831
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef RadboudBos het volgende:
Zo, na weer lang meelezen nu weer meeschrijven.

Kreeg van Debbie allerlei video's te zien als ad. My god... een wereld van verschil met wat ze op d'r stories toont.

(Je kan ze trouwens zien als je in de Facebook ads bibliotheek zoekt op The Lether Family. Het is een hele serie zelfs.)
Net even opgezocht 😱 een hele reeks! Dat mens is echt niet goed hoor
pi_219064836
quote:

Die bovenlip ook 🫣
pi_219064847
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:40 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit! 100%
Wat ben je dan ongelooflijk diep gezonken zeg, dat je daar je geld mee wil verdienen.
Ze zal het geld nodig hebben
pi_219064904
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Jammer, ik heb de smakkende story gemist!
Ze heeft duidelijk weer meegelezen hier.
pi_219064919
Roy mag weer rennen met een LC shirtje aan 🫣 die vent leent zich ook overal voor
pi_219064963
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Omg ja! Ze rolt gewoon door beeld in haar bolide 😂😂😂

Hierin impliceert ze dus wel dat ze het gebruikt
  maandag 20 oktober 2025 @ 22:17:34 #222
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064975
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb geen Facebook, dus ik kan het alleen zien als jullie het hier delen. Kan niet verder klikken, dan moet je een account hebben.
Graag verwijderen
pi_219064995
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:39 schreef NineMilka het volgende:

Exact dit! En nog meer weer de bevestiging dat mevr Lether niet de waarheid spreekt.
Hopelijk doorzien WMO en alle instanties deze oplichtster, want dat is het. Ze is daarbij ook nog gevaarlijk bezig doordat ze idd doet alsof dit een wondermiddel is.
pi_219065055
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je kunt het opzoeken in het BIG-register, maar niet alleen artsen hebben een BiG registratie. Ook bijvoorbeeld tandartsen, fysiotherapeuten, verloskundigen etc.
pi_219065059
Debbie;
'Ik gebruik LDN medicatie waardoor mijn hongergevoel minder wordt, fijne bijkomstigheid dat ik afval'

Ook Debbie; 'ik gebruik deze wonderspuit en val er door af'

Ook Debbie; 'meer energie door deze wonderspuit'

Nogmaals Debbie; 'alleen maar achteruitgang in de LC de afgelopen jaren'.

Denk dat ze niet had geanticipeerd dat het bedrijf vandaag die reclame eruit zou gooien, dan had ze misschien ff gewacht met haar eigen bericht 🙈.

Ik heb de stories niet geluisterd, maar waarom zou ze die ineens verwijderd hebben dan? Maakt het hele verhaal nog ongeloofwaardiger.

Ik vind trouwens dat er sowieso geen reclame gemaakt moet worden voor dit soort medicatie. Maar al helemaal niet door mensen die dan de doelgroep niet eens zijn, zo'n enorm overgewicht had Debbie toch niet? En dan nu beweren dat ze zoveel meer energie heeft.

Maar mevrouw zal wel weer een manier vinden om recht te lullen wat krom is.
pi_219065067
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:17 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik heb geen Facebook, dus ik kan het alleen zien als jullie het hier delen. Kan niet verder klikken, dan moet je een account hebben.
https://www.facebook.com/ads/library/?id=794204060181536
pi_219065070
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarom zal ze het wel verwijderd hebben. Onze slimmerik bleek toch niet zo slim te zijn. Daarvoor in de plaats zien we nu Roy in een LC shirt.
Ik dacht ook al, kom het nergens vinden. Ach ze valt steeds dieper, nog even dan is het klaar
pi_219065101

[ Bericht 100% gewijzigd door Lalaland79 op 20-10-2025 22:35:32 ]
pi_219065120
quote:
Wat ontzettend sneu als je toch zo je geld moet verdienen. Kan er eigenlijk niet eens meer om lachen, zij is zo diep gezonken.
pi_219065135
Ja, heb het gezien.
Oei Debbie, dat je je hier voor leent en je hier aan wilt branden.
De woorden; ik deed het niet alleen om af te vallen maar ook om mij weer goed te voelen....
Als lc patiënt die alle artsen en therapeuten al heeft gezien, stuur je een foto van je medicijnen en start je met dit onbekende middel?
Misschien is daardoor haar b12 wel zo gekelderd, misschien gaat ze daardoor wel alleen maar achteruit ipv vooruit.
Ik mag toch aannemen dat dit dan ook in haar medisch dossier vermeldt wordt? Dat ze het tegen haar internist zegt?
Want ze krijgt alles vergoed, hulp in huis, rolstoel, opvang enz.
Maar mevr helpt zelf haar gezondheid om zeep.
Heel ernstig dit
pi_219065147
Haha sorry, maar zag nu een filmpje waarin ze in dr rollie voorbij raast. Ik moest hardop lachen.

En terwijl ze iedereen deed geloven dat ze emdr had via de ipad van de kinderen, had ze gesprekken met een Wellis arts? Of was beide fake, i'm lost!
pi_219065163
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef Applepony het volgende:
Haha sorry, maar zag nu een filmpje waarin ze in dr rollie voorbij raast. Ik moest hardop lachen.

En terwijl ze iedereen deed geloven dat ze emdr had via de ipad van de kinderen, had ze gesprekken met een Wellis arts? Of was beide fake, i'm lost!
Dat rollie filmpje kwam echt over als "ik zat in een rolstoel omdat ik niets meer kon maar gelukkig kreeg ik een prikje en ben ik volledig beter!!"
Nou mooi Debbie... hup ga een echte baan zoeken
pi_219065185
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef Applepony het volgende:

Jaaaa dat was dat filmpje, ze verraad zichzelf oa door haar nagels. Die zijn steeds anders.
pi_219065191
quote:
Niet schelden aub.

[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 21-10-2025 07:28:16 ]
pi_219065192
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat rollie filmpje kwam echt over als "ik zat in een rolstoel omdat ik niets meer kon maar gelukkig kreeg ik een prikje en ben ik volledig beter!!"
Nou mooi Debbie... hup ga een echte baan zoeken
En maar zeggen rollie is kapot, had ze nodig voor haar reclame debuut, wat een sneuneus.
Dat ze nog in Barneveld over straat kan .
Voor zo'n type hebben ze toch een naam?
pi_219065198
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
---
Het effect is levensveranderend..... ik slaap nu 5 uur ipv 3
Ga steeds verder achteruit
Zit in een rolstoel en kan niks, aan bed gekluisterd.
Dusss allemaal naar wellis Health , it s amazing

[ Bericht 2% gewijzigd door Donna op 21-10-2025 07:27:21 ]
pi_219065211
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
En maar zeggen rollie is kapot, had ze nodig voor haar reclame debuut, wat een sneuneus.
Dat ze nog in Barneveld over straat kan .
Voor zo'n type hebben ze toch een naam?
Nee rollie was kapot die zijn ze komen maken en toen is de nieuwe rollie opgemeten... niemand weet wanneer deze komt 🤷 maar als ik de beelden zie is het niet meer nodig! De wonderspuit heeft haar gered
pi_219065220
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook hoor. Het is een betaalde samenwerking, echt heel dom.
Inderdaad, daar hoef je alleen @sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
pi_219065234
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, daar hoef je alleen @:sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
Je zou het bijna naar hem doorsturen met alle overige info over Debbie 🤣 krijgt ze echt aandacht
  maandag 20 oktober 2025 @ 22:57:38 #240
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219065243
Mocht dit verhaal ook escaleren buiten dit forum (het wordt eens tijd dat dat gebeurt, Sjamadriaan where you at), dan zal er uiteindelijk wel een slachtofferverklaring komen over dat het een ondoordachte actie uit wanhoop was om geld te verdienen, want ze heeft tenslotte zo moeten inleveren op inkomsten en zoveel extra uitgaven door haar ziekte. En dan wordt ze vast weer braaf geloofd door alle lieve volgertjes.
Graag verwijderen
pi_219065254
Iemand stelt netjes de kritische vraag onder haar bericht... ben benieuwd of deze word verwijderd of dat ze zich weer boos gaat verdedigen..
pi_219065256
Onze drieling doet haar hond ook weg. Heel bla bla verhaal…. Wees gewoon fair en zeg dat je hond niet meer past in je levensfase…
pi_219065263
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:57 schreef NineMilka het volgende:
Mocht dit verhaal ook escaleren buiten dit forum (het wordt eens tijd dat dat gebeurt, Sjamadriaan where you at), dan zal er uiteindelijk wel een slachtofferverklaring komen over dat het een ondoordachte actie uit wanhoop was om geld te verdienen, want ze heeft tenslotte zo moeten inleveren op inkomsten en zoveel extra uitgaven door haar ziekte. En dan wordt ze vast weer braaf geloofd door alle lieve volgertjes.
Sorry maar ik zou er geen medelijden mee hebben als ze eens goed aan de schandpaal wordt genageld.
WT zij doet is pure oplichting en verkeerde info geven, en het gaat hier om de gezondheid.
Het feit dat radeloze lc patiënten wordt voorgespiegeld dat deze injecties je beter laten voelen is gewoon verschrikkelijk fout.
pi_219065268
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand stelt netjes de kritische vraag onder haar bericht... ben benieuwd of deze word verwijderd of dat ze zich weer boos gaat verdedigen..
Iets met blokkendoos denk ik
pi_219065288
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, daar hoef je alleen @:sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
Hoop dat dit bij hem terechtkomt
pi_219065289
Persoonlijk hoop ik vooral dat Debbie met deze actie al haar zogenaamd noodzakelijke hulp direct om zeep geholpen heeft. WMO klaar, rolstoel inleveren, zelf gaan werken voor je geld en je eigen huishouden doen! Oh en wacht, vooral ook… Voor je eigen kinderen zorgen!
pi_219065304
Echt al die filmpjes... bizar.
Persoonlijk denk ik niet dat ze het spul genomen heeft.

Daarintegen zien we dankzij deze filmpjes dat Debbie heel erg goed kan liegen.

Verschillende scènes die ze heeft kan ze blijkbaar voor Verschillende dingen inzetten. Win win!
Met de tablet bellen naar dit bedrijf, op dezelfde foto EMDR krijgen of bellen met de vermoeidheidskliniek. Echt zo dubbel inzetbaar 1 zo'n fake foto waar je gewoon naar je tablet kijkt.

Goh, wat hoop ik toch van harte dat wat mensen die haar helpen dit onder ogen komen. WMO, UWV... blijkbaar kan ze dit allemaal prima, zoals ook in de avond boodschappen doen en dan snel het filmpje verwijderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beertjeteddy op 20-10-2025 23:18:45 ]
pi_219065309
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:09 schreef Danielle_ het volgende:
Persoonlijk hoop ik vooral dat Debbie met deze actie al haar zogenaamd noodzakelijke hulp direct om zeep geholpen heeft. WMO klaar, rolstoel inleveren, zelf gaan werken voor je geld en je eigen huishouden doen! Oh en wacht, vooral ook… Voor je eigen kinderen zorgen!
Het was natuurlijk een keer wachten op dat ze door de mand zou vallen. Wij roepen het hier al zo lang.
Misschien wel goed, hoeft ze de schijn niet meer op te houden. Kan ze niet meer verstrikt raken in haar leugens.
Ik had niet gedacht dat ze zo ontzettend stom kon zijn , maar deze actie bewijst het tegendeel.
Ik hoop dat ze in de luwte verdwijnt en aan haar herstel( geestelijk vooral) gaat werken.
Een leven zonder leugens en met aandacht voor haar gezin, met de beperkingen van lc( als het echt zo is)
Laat haar daar de energie in stoppen.
pi_219065314
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hoop dat dit bij hem terechtkomt
Ik ook. Is er iemand die wel de energie heeft om het verhaal van Debbie en deze reclame bij hem neer te leggen?
pi_219065315
Wat zou Roy van dit alles vinden?
pi_219065331
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:15 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik ook. Is er iemand die wel de energie heeft om het verhaal van Debbie en deze reclame bij hem neer te leggen?
Al sturen we allemaal hetzelfde copy paste bericht... Dan moet hij er wat mee.
  maandag 20 oktober 2025 @ 23:43:09 #252
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219065427
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
Voor de liefhebber: via mystorysaver.com kun je de story’s nog zien!
Helaas vind ik alleen maar de al eerder geziene stories op Insta via deze link... of hij moest al verdwenen zijn
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219066162
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:15 schreef Henrike het volgende:
Die laatste zich na dit alles weer in een shirtje heizen. Als hij haar de bons zou geven, wedde dat ze dan alles kan?
pi_219066203
Wat een achterlijke uitdrukking is 'rollie'.
pi_219066209
Ik ken iemand die Wellis gebruikt. Je kunt alles bij elkaar liegen om het te krijgen. Geen gesprekken, niemand ziet je. Best eng om dit zonder arts te doen.
pi_219066223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 06:57 schreef Snaky het volgende:
Ik ken iemand die Wellis gebruikt. Je kunt alles bij elkaar liegen om het te krijgen. Geen gesprekken, niemand ziet je. Best eng om dit zonder arts te doen.
Dat blijkt al uit het feit dat Debbie in een filmpje heel blij zegt; ik moest een foto maken van mijn medicijnen.
Geen enkele arts met gezond verstand geeft ongezien dit middel aan een vrouw met zo'n waslijst aan medicatie.
Antidepressiva, Ritalin, alles slikt ze.
En als zij het daadwerkelijk heeft genomen is ze mega stom bezig.
Wat mij niet zal verbazen want Debbie doktert graag zelf, maakt geen behandeling af en shopt bij verschillende artsen.
I
pi_219066277
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:15 schreef Henrike het volgende:
Retteketet….
pi_219066284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat blijkt al uit het feit dat Debbie in een filmpje heel blij zegt; ik moest een foto maken van mijn medicijnen.
Geen enkele arts met gezond verstand geeft ongezien dit middel aan een vrouw met zo'n waslijst aan medicatie.
Antidepressiva, Ritalin, alles slikt ze.
En als zij het daadwerkelijk heeft genomen is ze mega stom bezig.
Wat mij niet zal verbazen want Debbie doktert graag zelf, maakt geen behandeling af en shopt bij verschillende artsen.
I
In haar verwijderde stories zei ze dat ze het niet (heeft) gebruikt. Misleiding ten top.
20-10 advertenties online waarin ze zegt dat ze zich zoveel beter is gaan voelen door deze troep, meer energie etc.
20-10 berichten op insta waarin ze zegt dat het steeds slechter gaat.

Dom, dommer, domst.
pi_219066285
Debbie en fok worden nu ook besproken op een ander forum. Er wordt gesuggereerd dat mensen van hier de wmo hebben gebeld. Dat zou wel echt next level zijn. Dat komt trouwens weer vanuit een reactie van Sanneke op boos op insta waarin ze dat zegt en vraagt of Tim daar onderzoek naar wil doen.
pi_219066305
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:27 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie en fok worden nu ook besproken op een ander forum. Er wordt gesuggereerd dat mensen van hier de wmo hebben gebeld. Dat zou wel echt next level zijn. Dat komt trouwens weer vanuit een reactie van Sanneke op boos op insta waarin ze dat zegt en vraagt of Tim daar onderzoek naar wil doen.
Dit denk ik niet hoor, dat mensen van hier wmo hebben gebeld.
Welk forum is dat
  Moderator / Colorchick dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:39:11 #261
382129 crew  Donna
pi_219066315
quote:
Dat zou me nou echt niets verbazen als dat zo is. Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen om instanties te bellen?
pi_219066323
quote:
In het verleden zijn hier natuurlijk door forummers wel eens dingen geroepen als (vrij vertaald): je zou bijna de wmo bellen om haar gedrag en gelieg te exposen. Maar zulke dingen roepen is wel echt iets anders dan daadwerkelijk bellen. Dat heeft niemand hier zo geschreven voor zover ik me kan herinneren.
pi_219066328
quote:
Ik vind het ook wel heel bijzonder om te zien dat ze daar screenshots van hier online gooien. En dan bitchen over wat hier gezegd zou zijn, terwijl dat nog nooit letterlijk gedaan is… 😂
  Moderator / Colorchick dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:44:33 #264
382129 crew  Donna
pi_219066331
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:41 schreef Maremare het volgende:

[..]
In het verleden zijn hier natuurlijk door forummers wel eens dingen geroepen als (vrij vertaald): je zou bijna de wmo bellen om haar gedrag en gelieg te exposen. Maar zulke dingen roepen is wel echt iets anders dan daadwerkelijk bellen. Dat heeft niemand hier zo geschreven voor zover ik me kan herinneren.
Zou ook niet heel snugger zijn om dat hier vervolgens te zeggen. :P
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:45:28 #265
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219066335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In haar verwijderde stories zei ze dat ze het niet (heeft) gebruikt. Misleiding ten top.
20-10 advertenties online waarin ze zegt dat ze zich zoveel beter is gaan voelen door deze troep, meer energie etc.
20-10 berichten op insta waarin ze zegt dat het steeds slechter gaat.

Dom, dommer, domst.
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers? Beetje dom die post van gisteravond maar die is weg. Het feit dat ze dit soort filmpjes maakt heeft ze al eerder verteld.
De instanties die ze van alles wijsmaakt doen geregeld herindicaties dus op een gegeven moment valt ze ook daar wel door de mand.
pi_219066340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat zou me nou echt niets verbazen als dat zo is. Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen om instanties te bellen?
Ik zou het wel verontrustend vinden als mensen de WMO gaan inlichten, denk dat het vooral een hoop geroeptoeter is.
pi_219066342
Sanneke zegt het en die heeft natuurlijk contact met Debbie. Het zou me echt niets verbazen als het wel is gebeurd hoor. Je leest hier zoveel woede van mensen die persoonlijk getriggerd raken door Debbie haar fratsen dat een belletje zo gepiept is.
pi_219066347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Zou ook niet heel snugger zijn om dat hier vervolgens te zeggen. :P
Je hebt er types tussen zitten die het zouden doen denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maremare op 21-10-2025 07:56:13 ]
  Moderator / Colorchick dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:48:26 #269
382129 crew  Donna
pi_219066348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zou het wel verontrustend vinden als mensen de WMO gaan inlichten, denk dat het vooral een hoop geroeptoeter is.
Wat ze in dit topic al losmaakt is al verontrustend.
Daarom zou het me ook niets verbazen.
pi_219066371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:44 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel heel bijzonder om te zien dat ze daar screenshots van hier online gooien. En dan bitchen over wat hier gezegd zou zijn, terwijl dat nog nooit letterlijk gedaan is… 😂
Welk forum is dit? Ik ken eigenlijk alleen viva maar daar mogen flu’s niet meer besproken worden?
pi_219066375
Ik zie er niks over hij Sanneke trouwens? Sanneke en Debbie zijn natuurlijk wel 2 dames die sowieso 3 dingen gemeen hebben: bed, bank en te lui om te werken
pi_219066387
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:39 schreef Donna het volgende:

[..]
En als je dan hier of ergens anders leest dat mensen geen 2 uur huishoudelijke hulp per week kunnen krijgen terwijl ze écht bedlegerig zijn, dan kan ik me de frustratie over list en bedrog voorstellen.
pi_219066389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:45 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers? Beetje dom die post van gisteravond maar die is weg. Het feit dat ze dit soort filmpjes maakt heeft ze al eerder verteld.
De instanties die ze van alles wijsmaakt doen geregeld herindicaties dus op een gegeven moment valt ze ook daar wel door de mand.
Zo vind ik deze reclame niet overkomen. Ik vind het vooral niet slim dat ze suggereert dit te gebruiken i.c.m. alle medicatie en aandoeningen die ze zegt te hebben.
Daarnaast is ze nog te moe om haar ogen open te houden, maar kan ze wel reclame maken voor dit louche uitziende bedrijf. Snap het bedrijf (of een extern bedrijf dat de reclames regelt) overigens ook niet dat ze Debbie hiervoor inzetten. Of ze nou alleen maar model staat of niet, het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op 😅
pi_219066393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie er niks over hij Sanneke trouwens? Sanneke en Debbie zijn natuurlijk wel 2 dames die sowieso 3 dingen gemeen hebben: bed, bank en te lui om te werken
Sanneke heeft gereageerd op een bericht van boos. Waarop door boos wordt gereageerd dat het wel interessant is en of ze meer informatie heeft.
pi_219066422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:46 schreef Hyacinth het volgende:
Sanneke zegt het en die heeft natuurlijk contact met Debbie. Het zou me echt niets verbazen als het wel is gebeurd hoor. Je leest hier zoveel woede van mensen die persoonlijk getriggerd raken door Debbie haar fratsen dat een belletje zo gepiept is.
Het zou mij ook niets verbazen inderdaad!
pi_219066424
Nou een hele goede morgen zeg!
Wat ik vooral en bovenal kwalijk vind, is dat Debbie en het bedrijf met zulke reclame mensen hoop geven die waarschijnlijk ongegrond is!! En gooi je niet je hele lijf op zn kop met zo'n medicijn? Dat lijf wat al niet meer goed werkt? Waar er al zoveel waardes afwijken?

Dat ze zichzelf tegenspreekt en dr eigen graf nog verder graaft, moet ze lekker zelf weten.

En dat Sanneke bij Boos die mensen benoemd die brieven sturen en instanties bellen etc. Prima dat dat ook eens aangekaart wordt, want dat gaat ook gewoon veel te ver.

[ Bericht 19% gewijzigd door SterreKaatje op 21-10-2025 08:34:55 ]
pi_219066455
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo vind ik deze reclame niet overkomen. Ik vind het vooral niet slim dat ze suggereert dit te gebruiken i.c.m. alle medicatie en aandoeningen die ze zegt te hebben.
Daarnaast is ze nog te moe om haar ogen open te houden, maar kan ze wel reclame maken voor dit louche uitziende bedrijf. Snap het bedrijf (of een extern bedrijf dat de reclames regelt) overigens ook niet dat ze Debbie hiervoor inzetten. Of ze nou alleen maar model staat of niet, het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op 😅
En de #longcovid en de opmerking dat ze zich door die spuiten beter voelt.
pi_219066467
quote:

[..]
Zij gebruikt het dus wel. Heb haar dm gestuurd via Insta. Ze was niet verplicht om het te gebruiken, maar wilde het zelf graag.
Haar doel is om meer energie te krijgen, wat tot nu toe niet gelukt is. Ze gelooft er in dat je meer energie krijgt als je afvalt.
pi_219066483
quote:

[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers?
Ik vind spullen aanprijzen wel iets anders. Dit gaat niet over kleding of dekbedden maar over medicatie. Zij vindt zichzelf het boegbeeld voor Longcovid en dan gaat zij zeggen dat dit haar meer energie geeft en dat ze hierdoor beter in haar vel zit.
Er zijn vast veel patiënten die dit zien en op het verkeerde been worden gezet.
pi_219066511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:29 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Zij gebruikt het dus wel. Heb haar dm gestuurd via Insta. Ze was niet verplicht om het te gebruiken, maar wilde het zelf graag.
Haar doel is om meer energie te krijgen, wat tot nu toe niet gelukt is. Ze gelooft er in dat je meer energie krijgt als je afvalt.
Dus dan heeft ze in dat geplaatste filmpje waarin ze zegt het niet te gebruiken, gelogen?
🤦♀
pi_219066519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dus dan heeft ze in dat geplaatste filmpje waarin ze zegt het niet te gebruiken, gelogen?
🤦♀
Linksom of rechtsom: ze liegt.
pi_219066523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Linksom of rechtsom: ze liegt.
Dat sowieso 🫣
pi_219066529
Debbie zal de komende dagen wel minimaal posten, doet ze altijd als ze weer eens betrapt is op leugens
pi_219066544
Ik blijf het vreemd vinden dat flu’s huilen en dan denken ‘laat ik eens een foto maken en online slingeren’ (MB)
pi_219066557
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat flu’s huilen en dan denken ‘laat ik eens een foto maken en online slingeren’ (MB)
Of eerst de camera stationeren en dan huilen/heel blij zijn/iets ‘onverwachts’ doen.
pi_219066558
Maar als ze het wel echt gebruikt en dan samen met al die anderen medicatie dan kun je je toch ook bizar slecht voelen.
Dus ozempec, b12 injecties, LDN, antidepressiva, ritalin. Mis ik wat?
pi_219066573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:45 schreef Noor_ het volgende:
Maar als ze het wel echt gebruikt en dan samen met al die anderen medicatie dan kun je je toch ook bizar slecht voelen.
Ongetwijfeld.
pi_219066598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:45 schreef Noor_ het volgende:
Dat lijkt erop alsof je je lichaam met opzet vergiftigd met die combinatie?
pi_219066623
quote:

[..]
🤦♀
Ja. Daarom zal ze t wel weer verwijderd hebben.
Kansloos dit.
pi_219066638
quote:

[..]
🤦♀
Daarom zal ze het ook verwijderd hebben denk ik🙈
pi_219066653
quote:

[..]
🤦♀
Ze heeft niet in het filmpje gezegd dat ze het niet gebruikt. Maar dat ze het niet zou hoeven gebruiken.

Ze zal het wel gebruiken hoor. Bedoel, extra spuitje hier en der. En ik geloof dat afvallen lastig is als je de hele dag in bed ligt.
Maar het gaat erom wat je promoot. En zeker in combi met. Wat ik eerder zei, vraag me oprecht af of al haar behandelaars het weten.
pi_219066657
Er wordt hier best vaak de oproep gedaan/opmerking gemaakt over instanties en Debbie. Hetzelfde geldt voor HVK.

Dit topic heeft ook best veel meelezers en daarbij kunnen mensen IRL natuurlijk ook nadenken.

Dat er mensen zijn die daadwerkelijk, op basis van wat beelden, ergens een melding doen, vind ik NSB-gedrag. Ik zou het zelf nooit doen. Dat geldt trouwens ook voor alle zure, nare recensies en reacties op bijv het boek van Annemarie (bij BOL stond een negatieve recensie) of bij een gesponsord park waar een fluflu een keer naartoe mocht. Daarvan denk ik dan: get a life.
pi_219066661
Ik zie de advertenties niet in het advertentie-overzicht bij Wellis. Zullen zij het verwijderd hebben?
pi_219066663
Het voelt misschien allemaal oneerlijk wat je ziet, maar het is maar internet he?
pi_219066669
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik dacht ook al, kom het nergens vinden. Ach ze valt steeds dieper, nog even dan is het klaar
Ik wacht anders al een tijdje maar ze lijkt niet om te krijgen. Het is net onkruid
pi_219066673
quote:
Hier zijn ze nog wel te zien.
pi_219066681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er wordt hier best vaak de oproep gedaan/opmerking gemaakt over instanties en Debbie. Hetzelfde geldt voor HVK.

Dit topic heeft ook best veel meelezers en daarbij kunnen mensen IRL natuurlijk ook nadenken.

Dat er mensen zijn die daadwerkelijk, op basis van wat beelden, ergens een melding doen, vind ik NSB-gedrag. Ik zou het zelf nooit doen. Dat geldt trouwens ook voor alle zure, nare recensies en reacties op bijv het boek van Annemarie (bij BOL stond een negatieve recensie) of bij een gesponsord park waar een fluflu een keer naartoe mocht. Daarvan denk ik dan: get a life.
NSB gedrag vind ik ook wel weer ver gaan.... er gaat niemand dood..... Er is een verschil tussen verlinken of je plicht als onderdeel van deze maatschappij... als iemand fraudeert oid juich ik alleen maar toe als we aangeven " tot hier enniet verder"
pi_219066696
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haha, knap werk Danie! Ik hoop dar je hier onder een nickname meeschrijft. Ik vind je een held!
pi_219066698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 08:57 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik wacht anders al een tijdje maar ze lijkt niet om te krijgen. Het is net onkruid
Onkruid vergaat niet zeggen ze toch?
pi_219066703
Als je denkt dat het niet erger kan bij Debbie gebeurd het toch altijd weer. Diep triest eigenlijk, beter gebruik je energie voor je gezin!
En die Roy is al net zo gek met zijn long covid shirt....

Of topic, zien jullie nou ook bij iedere scrol die Bontenbal 🤢
pi_219066715
Ik denk bij mijzelf maar 1 ding en dat is als je dit soort dingen blijft posten als Debbie zijnde zij vanzelf door de mand valt.
Daar hoef niemand iets voor te doen. Ik bedoel vrijwel iedereen heeft social media en kan kijken. Dat is echt niet moeilijk.

En ja, ik vind er echt iets van maar vooral van dit nieuwe verhaal. Je zou maar een LC patiënt zijn en dit zien en denken dat je dit maar eens moet proberen. Dat is gewoon listig en bedrog en wie weet wat diegene weer erbovenop krijgt. Dat moet echt niet mogen. Je kan een ander zijn gezondheid schaden!
En heel de tijd liegen of je het nou wel of niet gebruikt, ga gewoon niet met dit soort bedrijven in zee. Kom op, dat kan iedereen verzinnen zelfs als je het IQ van een zeekomkommer hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')