Al sturen we allemaal hetzelfde copy paste bericht... Dan moet hij er wat mee.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:15 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik ook. Is er iemand die wel de energie heeft om het verhaal van Debbie en deze reclame bij hem neer te leggen?
Helaas vind ik alleen maar de al eerder geziene stories op Insta via deze link... of hij moest al verdwenen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
Voor de liefhebber: via mystorysaver.com kun je de story’s nog zien!
Die laatste zich na dit alles weer in een shirtje heizen. Als hij haar de bons zou geven, wedde dat ze dan alles kan?quote:
Dat blijkt al uit het feit dat Debbie in een filmpje heel blij zegt; ik moest een foto maken van mijn medicijnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:57 schreef Snaky het volgende:
Ik ken iemand die Wellis gebruikt. Je kunt alles bij elkaar liegen om het te krijgen. Geen gesprekken, niemand ziet je. Best eng om dit zonder arts te doen.
In haar verwijderde stories zei ze dat ze het niet (heeft) gebruikt. Misleiding ten top.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat blijkt al uit het feit dat Debbie in een filmpje heel blij zegt; ik moest een foto maken van mijn medicijnen.
Geen enkele arts met gezond verstand geeft ongezien dit middel aan een vrouw met zo'n waslijst aan medicatie.
Antidepressiva, Ritalin, alles slikt ze.
En als zij het daadwerkelijk heeft genomen is ze mega stom bezig.
Wat mij niet zal verbazen want Debbie doktert graag zelf, maakt geen behandeling af en shopt bij verschillende artsen.
I
Dit denk ik niet hoor, dat mensen van hier wmo hebben gebeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:27 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie en fok worden nu ook besproken op een ander forum. Er wordt gesuggereerd dat mensen van hier de wmo hebben gebeld. Dat zou wel echt next level zijn. Dat komt trouwens weer vanuit een reactie van Sanneke op boos op insta waarin ze dat zegt en vraagt of Tim daar onderzoek naar wil doen.
Dat zou me nou echt niets verbazen als dat zo is. Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen om instanties te bellen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:27 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie en fok worden nu ook besproken op een ander forum. Er wordt gesuggereerd dat mensen van hier de wmo hebben gebeld. Dat zou wel echt next level zijn. Dat komt trouwens weer vanuit een reactie van Sanneke op boos op insta waarin ze dat zegt en vraagt of Tim daar onderzoek naar wil doen.
In het verleden zijn hier natuurlijk door forummers wel eens dingen geroepen als (vrij vertaald): je zou bijna de wmo bellen om haar gedrag en gelieg te exposen. Maar zulke dingen roepen is wel echt iets anders dan daadwerkelijk bellen. Dat heeft niemand hier zo geschreven voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:27 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind het ook wel heel bijzonder om te zien dat ze daar screenshots van hier online gooien. En dan bitchen over wat hier gezegd zou zijn, terwijl dat nog nooit letterlijk gedaan is… 😂quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:27 schreef Hyacinth het volgende:
Zou ook niet heel snugger zijn om dat hier vervolgens te zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:41 schreef Maremare het volgende:
[..]
In het verleden zijn hier natuurlijk door forummers wel eens dingen geroepen als (vrij vertaald): je zou bijna de wmo bellen om haar gedrag en gelieg te exposen. Maar zulke dingen roepen is wel echt iets anders dan daadwerkelijk bellen. Dat heeft niemand hier zo geschreven voor zover ik me kan herinneren.
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers? Beetje dom die post van gisteravond maar die is weg. Het feit dat ze dit soort filmpjes maakt heeft ze al eerder verteld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In haar verwijderde stories zei ze dat ze het niet (heeft) gebruikt. Misleiding ten top.
20-10 advertenties online waarin ze zegt dat ze zich zoveel beter is gaan voelen door deze troep, meer energie etc.
20-10 berichten op insta waarin ze zegt dat het steeds slechter gaat.
Dom, dommer, domst.
Ik zou het wel verontrustend vinden als mensen de WMO gaan inlichten, denk dat het vooral een hoop geroeptoeter is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niets verbazen als dat zo is. Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen om instanties te bellen?
Je hebt er types tussen zitten die het zouden doen denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Zou ook niet heel snugger zijn om dat hier vervolgens te zeggen.
Wat ze in dit topic al losmaakt is al verontrustend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zou het wel verontrustend vinden als mensen de WMO gaan inlichten, denk dat het vooral een hoop geroeptoeter is.
Welk forum is dit? Ik ken eigenlijk alleen viva maar daar mogen flu’s niet meer besproken worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel bijzonder om te zien dat ze daar screenshots van hier online gooien. En dan bitchen over wat hier gezegd zou zijn, terwijl dat nog nooit letterlijk gedaan is… 😂
En als je dan hier of ergens anders leest dat mensen geen 2 uur huishoudelijke hulp per week kunnen krijgen terwijl ze écht bedlegerig zijn, dan kan ik me de frustratie over list en bedrog voorstellen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niets verbazen als dat zo is. Hoe vaak wordt hier wel niet geroepen om instanties te bellen?
Zo vind ik deze reclame niet overkomen. Ik vind het vooral niet slim dat ze suggereert dit te gebruiken i.c.m. alle medicatie en aandoeningen die ze zegt te hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers? Beetje dom die post van gisteravond maar die is weg. Het feit dat ze dit soort filmpjes maakt heeft ze al eerder verteld.
De instanties die ze van alles wijsmaakt doen geregeld herindicaties dus op een gegeven moment valt ze ook daar wel door de mand.
Sanneke heeft gereageerd op een bericht van boos. Waarop door boos wordt gereageerd dat het wel interessant is en of ze meer informatie heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie er niks over hij Sanneke trouwens? Sanneke en Debbie zijn natuurlijk wel 2 dames die sowieso 3 dingen gemeen hebben: bed, bank en te lui om te werken
Het zou mij ook niets verbazen inderdaad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:46 schreef Hyacinth het volgende:
Sanneke zegt het en die heeft natuurlijk contact met Debbie. Het zou me echt niets verbazen als het wel is gebeurd hoor. Je leest hier zoveel woede van mensen die persoonlijk getriggerd raken door Debbie haar fratsen dat een belletje zo gepiept is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |