abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219064729
Scroll even door facebook, zie ik reclame voorbij komen van Getwellis van Debbie! Ik ben gewoon verbaasd...ik weet niet eens wat ik er van vinden moet.

Ik zie dat ik niet de enige ben!

[ Bericht 12% gewijzigd door Applepony op 20-10-2025 21:43:03 (Mosterd) ]
pi_219064734
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Als je om medische of sociale redenen tijdelijk niet kan zorgen voor de kinderen, kan je een SMI aanvraag doen bij de gemeente. Dan neemt de gemeente de kosten over van de kinderopvang, voor 6 dagdelen per week. Is wel alleen als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, dus ik zolang ze geld verdiend met haar Instagram zal ze er niet voor in aanmerking komen. Het is erg lastig om aan die indicatie te komen hoor, maar goed, ze krijgt wel meer voor elkaar. Het is natuurlijk een ongelofelijke kostenpost voor een gemeente als ze voor 3 kinderen die opvang moeten betalen, dus ze doen dat niet zomaar.
Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.
Ik denk dat zij prima zelf opvang kunnen betalen, als het al nodig is.
pi_219064753
Iemand het pareltje van Debbie in haar pyjama op de weegschaal al gezien?
pi_219064758
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.
Ik denk dat zij prima zelf opvang kunnen betalen, als het al nodig is.
Nee het is ook geen wmo voorziening
pi_219064760
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Zo blij dat ze de story weer heeft verwijderd.
pi_219064762
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:29 schreef Nieve het volgende:
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie? :|W
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
pi_219064764
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣
pi_219064774
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣
Daarom zal ze het wel verwijderd hebben. Onze slimmerik bleek toch niet zo slim te zijn. Daarvoor in de plaats zien we nu Roy in een LC shirt.
pi_219064778
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
pi_219064787
OMG ik kom even uit de meelees-stand.
Die Debbie! Ik heb even onder info gekeken in de advertentiebibliotheek op de facebook-pagina van https://www.facebook.com/share/19nATWcMYZ/?mibextid=wwXIfr en ik zie dat er meer dan 25 verschillende soorten advertenties actief staan voor die prikkerij! Wat een absurditeit.

[ Bericht 24% gewijzigd door Yoop op 20-10-2025 21:57:03 (Typefoutje ) ]
pi_219064793
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
Nou indd.
Zij wordt betaalt om reclame te maken. En vervolgens zodra de reclame online staat, post zij een filmpje om te zeggen dat ze het zelf niet gebruikt.
pi_219064804
In eerste instantie is het bedrijf natuurlijk fout, dat ze dit soort medicatie zo eenvoudig kunnen verkopen. Ik begrijp niet dat daar geen strengere regels voor zijn. En dan ook nog "onschuldige" influencers, die vaak niet al te slim zijn, gebruiken voor de marketing. Ik wed dat er genoeg volgers zijn die erin trappen helaas.
Marketing via influencers een gevaarlijk iets kan zijn.
pi_219064807
Voor de liefhebber: via mystorysaver.com kun je de story’s nog zien!
pi_219064810
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
Ook geregistreerde artsen kunnen de weg kwijt raken.
pi_219064814
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook hoor. Het is een betaalde samenwerking, echt heel dom.
pi_219064831
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef RadboudBos het volgende:
Zo, na weer lang meelezen nu weer meeschrijven.

Kreeg van Debbie allerlei video's te zien als ad. My god... een wereld van verschil met wat ze op d'r stories toont.

(Je kan ze trouwens zien als je in de Facebook ads bibliotheek zoekt op The Lether Family. Het is een hele serie zelfs.)
Net even opgezocht 😱 een hele reeks! Dat mens is echt niet goed hoor
pi_219064836
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Kaascroissantje het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/

Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
Die bovenlip ook 🫣
pi_219064847
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:40 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit! 100%
Wat ben je dan ongelooflijk diep gezonken zeg, dat je daar je geld mee wil verdienen.
Ze zal het geld nodig hebben
pi_219064904
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Jammer, ik heb de smakkende story gemist!
Ze heeft duidelijk weer meegelezen hier.
pi_219064919
Roy mag weer rennen met een LC shirtje aan 🫣 die vent leent zich ook overal voor
pi_219064963
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Omg ja! Ze rolt gewoon door beeld in haar bolide 😂😂😂

Hierin impliceert ze dus wel dat ze het gebruikt
  maandag 20 oktober 2025 @ 22:17:34 #222
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064975
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb geen Facebook, dus ik kan het alleen zien als jullie het hier delen. Kan niet verder klikken, dan moet je een account hebben.
Graag verwijderen
pi_219064995
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:39 schreef NineMilka het volgende:
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.

En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Exact dit! En nog meer weer de bevestiging dat mevr Lether niet de waarheid spreekt.
Hopelijk doorzien WMO en alle instanties deze oplichtster, want dat is het. Ze is daarbij ook nog gevaarlijk bezig doordat ze idd doet alsof dit een wondermiddel is.
pi_219065055
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je kunt het opzoeken in het BIG-register, maar niet alleen artsen hebben een BiG registratie. Ook bijvoorbeeld tandartsen, fysiotherapeuten, verloskundigen etc.
pi_219065059
Debbie;
'Ik gebruik LDN medicatie waardoor mijn hongergevoel minder wordt, fijne bijkomstigheid dat ik afval'

Ook Debbie; 'ik gebruik deze wonderspuit en val er door af'

Ook Debbie; 'meer energie door deze wonderspuit'

Nogmaals Debbie; 'alleen maar achteruitgang in de LC de afgelopen jaren'.

Denk dat ze niet had geanticipeerd dat het bedrijf vandaag die reclame eruit zou gooien, dan had ze misschien ff gewacht met haar eigen bericht 🙈.

Ik heb de stories niet geluisterd, maar waarom zou ze die ineens verwijderd hebben dan? Maakt het hele verhaal nog ongeloofwaardiger.

Ik vind trouwens dat er sowieso geen reclame gemaakt moet worden voor dit soort medicatie. Maar al helemaal niet door mensen die dan de doelgroep niet eens zijn, zo'n enorm overgewicht had Debbie toch niet? En dan nu beweren dat ze zoveel meer energie heeft.

Maar mevrouw zal wel weer een manier vinden om recht te lullen wat krom is.
pi_219065067
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:17 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik heb geen Facebook, dus ik kan het alleen zien als jullie het hier delen. Kan niet verder klikken, dan moet je een account hebben.
https://www.facebook.com/ads/library/?id=794204060181536
pi_219065070
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarom zal ze het wel verwijderd hebben. Onze slimmerik bleek toch niet zo slim te zijn. Daarvoor in de plaats zien we nu Roy in een LC shirt.
Ik dacht ook al, kom het nergens vinden. Ach ze valt steeds dieper, nog even dan is het klaar
pi_219065101

[ Bericht 100% gewijzigd door Lalaland79 op 20-10-2025 22:35:32 ]
pi_219065120
quote:
Wat ontzettend sneu als je toch zo je geld moet verdienen. Kan er eigenlijk niet eens meer om lachen, zij is zo diep gezonken.
pi_219065135
Ja, heb het gezien.
Oei Debbie, dat je je hier voor leent en je hier aan wilt branden.
De woorden; ik deed het niet alleen om af te vallen maar ook om mij weer goed te voelen....
Als lc patiënt die alle artsen en therapeuten al heeft gezien, stuur je een foto van je medicijnen en start je met dit onbekende middel?
Misschien is daardoor haar b12 wel zo gekelderd, misschien gaat ze daardoor wel alleen maar achteruit ipv vooruit.
Ik mag toch aannemen dat dit dan ook in haar medisch dossier vermeldt wordt? Dat ze het tegen haar internist zegt?
Want ze krijgt alles vergoed, hulp in huis, rolstoel, opvang enz.
Maar mevr helpt zelf haar gezondheid om zeep.
Heel ernstig dit
pi_219065147
Haha sorry, maar zag nu een filmpje waarin ze in dr rollie voorbij raast. Ik moest hardop lachen.

En terwijl ze iedereen deed geloven dat ze emdr had via de ipad van de kinderen, had ze gesprekken met een Wellis arts? Of was beide fake, i'm lost!
pi_219065163
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef Applepony het volgende:
Haha sorry, maar zag nu een filmpje waarin ze in dr rollie voorbij raast. Ik moest hardop lachen.

En terwijl ze iedereen deed geloven dat ze emdr had via de ipad van de kinderen, had ze gesprekken met een Wellis arts? Of was beide fake, i'm lost!
Dat rollie filmpje kwam echt over als "ik zat in een rolstoel omdat ik niets meer kon maar gelukkig kreeg ik een prikje en ben ik volledig beter!!"
Nou mooi Debbie... hup ga een echte baan zoeken
pi_219065185
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef Applepony het volgende:

Jaaaa dat was dat filmpje, ze verraad zichzelf oa door haar nagels. Die zijn steeds anders.
pi_219065191
quote:
Niet schelden aub.

[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 21-10-2025 07:28:16 ]
pi_219065192
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat rollie filmpje kwam echt over als "ik zat in een rolstoel omdat ik niets meer kon maar gelukkig kreeg ik een prikje en ben ik volledig beter!!"
Nou mooi Debbie... hup ga een echte baan zoeken
En maar zeggen rollie is kapot, had ze nodig voor haar reclame debuut, wat een sneuneus.
Dat ze nog in Barneveld over straat kan .
Voor zo'n type hebben ze toch een naam?
pi_219065198
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
---
Het effect is levensveranderend..... ik slaap nu 5 uur ipv 3
Ga steeds verder achteruit
Zit in een rolstoel en kan niks, aan bed gekluisterd.
Dusss allemaal naar wellis Health , it s amazing

[ Bericht 2% gewijzigd door Donna op 21-10-2025 07:27:21 ]
pi_219065211
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
En maar zeggen rollie is kapot, had ze nodig voor haar reclame debuut, wat een sneuneus.
Dat ze nog in Barneveld over straat kan .
Voor zo'n type hebben ze toch een naam?
Nee rollie was kapot die zijn ze komen maken en toen is de nieuwe rollie opgemeten... niemand weet wanneer deze komt 🤷 maar als ik de beelden zie is het niet meer nodig! De wonderspuit heeft haar gered
pi_219065220
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook hoor. Het is een betaalde samenwerking, echt heel dom.
Inderdaad, daar hoef je alleen @sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
pi_219065234
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, daar hoef je alleen @:sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
Je zou het bijna naar hem doorsturen met alle overige info over Debbie 🤣 krijgt ze echt aandacht
  maandag 20 oktober 2025 @ 22:57:38 #240
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219065243
Mocht dit verhaal ook escaleren buiten dit forum (het wordt eens tijd dat dat gebeurt, Sjamadriaan where you at), dan zal er uiteindelijk wel een slachtofferverklaring komen over dat het een ondoordachte actie uit wanhoop was om geld te verdienen, want ze heeft tenslotte zo moeten inleveren op inkomsten en zoveel extra uitgaven door haar ziekte. En dan wordt ze vast weer braaf geloofd door alle lieve volgertjes.
Graag verwijderen
pi_219065254
Iemand stelt netjes de kritische vraag onder haar bericht... ben benieuwd of deze word verwijderd of dat ze zich weer boos gaat verdedigen..
pi_219065256
Onze drieling doet haar hond ook weg. Heel bla bla verhaal…. Wees gewoon fair en zeg dat je hond niet meer past in je levensfase…
pi_219065263
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:57 schreef NineMilka het volgende:
Mocht dit verhaal ook escaleren buiten dit forum (het wordt eens tijd dat dat gebeurt, Sjamadriaan where you at), dan zal er uiteindelijk wel een slachtofferverklaring komen over dat het een ondoordachte actie uit wanhoop was om geld te verdienen, want ze heeft tenslotte zo moeten inleveren op inkomsten en zoveel extra uitgaven door haar ziekte. En dan wordt ze vast weer braaf geloofd door alle lieve volgertjes.
Sorry maar ik zou er geen medelijden mee hebben als ze eens goed aan de schandpaal wordt genageld.
WT zij doet is pure oplichting en verkeerde info geven, en het gaat hier om de gezondheid.
Het feit dat radeloze lc patiënten wordt voorgespiegeld dat deze injecties je beter laten voelen is gewoon verschrikkelijk fout.
pi_219065268
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand stelt netjes de kritische vraag onder haar bericht... ben benieuwd of deze word verwijderd of dat ze zich weer boos gaat verdedigen..
Iets met blokkendoos denk ik
pi_219065288
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 22:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, daar hoef je alleen @:sjamadriaan maar voor te volgen. Die stelt dat zo vaak aan de kaak
Hoop dat dit bij hem terechtkomt
pi_219065289
Persoonlijk hoop ik vooral dat Debbie met deze actie al haar zogenaamd noodzakelijke hulp direct om zeep geholpen heeft. WMO klaar, rolstoel inleveren, zelf gaan werken voor je geld en je eigen huishouden doen! Oh en wacht, vooral ook… Voor je eigen kinderen zorgen!
pi_219065304
Echt al die filmpjes... bizar.
Persoonlijk denk ik niet dat ze het spul genomen heeft.

Daarintegen zien we dankzij deze filmpjes dat Debbie heel erg goed kan liegen.

Verschillende scènes die ze heeft kan ze blijkbaar voor Verschillende dingen inzetten. Win win!
Met de tablet bellen naar dit bedrijf, op dezelfde foto EMDR krijgen of bellen met de vermoeidheidskliniek. Echt zo dubbel inzetbaar 1 zo'n fake foto waar je gewoon naar je tablet kijkt.

Goh, wat hoop ik toch van harte dat wat mensen die haar helpen dit onder ogen komen. WMO, UWV... blijkbaar kan ze dit allemaal prima, zoals ook in de avond boodschappen doen en dan snel het filmpje verwijderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beertjeteddy op 20-10-2025 23:18:45 ]
pi_219065309
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:09 schreef Danielle_ het volgende:
Persoonlijk hoop ik vooral dat Debbie met deze actie al haar zogenaamd noodzakelijke hulp direct om zeep geholpen heeft. WMO klaar, rolstoel inleveren, zelf gaan werken voor je geld en je eigen huishouden doen! Oh en wacht, vooral ook… Voor je eigen kinderen zorgen!
Het was natuurlijk een keer wachten op dat ze door de mand zou vallen. Wij roepen het hier al zo lang.
Misschien wel goed, hoeft ze de schijn niet meer op te houden. Kan ze niet meer verstrikt raken in haar leugens.
Ik had niet gedacht dat ze zo ontzettend stom kon zijn , maar deze actie bewijst het tegendeel.
Ik hoop dat ze in de luwte verdwijnt en aan haar herstel( geestelijk vooral) gaat werken.
Een leven zonder leugens en met aandacht voor haar gezin, met de beperkingen van lc( als het echt zo is)
Laat haar daar de energie in stoppen.
pi_219065314
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 23:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hoop dat dit bij hem terechtkomt
Ik ook. Is er iemand die wel de energie heeft om het verhaal van Debbie en deze reclame bij hem neer te leggen?
pi_219065315
Wat zou Roy van dit alles vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')