abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219064230
Ze is er als de kippen bij om een storie te posten waarin ze dus zegt dat ze het product niet gebruikt! Dubbel onbetrouwbaar dus

Opvallend trouwens dat ze niet in bed ligt, maar op pad is.
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:39:06 #177
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064241
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.

En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Graag verwijderen
pi_219064255
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Kaascroissantje het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/

Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
😱😱😱
Jeetje... gewoon geen woorden voor eerlijk gezegd
pi_219064257
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:39 schreef NineMilka het volgende:
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.

En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Dit! 100%
Wat ben je dan ongelooflijk diep gezonken zeg, dat je daar je geld mee wil verdienen.
pi_219064259
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:29 schreef Nieve het volgende:
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie? :|W
Ze heeft vast geen research gedaan. Ze was allang blij dat ze eens benaderd werd door een bedrijf.
pi_219064274
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik geloof dus niet dat ze dit gebruikt of gebruikt heeft. Ze heeft een foto gemaakt met het product en daar geld aan verdiend.
Dit. Ik begrijp alleen niet dat ze dat in de huidige situatie doet (te veel last van LC), waarbij ze al te moe is om iets te doen. Om dan te prediken dat ze meer energie heeft met gebruik van dit middel, is een beetje gek. Maar wat ik zeg: ik denk niet dat ze dit echt gebruikt of overweegt, maar dat ze ier alleen maar reclame voor maakt voor inkomsten.

Haar herstel zou nu vooral niet moeten gaan om inkomsten, maar weer zichzelf zijn en zorgn voor haar gezin.
pi_219064307
Ze smakt weer lekker in haar kul verhaal. Pinokkio.
pi_219064309
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze heeft vast geen research gedaan. Ze was allang blij dat ze eens benaderd werd door een bedrijf.
Zoiets ja, of het boeit haar gewoon niet. Ze doet ook net alsof ze al jaren voor meerdere bedrijven ugc maakt, maar dit is haar eerste x denk ik. Echt iets om trots op te zijn.
pi_219064316
Sinds ik deze filmpjes heb gezien krijg ik continu reclames te zien op Facebook. Ook van een ander persoon. Die volgde ik ook op Instagram. En die meid? Echt een slanke den en 100% dat die dit niet gebruikt ook. Kansloos bedrijf die het uitschotputje onder de flu flus benaderd. Wat een wanhoop.
pi_219064359
Wat is Debbie toch ook weer raar aan het smakken. Dacht even dat ze zo'n onopvallende beugel ofzo in had. Of zullen de lipjes weer opgevuld zijn
pi_219064375
Eigenlijk alles is al gezegd over Debbie en haar reclamecampagne. Maar die vrouw... Niet te doen gewoon 🤡
pi_219064376
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:53 schreef Lampje88 het volgende:
Wat is Debbie toch ook weer raar aan het smakken. Dacht even dat ze zo'n onopvallende beugel ofzo in had. Of zullen de lipjes weer opgevuld zijn
Doet ze altijd wanneer ze kul kletst. En dat nadenken over haar woorden is ook weer opvallend aanwezig. Ik geloof nog eerder in Sinterklaas dan in haar.
pi_219064381
Als ze het wel gebruikt, vraag ik me af, al van voor de b12 tekort, of erna. Ik lees dat die zooi ervoor kan zorgen dat bepaalde vitamines niet goed kunnen worden opgenomen, waaronder ook b12.
pi_219064398
We kunnen nu wel goed zien dat het een goede actrice is en ontzettend goed kan liegen en bedriegen.

Ook al gebruikt ze iets dus niet, kan ze er alsnog reclame voor maken.

Hmm... zou dat met andere dingen in haar leven net zo werken? 🤔🤫
pi_219064420
Dat bedrijf heeft wel een goeie aan haar, kan goed acteren, liegen en bedriegen...

Ik vind het echt ongelooflijk...je mede lc lotgenoten voor de gek houden dit je dit gebruikt om je energieker te voelen...bah bah..🤮
pi_219064441
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Kaascroissantje het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/

Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
'Ik dacht echt dat het meer werk zou zijn' 🤦‍♀️
pi_219064488
Zou vooral aan de instanties willen vragen of ze ook zien wat ze hier allemaal doet. Echt, wat is deze vrouw toch gestoord.
pi_219064511
Die oranje nagels waren toch ook van 2 maanden geleden of eerder bij de debbie met die spuit in de hand
pi_219064514
Ik snap echt dat ugc niet. Vreselijk, hoe kun je dit met zo'n bedrijf doen?
Dit komt toch totaal niet betrouwbaar over.
pi_219064515
Ik denk dat ze dacht ‘makkelijk geld verdienen’ maar niet over de gevolgen heeft nagedacht(?). Het is gewoon oplichterij wat zij doet, zowel met deze ugc als met haar echte leven
pi_219064549
"Bij UGC.NL geloven we in de kracht van authentieke content. Onze missie is om merken te verbinden met echte gebruikers die hun ervaringen delen via oprechte en geloofwaardige content."

Ja, heel oprecht en geloofwaardig.

Dus zal ze het zelf gebruiken. Hoop dat ze dat ook met haar huisarts en internist en vermoeidheidskliniek heeft besproken...

[ Bericht 22% gewijzigd door SophiaLoren op 20-10-2025 21:24:52 (Aanvullend ) ]
  maandag 20 oktober 2025 @ 21:26:51 #197
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064638
Hoe krijg je het ook voor elkaar om op een en dezelfde dag een bericht te posten over hoe je gezondheid is verslechterd en diezelfde dag te verschijnen in een advertentie voor de grootste gezondheidmeuk die er bestaat waarin je verkondigt dat je het je gezondheid als long covid patiënt verbetert. Zo oliedom.

Ik stel me dan ook voor dat een collega van Roy uit interesse vraagt wat z’n vrouw eigenlijk doet en dat hij dan antwoordt: ‘Ze staat met gezicht, naam en diagnose model voor spuiten waarmee je gewicht verliest. Ik ben ontzettend trots op haar.’

Maar goed, ik struikel weer over m’n eigen verontwaardiging over dat Debbie nog lager kan zinken dan ik me kon voorstellen. Zal nu ophouden.
Graag verwijderen
pi_219064674
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:20 schreef Snaky het volgende:
Kinderopvang is toch geen Wmo voorziening?
Als je om medische of sociale redenen tijdelijk niet kan zorgen voor de kinderen, kan je een SMI aanvraag doen bij de gemeente. Dan neemt de gemeente de kosten over van de kinderopvang, voor 6 dagdelen per week. Is wel alleen als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, dus ik zolang ze geld verdiend met haar Instagram zal ze er niet voor in aanmerking komen. Het is erg lastig om aan die indicatie te komen hoor, maar goed, ze krijgt wel meer voor elkaar. Het is natuurlijk een ongelofelijke kostenpost voor een gemeente als ze voor 3 kinderen die opvang moeten betalen, dus ze doen dat niet zomaar.
pi_219064689
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
pi_219064718
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:26 schreef NineMilka het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar om op een en dezelfde dag een bericht te posten over hoe je gezondheid is verslechterd en diezelfde dag te verschijnen in een advertentie voor de grootste gezondheidmeuk die er bestaat waarin je verkondigt dat je het je gezondheid als long covid patiënt verbetert. Zo oliedom.

Ik stel me dan ook voor dat een collega van Roy uit interesse vraagt wat z’n vrouw eigenlijk doet en dat hij dan antwoordt: ‘Ze staat met gezicht, naam en diagnose model voor spuiten waarmee je gewicht verliest. Ik ben ontzettend trots op haar.’

Maar goed, ik struikel weer over m’n eigen verontwaardiging over dat Debbie nog lager kan zinken dan ik me kon voorstellen. Zal nu ophouden.
Je laatste alinea… ik las dat vandaag bij iedereen hier. Het is ook gewoon zo ontzettend niet oké. Sowieso is het promoten van zulke troep nooit goed te praten. Maar dat zij het doet slaat alles. Als zelfbenoemd patiënt reclame maken voor zoiets… onvoorstelbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')