abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219063107
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor. :')
Soms denk je echt dat het niet meer gekker kan maar jeetje mina!
pi_219063116
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Debbie: ze zegt zelfs in de advertentie dat ze er meer energie door heeft gekregen!

Goh meid, al die tijd was het dus je gewicht wat ervoor zorgde dat je weinig energie had.
Haha! En in andere berichten zegt ze dat ze alleen maar achteruit gegaan is. Bijzonder wel 🫣😅
pi_219063128
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
'Het effect is levensveranderend'
Is het voor Debbie een slaapmiddel 😅?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sstt1993 op 20-10-2025 19:21:01 (Typefoutje) ]
pi_219063130
Ik kreeg eerst een advertentie met alleen een spiegelfoto van Debbie, dus toen dacht ik nog, ze heeft wens gezegd dat ze van die reclamefoto's maakt die bedrijven dan mogen gebruiken, dus misschien is het daarom gebruikt/doorverkocht ofzo. Maar op deze foto staat ze gewoon met het product in haar hand
pi_219063180
Kinderopvang is toch geen Wmo voorziening?
pi_219063206
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.
Ze heeft er maar 1 thuis. Hij gaat naar de opvang, Roy is er de weekenden en hij slaapt nog overdag.
Triest zo'n moeder
Misschien kan Roy een goed huisje voor haar vinden
pi_219063217
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:39 schreef opwegnaar het volgende:
Krijg een zelfde soort reclame van Debbie nu ook op Insta. Daarin zegt ze dat ze het product gebruikt niet alleen om af te vallen, maar zich ook beter en gezonder te voelen. Ik snap hier werkelijk niks van. Is dit wel handig met die hele riedel aan andere medicijnen die zij gebruikt? Moet je niet een BMI van boven de 30 hebben als je dit wilt gaan gebruiken?
Het betaalde vast goed.
pi_219063235
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor. :')
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?
Die meid is toch gewoon wanhopig voor samenwerkingen, als je zelfs dit aanneemt? Zou dit bedrijf weten met wat voor figuur ze in zee gaan?
pi_219063249
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:27 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?
Die meid is toch gewoon wanhopig voor samenwerkingen, als je zelfs dit aanneemt? Zou dit bedrijf weten met wat voor figuur ze in zee gaan?
Ik geloof dus niet dat ze dit gebruikt of gebruikt heeft. Ze heeft een foto gemaakt met het product en daar geld aan verdiend.
pi_219063260
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef Lodelie het volgende:
Dus met al haar aandoeningen gaat zij Ozempic gebruiken.
Haar bmi is niet eens hoog genoeg om ervoor in aanmerking te komen.

Dat zegt wel genoeg over hoe zij omgaat met medicatie. Commercieel en online aanschaffen, terwijl ze het helemaal niet nodig heeft.

Ik vind dit echt zo ongeveer de allerdomste samenwerking die zij en het bedrijf aan konden gaan.

Zij is al niet gezond en dan gaat ze vrijwillig iets gebruiken, wat voor veel vervelende bijwerkingen kan zorgen.
Joh die gaat dat echt niet gebruiken hoor. Is alleen om te cashen.
Maar ze is wel ongeloof stom om haar gezicht hiervoor te lenen.
pi_219063352
Vraag me af of hoe lang t duurd voordat er een bericht komt met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn inbox'.
Of zou ze echt gedacht hebben dat haar volgers dit niet te zien kregen?
pi_219063550
Die pascalvdhaas kan wel serieus goed tekenen zeg! Ze zou er beter aan doen alles over eten niet meer te posten en professioneel met dat tekenen aan de slag te gaan. Ze zou zo een kinderboek kunnen illustreren.
pi_219063650
Haha, ik zag ‘m ook verschijnen. Dat Deb haar brilletje scheef voor haar gzicht houdt.”Hold my glasses” Leuk detail, dat Engels voor onze Scouser.
pi_219063700
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:20 schreef Snaky het volgende:
Kinderopvang is toch geen Wmo voorziening?
Zij krijgt alles voor elkaar waar ik het bestaan niet van wist dus zal ook wel
Weer lukken
pi_219063797
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Keesie123 het volgende:
Die pascalvdhaas kan wel serieus goed tekenen zeg! Ze zou er beter aan doen alles over eten niet meer te posten en professioneel met dat tekenen aan de slag te gaan. Ze zou zo een kinderboek kunnen illustreren.
Ja dat kan ze! En ze had het ook ooit over een boek illustreren volgens mij. Zou idd leuk zijn
pi_219063983
Zit naar de reels van sara Rebecca te kijken maar eigenlijk heb je toch een leeg leven als influencer . Kids naar de opvang brengen om zelf een dag te ‘werken’
pi_219063995
Haha. Zou debbi begrijpen dat de ‘user’ in ‘user generated content’ gebruiker betekent? In de zin dat het dus door die persoon gebruikt wordt.
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:17:30 #168
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064000
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
https://www.facebook.com/share/1Gz52hoETm/

Werkt dit wel?
Ik hoop alleen niet dat je nu dan ook bij mijn account uitkomt 😅
Hè, ik geloof m’n ogen niet. Wat is dit nou voor iets raars!
Graag verwijderen
pi_219064063
Ik zie nu ook een filmpje van haar, dat ze het heel makkelijk kon bestellen!
pi_219064091
Maar wat een energie die meid he, in de avond gezellig boodschappen doen
  maandag 20 oktober 2025 @ 20:28:38 #171
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219064137
Wat kansloos om je gezicht te lenen voor producten die je mogelijk niet zelf gebruikt. Hoe ongeloofwaardig ben je dan… oh wacht.

En dan wordt je gezicht gebruikt voor zo’n product. Ze is er trots op lijkt het, maar ik zou me toch echt kapot schamen. Aangezien ze met het product in haar hand staat, is het nog een bewuste keuze geweest ook. En jezelf dan als model voor het product zien, ik weet niet of ik moet lachen of huilen.

Dit is wel het meest trieste wat ik tot nu toe bij een ‘influencer’ gezien heb. Triester dan die ongeloofwaardige creamy’s.
Graag verwijderen
pi_219064148
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie? :|W
pi_219064177
Zo, na weer lang meelezen nu weer meeschrijven.

Kreeg van Debbie allerlei video's te zien als ad. My god... een wereld van verschil met wat ze op d'r stories toont.

(Je kan ze trouwens zien als je in de Facebook ads bibliotheek zoekt op The Lether Family. Het is een hele serie zelfs.)
pi_219064187
Ik kwam hier speciaal even weer om te kijken of jullie de fb-advertentie van Debbie ook al hadden gespot, ik was echt (net als jullie dus) stomverbaasd toen ik hem zag 😱
Wat een parel hè die vrouw 😶 oh zo’n slechte gezondheid en lc en weet ik wat nog meer maar dan wel van die chemische meuk in je lichaam spuiten (en zo zwaar is ze toch helemaal niet?!)
pi_219064222
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/

Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')