Soms denk je echt dat het niet meer gekker kan maar jeetje mina!quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:
[..]
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor.
Haha! En in andere berichten zegt ze dat ze alleen maar achteruit gegaan is. Bijzonder wel 🫣😅quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Debbie: ze zegt zelfs in de advertentie dat ze er meer energie door heeft gekregen!
Goh meid, al die tijd was het dus je gewicht wat ervoor zorgde dat je weinig energie had.
'Het effect is levensveranderend'quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
Misschien kan Roy een goed huisje voor haar vindenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.
Ze heeft er maar 1 thuis. Hij gaat naar de opvang, Roy is er de weekenden en hij slaapt nog overdag.
Triest zo'n moeder
Het betaalde vast goed.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:39 schreef opwegnaar het volgende:
Krijg een zelfde soort reclame van Debbie nu ook op Insta. Daarin zegt ze dat ze het product gebruikt niet alleen om af te vallen, maar zich ook beter en gezonder te voelen. Ik snap hier werkelijk niks van. Is dit wel handig met die hele riedel aan andere medicijnen die zij gebruikt? Moet je niet een BMI van boven de 30 hebben als je dit wilt gaan gebruiken?
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:47 schreef Nieve het volgende:
[..]
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor.
Ik geloof dus niet dat ze dit gebruikt of gebruikt heeft. Ze heeft een foto gemaakt met het product en daar geld aan verdiend.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos. Wat een figuur. Zou ze dit echt gebruiken?
Die meid is toch gewoon wanhopig voor samenwerkingen, als je zelfs dit aanneemt? Zou dit bedrijf weten met wat voor figuur ze in zee gaan?
Joh die gaat dat echt niet gebruiken hoor. Is alleen om te cashen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef Lodelie het volgende:
Dus met al haar aandoeningen gaat zij Ozempic gebruiken.
Haar bmi is niet eens hoog genoeg om ervoor in aanmerking te komen.
Dat zegt wel genoeg over hoe zij omgaat met medicatie. Commercieel en online aanschaffen, terwijl ze het helemaal niet nodig heeft.
Ik vind dit echt zo ongeveer de allerdomste samenwerking die zij en het bedrijf aan konden gaan.
Zij is al niet gezond en dan gaat ze vrijwillig iets gebruiken, wat voor veel vervelende bijwerkingen kan zorgen.
Zij krijgt alles voor elkaar waar ik het bestaan niet van wist dus zal ook welquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:20 schreef Snaky het volgende:
Kinderopvang is toch geen Wmo voorziening?
Ja dat kan ze! En ze had het ook ooit over een boek illustreren volgens mij. Zou idd leuk zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Keesie123 het volgende:
Die pascalvdhaas kan wel serieus goed tekenen zeg! Ze zou er beter aan doen alles over eten niet meer te posten en professioneel met dat tekenen aan de slag te gaan. Ze zou zo een kinderboek kunnen illustreren.
Hè, ik geloof m’n ogen niet. Wat is dit nou voor iets raars!quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
https://www.facebook.com/share/1Gz52hoETm/
Werkt dit wel?
Ik hoop alleen niet dat je nu dan ook bij mijn account uitkomt 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |