abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219062576
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee dat niet per se, het is een reclame met een foto van Debbie erbij. Daarmee wordt natuurlijk wel een insinuatie gewekt, maar ze prijst het niet aan.
Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.
In bericht nr. 121 schrijft @opwegnaar dat Debbie het aanprijst, dat is dan toch weer anders dan alleen je gezicht ervoor laten gebruiken.

[ Bericht 15% gewijzigd door JaNeeDan op 20-10-2025 17:52:44 ]
pi_219062585
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Nieve het volgende:
Ik vind haar ook niet significant afgevallen of zo. En natuurlijk zou het oerdom zijn om in haar (zelfverzonnen) situatie zoiets te gaan gebruiken. Voor zowel haar lijf als haar geloofwaardigheid.
Ze is een tijd terug wel afgevallen maar dat kwam toen volgens haar door de LDN. Inmiddels is ze ook wel echt weer aangekomen vind ik.
pi_219062655
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.
In bericht nr. 121 schrijft @:opwegnaar dat Debbie het aanprijst, dat is dan toch weer anders dan alleen je gezicht ervoor laten gebruiken.
Dat stond er op facebook niet bij, daar stonden alleen wat 'feitjes' opgesomd.

Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.

Edit;
Nu een nieuwe reclame op facebook waarbij wel staat dat ze het gebruikt en dat ze LC patient is.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto kan plaatsen hier
pi_219062675
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.
pi_219062684
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.
Zie mijn aanvulling op mijn bericht 🙈
pi_219062695
werkt niet🙈
pi_219062711
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat stond er op Facebook niet bij.
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covid
pi_219062746
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:07 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covid
Bij een nieuwe reclame op Facebook nu ook idd
pi_219062757
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Zag de story over de voorraad kast. Dat haar man er nooit zin in heeft deze aan te pakken, en zij het daarom nu toch maar doet. Terwijl ze er eigenlijk overprikkeld door is omdat de kinderen vakantie hebben 🤔 Ik snap dat niet, zij werkt toch niet? Dus als die kinderen op school zijn, heeft zij +/-5 uur de tijd om die kast op te ruimen?? Wauw, bizar hoe haar brein werkt 😳 (en toen ik de thread (met foto) over een beestje wat op de trap zat zag dacht ik 🤢 die trap was zó ontzettend goor!! Hoe dan?)
pi_219062833
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Edit;
Nu een nieuwe reclame op facebook waarbij wel staat dat ze het gebruikt en dat ze LC patient is.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto kan plaatsen hier
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!
pi_219062838
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:32 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅
pi_219062859
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.
pi_219062870
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.
Wellis health, maar daar is het niet op te zien
pi_219062889
https://www.facebook.com/share/1Gz52hoETm/

Werkt dit wel?
Ik hoop alleen niet dat je nu dan ook bij mijn account uitkomt 😅
pi_219062925
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Werkt dit wel?
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.
Ik moet even mijn kaak weer van de grond rapen geloof ik...
Gaat zij serieus met al haar 'aandoeningen', medicatie en energiegebrek een afvalprogramma volgen en zichzelf spuiten met Ozempic, what the actual?!
"Om me beter te voelen" Ok, dus het is haar gewicht wat haar in de weg zit. Doe normaal hoor. :')
pi_219062945
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:34 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Knettergek die meid
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.
Ze heeft er maar 1 thuis. Hij gaat naar de opvang, Roy is er de weekenden en hij slaapt nog overdag.
Triest zo'n moeder
pi_219062951
quote:

Werkt dit wel?
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
pi_219062967
quote:

Werkt dit wel?
Deze is inderdaad anders dan die van Instagram 🤣 wat een figuur
pi_219062970
https://overgewichtnederl(...)oei-in-onlinehandel/

Echt iets waar je je naam aan wil verbinden! Bedrijf is mogelijk zelfs strafbaar.
Ernstige gezondheidsrisico's en 1 vrouw zegt dat ze heftige hartkloppingen kreeg na zo'n spuit.
Nou, dan kan ze ook wel weer een ritje op de bakfiets maken :+|

Wat een oliedomme actie weer.
pi_219062982
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
Jammer ik kan m niet openen
pi_219062996
quote:

Werkt dit wel?
Ik moest via het account van mijn man kijken, ik heb geen FB. Ik wist dat ze niet 100% is maar dit… Laat ik maar niet schrijven wat ik denk.
Zou de buurvrouw deze spuiten ook moeten zetten?
pi_219063017
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tijd dat jeugdzorg daar eens mee gaat kijken
En wat verwacht je daar dan van ?
pi_219063030
Dus met al haar aandoeningen gaat zij Ozempic gebruiken.
Haar bmi is niet eens hoog genoeg om ervoor in aanmerking te komen.

Dat zegt wel genoeg over hoe zij omgaat met medicatie. Commercieel en online aanschaffen, terwijl ze het helemaal niet nodig heeft.

Ik vind dit echt zo ongeveer de allerdomste samenwerking die zij en het bedrijf aan konden gaan.

Zij is al niet gezond en dan gaat ze vrijwillig iets gebruiken, wat voor veel vervelende bijwerkingen kan zorgen.
pi_219063058
Dbm: ze heeft zelfs nog rustig tv kunnen kijken,
Mens wat klaag je dan? Daar heb ik zelfs geen tijd voor( heb grote kinderen)
pi_219063100
Debbie: ze zegt zelfs in de advertentie dat ze er meer energie door heeft gekregen!

Goh meid, al die tijd was het dus je gewicht wat ervoor zorgde dat je weinig energie had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')