Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee dat niet per se, het is een reclame met een foto van Debbie erbij. Daarmee wordt natuurlijk wel een insinuatie gewekt, maar ze prijst het niet aan.
Ze is een tijd terug wel afgevallen maar dat kwam toen volgens haar door de LDN. Inmiddels is ze ook wel echt weer aangekomen vind ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Nieve het volgende:
Ik vind haar ook niet significant afgevallen of zo. En natuurlijk zou het oerdom zijn om in haar (zelfverzonnen) situatie zoiets te gaan gebruiken. Voor zowel haar lijf als haar geloofwaardigheid.
Dat stond er op facebook niet bij, daar stonden alleen wat 'feitjes' opgesomd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je daar je gezicht voor leent vind ik dat net zo bijzonder/kwalijk/ongeloofwaardig.
In bericht nr. 121 schrijft @:opwegnaar dat Debbie het aanprijst, dat is dan toch weer anders dan alleen je gezicht ervoor laten gebruiken.
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat stond er op facebook niet bij, daar stonden alleen wat 'feitjes' opgesomd.
Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.
Zie mijn aanvulling op mijn bericht 🙈quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is er dus een verschil tussen de advertentie op FB en die op insta. Het is hartstikke dom. Van Debbie maar ook van het betreffende bedrijf. Ik heb de advertentie zelf trouwens niet gezien hoor.
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covidquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat stond er op Facebook niet bij.
Bij een nieuwe reclame op Facebook nu ook iddquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:07 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Klopt, op insta wel, met als undertag Debbie, Long Covid
Zag de story over de voorraad kast. Dat haar man er nooit zin in heeft deze aan te pakken, en zij het daarom nu toch maar doet. Terwijl ze er eigenlijk overprikkeld door is omdat de kinderen vakantie hebben 🤔 Ik snap dat niet, zij werkt toch niet? Dus als die kinderen op school zijn, heeft zij +/-5 uur de tijd om die kast op te ruimen?? Wauw, bizar hoe haar brein werkt 😳 (en toen ik de thread (met foto) over een beestje wat op de trap zat zag dacht ik 🤢 die trap was zó ontzettend goor!! Hoe dan?)quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat stond er op facebook niet bij, daar stonden alleen wat 'feitjes' opgesomd.
Maar vind het sowieso dom, want ook als er geen aanprijzing bij staat, haar gezicht wordt gebruikt dus denken mensen toch dat ze het gebruikt (heeft). En met alles wat zij 'mankeert'lijkt nou juist dit me heel onverstandig om te gebruiken.
Edit;
Nu een nieuwe reclame op facebook waarbij wel staat dat ze het gebruikt en dat ze LC patient is.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto kan plaatsen hier
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:32 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Je kan het bericht delen, dan krijg je een link naar het bericht. Ben ook benieuwd!
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan het bericht niet meer vinden, heb alleen een screenshot😅
Wellis health, maar daar is het niet op te zienquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet je welk account het is? Volgens mij heb ik wel het juiste account maar zie ik Debbie niet.
Werkt, dank! Zie jouw account niet hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
https://www.facebook.com/share/1Gz52hoETm/
Werkt dit wel?
Ik hoop alleen niet dat je nu dan ook bij mijn account uitkomt 😅
Kan ze niet gewoon een" goed adresje" voor hem zoeken, net als de cavia,Liam loopt immers ook alleen maar in de weg. Ik kan hier oprecht boos over worden.quote:
Wat straalt ze ook op deze foto.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Werkt dit wel?
Deze is inderdaad anders dan die van Instagram 🤣 wat een figuurquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Werkt dit wel?
Jammer ik kan m niet openenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Wat straalt ze ook op deze foto.
Echt 🙈🙈
Ik moest via het account van mijn man kijken, ik heb geen FB. Ik wist dat ze niet 100% is maar dit… Laat ik maar niet schrijven wat ik denk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Werkt dit wel?
En wat verwacht je daar dan van ?quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Tijd dat jeugdzorg daar eens mee gaat kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |