abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219059000
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
pi_219059027
Mirthe zal onderhand ook wel bevallen zijn.
pi_219059100
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
pi_219059161
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
Alsof zij de enige is met kinderen die bij de vermoeidheidskliniek loopt ook🤷‍♀️
pi_219059204
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
Hvk; waar had ze Louay dan tijdens het dagje uit gisteren?
En hoe komt het dat ze overal kan komen terwijl ze zegt geen auto te hebben?
Volgens mij spreekt zij niet de waarheid over haar situatie.
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
De vader van Jayda die in Spijkenisse woont helpt haar met alles, daar heeft ze een relatie mee
pi_219059241
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
pi_219059408
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
Ze is toch ook pas vorig jaar na de zomer gestart? En als je dan al zo lang in contact bent met die kliniek vraag ik me af waarom ze de naam nog steeds verkeerd schrijft. Er zit geen ‘s’ in de naam maar bij Debbie wel.
pi_219059417
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
pi_219059458
Waarom zegt Debbie dat ze al 2 jaar bij de vermoeidheidskliniek is? Dat is toch pas 1 jaar? #brainfog
pi_219059468
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
pi_219059526
Dat ze de tijd ziet vliegen was al even duidelijk toch? Ze poste paar weken geleden ook al over 2 jaar bij de kliniek 🤣 ze zit er net iets meer dan een jaar en heeft alleen in het begin 1x een face to face afspraak gehad... dat je een aantal afspraken online doet snap ik hoor maar iedere behandelaar wilt toch om de zoveel tijd iemand echt zien?
pi_219059531
Debbie slaapt natuurlijk zo veel, dat het bij haar inmiddels mei 2026 is.
pi_219059537
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
Time flies when you’re having fun! 😂
pi_219059576
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
pi_219059596
MaikeKD met haar verzorgingsprodukten
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
pi_219059631
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
Dat zijn bijna alle dingen die je op je gezicht kunt smeren, ook de crèmes van de Aldi ofzo. Je rimpels zijn grotendeels genetisch bepaald en roken en veel zon-exposure doen er ook niet veel goed aan.

Maar zij kan natuurlijk niet in zee met de Aldi, dat moet een duur merk zijn.
  maandag 20 oktober 2025 @ 11:10:16 #42
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219059748
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Ik schrik me weer een hoedje!
pi_219059806
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
Over Marijke gesproken.. telkens deelt ze heel veel over haar dochter en vorige week dat ze uitslagen kregen en toen was het stil. Stil als in geen woord over de uitslagen, wel over haar b12 maar niet over haar dochter.

Hoeft ze ook niet te delen, kind heeft ook privacy natuurlijk maar "ons" wel meenemen in alles en uiteindelijk zwijgen. Deel dan vooraf ook niks.
pi_219059886
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
pi_219059915
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 11:20:26 #46
184769 crew  Deisyy
pi_219059930
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik schrik me weer een hoedje!
Ik schrik ook wel een beetje van die wenkbrauwen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219059943
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
Gehengel naar een samenwerking.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219059967
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
pi_219060129
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
En Simsen, en posten en reageren op Threads.

Prioriteiten, je weet tog..
pi_219060291
Ik vind maike zo mannelijk in gezicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')