Zag het net ook, heftig zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:23 schreef Post-its het volgende:
De man van elisemilou heeft een grote tumor in zijn darm. Wat heftig!
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke plaatst een tikkie, meid, ga werken voor je geld 🤦♀
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??
Die arme vrouw is al 20 jaar kneiterhard aan het werken om haar droombaan te verwezenlijken! Echt onbegrijpelijk dat het haar nog steeds niet gelukt is om influencer te worden, so sneu voor haar 😢 Er zit dus gewoonweg niks anders op dan bedelen voor spullen/uitjes/vakanties/geld.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Neee joh 🫣quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze probeert inderdaad grappig te reageren op die dm, maar hoopt ondertussen wel dat haar rekening volstroomtquote:Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verrichtquote:Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Blue_Jeans het volgende:
Lotte met haar buikwandcorrectie, ik heb zo veel vrede met mijn lichaam jaja Sure.
En natuurlijk is het slot van het liedje dat het gewoon een ordinaire samenwerking is, want ja dat is het verdienmodel.
Net als die geweldige sportkleding die na 3 maanden op Vinted geknald werd. Zo'n geweldig merk (alleen als ik ervoor betaald krijg).
En goed ook.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....
Maar blijkbaar 'verkoopt' haar gepraat goed, want ze kan er van leven?!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
Hvk; waar had ze Louay dan tijdens het dagje uit gisteren?
En hoe komt het dat ze overal kan komen terwijl ze zegt geen auto te hebben?
Volgens mij spreekt zij niet de waarheid over haar situatie.
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
En anderen geld laten overmaken zodat ze haar luie leven kan behouden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verricht
Exact dit... gewoon hopen op gratis geld van andere. Ik vind dat zo triest.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
Alsof zij de enige is met kinderen die bij de vermoeidheidskliniek loopt ook🤷♀️quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.
Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥
En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
De vader van Jayda die in Spijkenisse woont helpt haar met alles, daar heeft ze een relatie meequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
Hvk; waar had ze Louay dan tijdens het dagje uit gisteren?
En hoe komt het dat ze overal kan komen terwijl ze zegt geen auto te hebben?
Volgens mij spreekt zij niet de waarheid over haar situatie.
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komenquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.
Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥
En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
Ze is toch ook pas vorig jaar na de zomer gestart? En als je dan al zo lang in contact bent met die kliniek vraag ik me af waarom ze de naam nog steeds verkeerd schrijft. Er zit geen ‘s’ in de naam maar bij Debbie wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen
Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
Time flies when you’re having fun! 😂quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
Dat zijn bijna alle dingen die je op je gezicht kunt smeren, ook de crèmes van de Aldi ofzo. Je rimpels zijn grotendeels genetisch bepaald en roken en veel zon-exposure doen er ook niet veel goed aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
MaikeKD met haar verzorgingsprodukten
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
Ik schrik me weer een hoedje!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
MaikeKD met haar verzorgingsprodukten
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
Over Marijke gesproken.. telkens deelt ze heel veel over haar dochter en vorige week dat ze uitslagen kregen en toen was het stil. Stil als in geen woord over de uitslagen, wel over haar b12 maar niet over haar dochter.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Ik schrik ook wel een beetje van die wenkbrauwenquote:
Gehengel naar een samenwerking.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
En Simsen, en posten en reageren op Threads.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |