abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219058071
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219058077
Ze heeft t nu over Kraamweek XL ons Lotte.

Meid.. hou even op. Je baalt na een aantal jaar toch van die buik. Allemaal prima. Zet dat mes er in. Doe waar je je goed bij voelt. Maar net als met die scheiding moet dit maximaal worden uitgemolken.

brieven naar je lijf schrijven.. tja.
  Moderator / Colorchick maandag 20 oktober 2025 @ 07:22:54 #3
382129 crew  Donna
pi_219058257
Als je een nieuw topic opent, blijf aub van het nummer in de titel af. Staat er ook bij. ;)
Het nummer wordt automatisch opgehoogd.
pi_219058258
De man van elisemilou heeft een grote tumor in zijn darm. Wat heftig!
  Moderator / Colorchick maandag 20 oktober 2025 @ 07:28:39 #5
382129 crew  Donna
pi_219058277
En fijn dat jullie het allemaal doodnormaal vinden om te zeggen dat iemand op de bank ligt te rotten. Ik (en de personen die een TR gezet hebben) vind dat niet.
Als er ergere dingen gezegd worden moet je die rapporteren. ;)

-Geen discussies hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 20-10-2025 07:45:35 ]
pi_219058305
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 07:23 schreef Post-its het volgende:
De man van elisemilou heeft een grote tumor in zijn darm. Wat heftig!
Zag het net ook, heftig zeg.
pi_219058345
Dat is inderdaad heel heftig!
pi_219058469
Sanneke plaatst een tikkie, meid, ga werken voor je geld 🤦♀
pi_219058490
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??
pi_219058501
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Waar ze bij heeft gezet "geef extra geld"??
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
pi_219058513
quote:
Die arme vrouw is al 20 jaar kneiterhard aan het werken om haar droombaan te verwezenlijken! Echt onbegrijpelijk dat het haar nog steeds niet gelukt is om influencer te worden, so sneu voor haar 😢 Er zit dus gewoonweg niks anders op dan bedelen voor spullen/uitjes/vakanties/geld.
pi_219058517
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
pi_219058524
Lotte gaat natuurlijk niet die buikwandcorrectie doen omdat ze hem gesponsord krijgt (als dat een samenwerking blijkt te zijn). Influencer zijn betekent niet dat je maar alles doet, omdat het kan. Ze zal er dus zelf om hebben gezocht/gevraagd. En als ze echt helemaal oke was met haar lichaam, dan had ze ook nee gezegd, als het haar was aangeboden.
pi_219058526
quote:
Neee joh 🫣
pi_219058554
Dat Sanneke tikkies blijft doen, zegt veel over haar volgers. Ik zou me kapot schamen.
pi_219058561
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
Ze probeert inderdaad grappig te reageren op die dm, maar hoopt ondertussen wel dat haar rekening volstroomt
pi_219058568
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Debbie haar nieuwe kattenbak al hebben? Had op z'n minst wel een reel verwacht hoe Roy m in elkaar aan het zetten was, Debbie met zonnebloemketting om in haar rollie en Zoë aan het filmen.
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verricht
pi_219058573
Lotte met haar buikwandcorrectie, ik heb zo veel vrede met mijn lichaam jaja Sure.
En natuurlijk is het slot van het liedje dat het gewoon een ordinaire samenwerking is, want ja dat is het verdienmodel.
Net als die geweldige sportkleding die na 3 maanden op Vinted geknald werd. Zo'n geweldig merk (alleen als ik ervoor betaald krijg).
pi_219058615
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Blue_Jeans het volgende:
Lotte met haar buikwandcorrectie, ik heb zo veel vrede met mijn lichaam jaja Sure.
En natuurlijk is het slot van het liedje dat het gewoon een ordinaire samenwerking is, want ja dat is het verdienmodel.
Net als die geweldige sportkleding die na 3 maanden op Vinted geknald werd. Zo'n geweldig merk (alleen als ik ervoor betaald krijg).
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....

Maar blijkbaar 'verkoopt' haar gepraat goed, want ze kan er van leven?!
pi_219058616
Hvk; waar had ze Louay dan tijdens het dagje uit gisteren?
En hoe komt het dat ze overal kan komen terwijl ze zegt geen auto te hebben?
Volgens mij spreekt zij niet de waarheid over haar situatie.
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
pi_219058653
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Hoeveel brieven gaat die vrouw nog aan dr lichaam schrijven? Het is toch net je dagboek uit je kindertijd. De ene keer stapelverliefd op Olivier die twee banken achter je zit en een paar weken later tot over je over op Tim uit de vierde.....

Maar blijkbaar 'verkoopt' haar gepraat goed, want ze kan er van leven?!
En goed ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flipperkast_007 op 20-10-2025 09:05:34 (-) ]
pi_219058685
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een week offline? Of zal ze op vakantie gaan, ik denk dat zij het een stuk beter heeft dan dat ze zegt.
Dat denk ik ook.
Ook hoe ze naar het strandje gaat met 5 kinderen en een bolderkar voor spullen. Dan moet je al een flinke auto huren? En ze gaat best wel vaak.

Dat haar oudste dochter op zou passen lijkt me onwaarschijnlijk, je hoort daar nooit (indirect) iets van.
Maar HvK zal haar imago van ‘bijstandsmoeder met zoveel kinderen’ hoog willen houden.
pi_219058724
quote:
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.
pi_219058760
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net als Sanneke, toekijken vanuit je luie stoel hoe je partner al het werk verricht
En anderen geld laten overmaken zodat ze haar luie leven kan behouden.
pi_219058782
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Exact dit... gewoon hopen op gratis geld van andere. Ik vind dat zo triest.
pi_219059000
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
pi_219059027
Mirthe zal onderhand ook wel bevallen zijn.
pi_219059100
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie viert haar LC! Gezellige foto met ballonnen erbij🎈
Zij weet echt overal een feestje van te maken. Knap dat ze, na bijna drie jaar niks kunnen, nog zo in het leven staat (ligt en rolt).
En ze gebruikt ook (nog steeds) de #b12tekort.

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
pi_219059161
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze meldt niets meer over het prikken (al dan niet door de buurvrouw) of de regelmatige resultaten. Dat verbaast me. Of eigenlijk ook weer niet. 🤥

En de vermoeidheidskliniek weet toch ook dat ze (3) kinderen heeft? Waarom zouden ze de behandeling niet tussentijds aanpassen? Werken ze met 1 stramien en daar wijken ze bij niemand vanaf? Zijn ze dan wel zo goed in wat ze doen?
Alsof zij de enige is met kinderen die bij de vermoeidheidskliniek loopt ook🤷‍♀️
pi_219059204
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
De vader van Jayda die in Spijkenisse woont helpt haar met alles, daar heeft ze een relatie mee
pi_219059241
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
pi_219059408
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt dat de kliniek vooral handig was voor de wmo aanvraag 🤣 ze heeft die toko gewoon gebruikt om nog minder te hoeven doen en makkelijker aanvragen voor hulp en geld te komen

Edit "u vraagt Debbie post!" Jeetje hier word gezegd we zien geen prikken meer en binnen 5 minuten upload ze een filmpje
Ze is toch ook pas vorig jaar na de zomer gestart? En als je dan al zo lang in contact bent met die kliniek vraag ik me af waarom ze de naam nog steeds verkeerd schrijft. Er zit geen ‘s’ in de naam maar bij Debbie wel.
pi_219059417
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
pi_219059458
Waarom zegt Debbie dat ze al 2 jaar bij de vermoeidheidskliniek is? Dat is toch pas 1 jaar? #brainfog
pi_219059468
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
pi_219059526
Dat ze de tijd ziet vliegen was al even duidelijk toch? Ze poste paar weken geleden ook al over 2 jaar bij de kliniek 🤣 ze zit er net iets meer dan een jaar en heeft alleen in het begin 1x een face to face afspraak gehad... dat je een aantal afspraken online doet snap ik hoor maar iedere behandelaar wilt toch om de zoveel tijd iemand echt zien?
pi_219059531
Debbie slaapt natuurlijk zo veel, dat het bij haar inmiddels mei 2026 is.
pi_219059537
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
28 mei 2024 post Debbie dat ze over 2 weken start bij de vermoeidheidskliniek........misschien heb ik langer liggen slapen dan zij maar hier is het 20 oktober 2025?
Time flies when you’re having fun! 😂
pi_219059576
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
pi_219059596
MaikeKD met haar verzorgingsprodukten
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
pi_219059631
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Het zal best helpen tegen rimpels hoor maar maar wat ziet zij er uit! Die lippen alleen al. Wat zonde zoals zij zich heeft toegetakeld
Dat zijn bijna alle dingen die je op je gezicht kunt smeren, ook de crèmes van de Aldi ofzo. Je rimpels zijn grotendeels genetisch bepaald en roken en veel zon-exposure doen er ook niet veel goed aan.

Maar zij kan natuurlijk niet in zee met de Aldi, dat moet een duur merk zijn.
  maandag 20 oktober 2025 @ 11:10:16 #42
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219059748
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:52 schreef Earring het volgende:
Ik schrik me weer een hoedje!
pi_219059806
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Marijke1212 hopt ook alle huisartsen af om de B12 prikken te krijgen. Is dat hip tegenwoordig? Om B12 te krijgen?
Over Marijke gesproken.. telkens deelt ze heel veel over haar dochter en vorige week dat ze uitslagen kregen en toen was het stil. Stil als in geen woord over de uitslagen, wel over haar b12 maar niet over haar dochter.

Hoeft ze ook niet te delen, kind heeft ook privacy natuurlijk maar "ons" wel meenemen in alles en uiteindelijk zwijgen. Deel dan vooraf ook niks.
pi_219059886
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
pi_219059915
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 11:20:26 #46
184769 crew  Deisyy
pi_219059930
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik schrik me weer een hoedje!
Ik schrik ook wel een beetje van die wenkbrauwen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219059943
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze hem helemaal niet besteld. Laatst had ze het ook over een boek dat ze zou hebben. Niet veel later moest het ineens nog besteld worden.
Gehengel naar een samenwerking.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219059967
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
pi_219060129
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan is ze druk met sporten, boodschappen en series kijken🙃
En Simsen, en posten en reageren op Threads.

Prioriteiten, je weet tog..
pi_219060291
Ik vind maike zo mannelijk in gezicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')