abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219061578
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik.lees iets over de hulp in huis uitbreiden maar niets over een aupair.
Ze heeft het ergens anders gehad over een aupair via het wmo.. daar had ze 1 of al 2🤔 weken geleden een afspraak voor (om te overleggen welke hulp er meer moest komen)
pi_219061594
Debbie beweert in de reacties ook dat ze constant over haar grenzen gaat en haar batterij leeg trekt. Ik weet niet op welke manier, want ze ligt vrijwel alleen maar in bed, naar eigen zeggen.

Volgens haar heeft de ergo gezegd dat pacing niet werkt omdat ze kinderen heeft. En ik snap dat er met kinderen onvoorziene omstandigheden zijn, maar juist qua huishouden lijkt me pacing dan best geschikt, maar daar zal ik misschien te makkelijk over denken.
pi_219061620
Ik krijg op mn fb tijdlijn opeens een samenwerking voorbij van The Lether Family met Wellis Health. Gaat over gewichtsverlies op maat. Staat een stralende Debbie in de spiegel als reclame foto bij.
pi_219061624
Huh, waarom zie ik Debbie op facebook ineens voorbij komen in een reclame voor afvalmedicatie?(Een variant van Ozempic)? Het lijkt er in de reclame op, dat zij dit gebruikt? Mag ook wat kosten: meer dan 200¤ per maand. Of is dit de content die zij maakt voor bedrijven? Het kwam echt als reclame voorbij op mijn fb, ik volg haar niet.
pi_219061632
Haha ik zag ook precies nu die reclame van Wellis en Debbie voorbij komen 😂😂
Dat gewichtsverlies kwam toch door de pillen? Of had ze nu ineens wel energie om een afvaltraject te volgen??
pi_219061639
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind maike zo mannelijk in gezicht
Michael 🫣
pi_219061640
Moet even heel hard lachen om Debbie haar samenwerking met een vage wellness firma voor afvallen 😂🤣 slogan van bedrijf is iets met dat je je steeds beter gaat voelen 🤣😂 heeft dat bedrijf echt 0 posts van Debbie gezien??
Debbie's volledige content is haar afstervende lichaam en zoooooo ziek en alles zwaar... ze slikt diverse medicijnen waar je van af kan vallen 😂🤣 en dan gebruikt dat merk haar als reclame! Hilarisch! (Ik sla over... geloofwaardigheid groeit er niet door)
pi_219061647
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik krijg op mn fb tijdlijn opeens een samenwerking voorbij van The Lether Family met Wellis Health. Gaat over gewichtsverlies op maat. Staat een stralende Debbie in de spiegel als reclame foto bij.
Heb hem nog niet op Facebook gezien kwam langs op insta 🤣 maar nu kunnen alle geblokkeerde mensen haar wel exposen
pi_219061649
Grappig dat meerdere hier het tegelijkertijd op fb zien😂. Kan het nu niet meer vinden. Op ista zijn ze niey actief zo te zien. En idd wat een klap geld per maand
pi_219061660
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:
Ik kan de reacties bij Debbie niet lezen, maar wil ze nu serieus een fulltime au pair voor L zodat zij kan scrollen?! :o
Ja!
pi_219061661
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft het ergens anders gehad over een aupair via het wmo.. daar had ze 1 of al 2🤔 weken geleden een afspraak voor (om te overleggen welke hulp er meer moest komen)
Tijd dat jeugdzorg daar eens mee gaat kijken
pi_219061663
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet even heel hard lachen om Debbie haar samenwerking met een vage wellness firma voor afvallen 😂🤣 slogan van bedrijf is iets met dat je je steeds beter gaat voelen 🤣😂 heeft dat bedrijf echt 0 posts van Debbie gezien??
Debbie's volledige content is haar afstervende lichaam en zoooooo ziek en alles zwaar... ze slikt diverse medicijnen waar je van af kan vallen 😂🤣 en dan gebruikt dat merk haar als reclame! Hilarisch! (Ik sla over... geloofwaardigheid groeit er niet door)
Zou dat de UGC zijn waar ze het laatst over had? Totaal ongeloofwaardig van dat bedrijf
pi_219061670
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou dat de UGC zijn waar ze het laatst over had? Totaal ongeloofwaardig van dat bedrijf
Denk het wel, geloof niet dat zij dat echt gedaan/gebruikt heeft.
pi_219061682
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ook echt een bedrijf wat bij haar past.. net niet 🤣 even gekeken op insta.. ze hebben ook pillen voor als je kaal word (met haar transplantatie foto's 🤔🤷) en voor als je Roy kleine Roy niet omhoog zou krijgen... echt te komisch
pi_219061685
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik.lees iets over de hulp in huis uitbreiden maar niets over een aupair.
Dat van die aupair/nanny heeft zij niets over genoemd over haar insta. Staat ergens anders, denk niet nodig dat hier te bespreken.
pi_219061688
quote:

[..]
Ik ken wel smi en dan een dag naar de kinderopvang. Maar als Debbie kan werken en content maken voor bedrijven kan ze haar eigen opvang met kinderopvangtoeslag bekostigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door WinnieWana op 20-10-2025 16:20:33 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219061690
Denk steeds dat het niet meer kan, maar toch ben ik weer in shock van wat ik allemaal over Debbie lees...
pi_219061692
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Heb hem nog niet gezien 🫣
pi_219061693
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie beweert in de reacties ook dat ze constant over haar grenzen gaat en haar batterij leeg trekt. Ik weet niet op welke manier, want ze ligt vrijwel alleen maar in bed, naar eigen zeggen.

Volgens haar heeft de ergo gezegd dat pacing niet werkt omdat ze kinderen heeft. En ik snap dat er met kinderen onvoorziene omstandigheden zijn, maar juist qua huishouden lijkt me pacing dan best geschikt, maar daar zal ik misschien te makkelijk over denken.
Pacing met kinderen/een gezin is inderdaad echt niet te doen. Tenminste mij lukt het niet. Er zijn wat dat betreft zoveel kleine dingen die wel moeten, en puur met die kleine dingen ga je al elke keer over je grenzen.
pi_219061694
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja die kwam bij mij ook opeens voorbij.
pi_219061695
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:
Ik kan de reacties bij Debbie niet lezen, maar wil ze nu serieus een fulltime au pair voor L zodat zij kan scrollen?! :o
Nee
pi_219061696
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:41 schreef Nieve het volgende:
Denk steeds dat het niet meer kan, maar toch ben ik weer in shock van wat ik allemaal over Debbie lees...
The gift that keeps on giving
pi_219061701
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Grappig dat meerdere hier het tegelijkertijd op fb zien😂. Kan het nu niet meer vinden. Op ista zijn ze niey actief zo te zien. En idd wat een klap geld per maand
Als je op Facebook naar hun pagina gaat lijkt het laatste bericht ook van 2024 te zijn 🤷‍♀️
pi_219061709
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb hem nog niet gezien 🫣
Ik alleen op insta en dat is alleen een foto van Debbie en een textje eronder over afvallen en dat het online kan of iets... het waren nog geen 3 zinnen dus echt mega was het niet.. wel komisch
Zou ze dan afvallen prikken zetten ipv b12.. vriendin van mij was daar ook een tijdje beroerd van
pi_219061715
quote:

[..]
Een zorgaupair biedt toch heel andere hulp… niet een au pair voor de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')