Het lijkt alsof zij het zo moeilijk heeft en geld nodig heeft van anderen om rond te komen, en dus doneren haar volgers maar gedachteloos hun zuurverdiende centen op haar rekening. Want het leven is zo moeilijk, als je op de bank blijft zitten...quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.
Maar ze heeft eerder (nog niet zo lang geleden) gezegd dat ze goed verdiende met haar klikjes etc.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef popje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof zij het zo moeilijk heeft en geld nodig heeft van anderen om rond te komen, en dus doneren haar volgers maar gedachteloos hun zuurverdiende centen op haar rekening. Want het leven is zo moeilijk, als je op de bank blijft zitten...
Als je hele dagen op de bank kunt hangen en alleen de deur uitgaat om te shoppen of nachtjes weg te gaan heb je het meer dan goed. Dat er volgers zijn die in haar zielige praatjes trappen zegt heel veel over het niveau van haar volgers.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef popje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof zij het zo moeilijk heeft en geld nodig heeft van anderen om rond te komen, en dus doneren haar volgers maar gedachteloos hun zuurverdiende centen op haar rekening. Want het leven is zo moeilijk, als je op de bank blijft zitten...
Volgens mij was het als reactie op die dm die ze kreeg waarin zoiets stond als ‘voor mensen zoals jou zouden ze geld extra moeten geven’. Ik vond het wel grappig dat ze toen een tikkie plaatste maar zou noooooit donerenquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit zou een reden moeten zijn om door insta geblokkeerd te worden. Echt alle schaamte voorbij die luilak. Ze zal wel weer toe zijn aan een nieuwe bakfiets of een weekend weg of nog meer geld voor boodschappen.
Dit dus!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je hele dagen op de bank kunt hangen en alleen de deur uitgaat om te shoppen of nachtjes weg te gaan heb je het meer dan goed. Dat er volgers zijn die in haar zielige praatjes trappen zegt heel veel over het niveau van haar volgers.
Dat dacht ik ook dat het als reactie op een DM was. Geen idee ook of de link echt een tikkie was, ik kijk anoniem en klik niet op linkjes.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Volgens mij was het als reactie op die dm die ze kreeg waarin zoiets stond als ‘voor mensen zoals jou zouden ze geld extra moeten geven’. Ik vond het wel grappig dat ze toen een tikkie plaatste maar zou noooooit doneren
Ze heeft een keer gezegd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze (ik dacht 24uur) parttime voor een baas zou werken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze heeft eerder (nog niet zo lang geleden) gezegd dat ze goed verdiende met haar klikjes etc.
Maar dat onthouden volgers misschien niet.
Maar ze plaatst het wel in de hoop dat mensen doneren. En ze zal eventuele donaties echt niet terugstorten omdat het een grap was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Volgens mij was het als reactie op die dm die ze kreeg waarin zoiets stond als ‘voor mensen zoals jou zouden ze geld extra moeten geven’. Ik vond het wel grappig dat ze toen een tikkie plaatste maar zou noooooit doneren
Dit heeft ze inderdaad gezegd. Daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die geld doneren of die boodschappenkaarten opsturen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gezegd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze (ik dacht 24uur) parttime voor een baas zou werken.
Ik zat vorige week met m’n kind in haar vakantie bij de HAP, ik voelde me echt een beetje DBM.. 😳quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is beroemd en berucht om het thuis houden van haar kindjes ... nu hebben ze vakantie en doet ze alsof ze het niet gewend is ze non stop bij zich te hebben 🤣👌 zonder twijfel dat iemand straks weer een pijntje of een snotje heeft en dat de vakantie alweer verlengd moet worden
Moet wel lachen om die kast... maanden lang ergert ze zich eraan maar haar man heeft geen zin om in het weekend of na zijn werk te helpen 🤣😂 echt.... dus hij komt uit werk... heel de dag bezig geweest voor brood op de plank... komt zijn vrouw even vertellen dat ze zo druk series heeft gekeken en sims heeft gespeeld of hij even de kast wilt organiseren (die zij zeer waarschijnlijk rommelig gemaakt heeft)quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:19 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dan nu de kast moet gaan opruimen. Ze heeft zeeën van tijd als de kinderen op school zitten.
En ondertussen legt ze zelf steeds meer bij Roy neer door vaker en langer haar nest in te duiken, verf op de muren te smeren zodat hij het kan sauzen, voetbal opgeven.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pfff Debbie.
In de reacties heeft iemand het over plannen. Die zegt 1 uitje per week. Maar dat geldt natuurlijk ook voor andere zaken. Dat kwartje valt niet bij Debbie. Ik weet nog dat ze alle afspraken op 1 dag achter elkaar plande. Dat trekt toch iedereen leeg? Dit had ze veel gunstiger kunnen plannen.
Ze zegt ook dat ze voornamelijk WMO krijgen om de druk bij Roy weg te halen. Want die reist veel. En om die leugen te bevestigen was de afspraak (zoals we allemaal hier al vermoedden) met de WMO gepland op het moment dat Roy weg was voor werk.
En verder hoopt ze nóg meer hulp te krijgen vanuit de WMO voor Liam. Waar is de oppas gebleven die elke vrijdag langs kwam?
En natuurlijk heeft ze nog steeds last van klachtenverergering van de b12. Ze heeft even gemist dat dat doorgaans maar enkele dagen tot een paar weken aanhoudt
En dan ben je zo snel overprikkeld en dan ga je precies dat doen als je kinderen vakantie hebben. Doe dat dan als ze op school zijn 🤷♀️quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moet wel lachen om die kast... maanden lang ergert ze zich eraan maar haar man heeft geen zin om in het weekend of na zijn werk te helpen 🤣😂 echt.... dus hij komt uit werk... heel de dag bezig geweest voor brood op de plank... komt zijn vrouw even vertellen dat ze zo druk series heeft gekeken en sims heeft gespeeld of hij even de kast wilt organiseren (die zij zeer waarschijnlijk rommelig gemaakt heeft)
Ik zat al te denken, normaal is ze toch niet zo grappig/sarcastisch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:34 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Sarcastisch doen, wat ze normaal niet begrijpt als anderen het doen. Maar stiekem wel hopen dat mensen het doen. En zullen er vast ook nog wel doen. Gekkies.
Nee. Ze heeft zelf meerdere keren verteld dat ze, door haar autisme, alles letterlijk neemt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:40 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, normaal is ze toch niet zo grappig/sarcastisch?
Ja de druk bij Roy wordt op gevoerd om zo nog meer uren hulp te krijgen vanuit de WMO. Want ze moeten natuurlijk wel aannemelijk kunnen maken dat het ondanks die ondersteuning nog te zwaar is. Op die manier kan Debbie nog meer in haar bed gaan liggen sudderen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ondertussen legt ze zelf steeds meer bij Roy neer door vaker en langer haar nest in te duiken, verf op de muren te smeren zodat hij het kan sauzen, voetbal opgeven.
Zij is echt niet goed hoor.
En waar is het blik oppasmeisjes, waarvan één ook het huishouden ging doen, gebleven? Ik heb het idee dat iedereen daar gillend wegloopt.
2x per dag is zonde van je tijd in tegenstelling tot van 10 tot 16u in je bed liggen, da's helemaal niet zonde van je tijd 🙈quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in reacties "2 keer per dag gaan slapen is ook zo zonde van je tijd🥸" 🤔 in je bed gaan liggen scrollen ook terwijl andere voor je gezin zorgen... maar goed
Lees ook dat de full time aupair voor Liam ook niet zo makkelijk geregeld is... tja... iets minder meuk kopen hou je misschien wat geld over voor een fijn vlot vrolijke jonge meid die wel voor je kinderen wilt zorgen 🤷
Ik.lees iets over de hulp in huis uitbreiden maar niets over een aupair.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in reacties "2 keer per dag gaan slapen is ook zo zonde van je tijd🥸" 🤔 in je bed gaan liggen scrollen ook terwijl andere voor je gezin zorgen... maar goed
Lees ook dat de full time aupair voor Liam ook niet zo makkelijk geregeld is... tja... iets minder meuk kopen hou je misschien wat geld over voor een fijn vlot vrolijke jonge meid die wel voor je kinderen wilt zorgen 🤷
Lekker tussenin 👌 scheelt toch weer een activiteitquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
2x per dag is zonde van je tijd in tegenstelling tot van 10 tot 16u in je bed liggen, da's helemaal niet zonde van je tijd 🙈
Aanvulling: voor een au pair heb je ook ruimte nodig voor huisvesting, waar gaan ze een au pair laten? In het tuinhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |