Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Als je om medische of sociale redenen tijdelijk niet kan zorgen voor de kinderen, kan je een SMI aanvraag doen bij de gemeente. Dan neemt de gemeente de kosten over van de kinderopvang, voor 6 dagdelen per week. Is wel alleen als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, dus ik zolang ze geld verdiend met haar Instagram zal ze er niet voor in aanmerking komen. Het is erg lastig om aan die indicatie te komen hoor, maar goed, ze krijgt wel meer voor elkaar. Het is natuurlijk een ongelofelijke kostenpost voor een gemeente als ze voor 3 kinderen die opvang moeten betalen, dus ze doen dat niet zomaar.
Nee het is ook geen wmo voorzieningquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik ken SMI, maar dat is geen Wmo voorziening.
Ik denk dat zij prima zelf opvang kunnen betalen, als het al nodig is.
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achterquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:29 schreef Nieve het volgende:
Zou ze zich ook beseffen dat ze haar naam echt voor een zeer, zeer dubieus bedrijf heeft laten gebruiken?
Een bedrijf dat medicatie van echte patiënten wegkaapt en bovendien goedgelovige mensen aan ernstige gezondheidsrisico's blootstelt. Of was haar 'hb' even met vakantie?![]()
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Debbie heeft die story alweer verwijderd? Had m zonder geluid gekeken dus ben nu wel benieuwd wat voor onzin ze uitkraamde 🫠
Daarom zal ze het wel verwijderd hebben. Onze slimmerik bleek toch niet zo slim te zijn. Daarvoor in de plaats zien we nu Roy in een LC shirt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemist 🤣 maar begrijp dat ze zegt het niet te gebruiken en in het reclame filmpje zegt ze van wel 🤣 zullen ze blij mee zijn een hele campagne betaald aan mevrouw Pinokkio die de volledige campagne weer onderuit haalt door te zeggen dat ze het echt niet gebruikt hoor 🤣
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Zo blij dat ze de story weer heeft verwijderd.
Nou indd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:
[..]
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
Ook geregistreerde artsen kunnen de weg kwijt raken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
Dat vermoed ik ook hoor. Het is een betaalde samenwerking, echt heel dom.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef Nieve het volgende:
[..]
Misschien op haar vingers getikt door het bedrijf? Ze is niet zo snugger, zeg maar.
Net even opgezocht 😱 een hele reeks! Dat mens is echt niet goed hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef RadboudBos het volgende:
Zo, na weer lang meelezen nu weer meeschrijven.
Kreeg van Debbie allerlei video's te zien als ad. My god... een wereld van verschil met wat ze op d'r stories toont.
(Je kan ze trouwens zien als je in de Facebook ads bibliotheek zoekt op The Lether Family. Het is een hele serie zelfs.)
Die bovenlip ook 🫣quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Kaascroissantje het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1BZwgre9oL/
Hier nog eentje, ingesproken en wel 🙈
Ze zal het geld nodig hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit! 100%
Wat ben je dan ongelooflijk diep gezonken zeg, dat je daar je geld mee wil verdienen.
Jammer, ik heb de smakkende story gemist!quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Tussen het gesmak en nadenken over haar woorden (dus liegen) door spuugde ze een brij van woorden uit met de volgende strekking: veel DM’s gehad omdat volgers de advertenties hadden gezien, UGC content, wordt betaald, ze gebruikt het niet zelf. Blij dat mensen haar DM’s stuurden om opheldering te vragen.
Zo blij dat ze de story weer heeft verwijderd.
Omg ja! Ze rolt gewoon door beeld in haar bolide 😂😂😂quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Iemand het pareltje van Debbie in haar pyjama op de weegschaal al gezien?
Ik heb geen Facebook, dus ik kan het alleen zien als jullie het hier delen. Kan niet verder klikken, dan moet je een account hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Iemand het pareltje van Debbie in haar pyjama op de weegschaal al gezien?
Exact dit! En nog meer weer de bevestiging dat mevr Lether niet de waarheid spreekt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:39 schreef NineMilka het volgende:
Hoe langer ik hier over nadenk, hoe erger ik het vind. Ik vind het namelijk echt kwalijk als ze het niet gebruikt, maar dan niet alleen haar naam en gezicht ervoor laat lenen maar ook erbij laat vermelden dat ze long covid heeft. Juist dan zou je beter moeten weten dat je lotgenoten niet zoiets vreselijks slechts moet gaan proberen aan te smeren. Te koop lopen als long covid patiënt met zulke spuiten als boost voor je gezondheid. Dat is echt walgelijk.
En mocht ze het wel gebruiken, is het nog steeds even kwalijk je zogenaamde diagnose long covid hieraan te koppelen. Long covid patiënten zijn wanhopig en ze wekt hiermee het idee dat dit goed voor je kan zijn.
Je kunt het opzoeken in het BIG-register, maar niet alleen artsen hebben een BiG registratie. Ook bijvoorbeeld tandartsen, fysiotherapeuten, verloskundigen etc.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat ook echt geregistreerde artsen zijn, er staat wel een big nummer achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |