En de #longcovid en de opmerking dat ze zich door die spuiten beter voelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo vind ik deze reclame niet overkomen. Ik vind het vooral niet slim dat ze suggereert dit te gebruiken i.c.m. alle medicatie en aandoeningen die ze zegt te hebben.
Daarnaast is ze nog te moe om haar ogen open te houden, maar kan ze wel reclame maken voor dit louche uitziende bedrijf. Snap het bedrijf (of een extern bedrijf dat de reclames regelt) overigens ook niet dat ze Debbie hiervoor inzetten. Of ze nou alleen maar model staat of niet, het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op 😅
Zij gebruikt het dus wel. Heb haar dm gestuurd via Insta. Ze was niet verplicht om het te gebruiken, maar wilde het zelf graag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers? Beetje dom die post van gisteravond maar die is weg. Het feit dat ze dit soort filmpjes maakt heeft ze al eerder verteld.
De instanties die ze van alles wijsmaakt doen geregeld herindicaties dus op een gegeven moment valt ze ook daar wel door de mand.
Ik vind spullen aanprijzen wel iets anders. Dit gaat niet over kleding of dekbedden maar over medicatie. Zij vindt zichzelf het boegbeeld voor Longcovid en dan gaat zij zeggen dat dit haar meer energie geeft en dat ze hierdoor beter in haar vel zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar alle heisa nu om gaat. Iedereen weet toch dat mensen die in reclamespots verschijnen de spullen niet zelf gebruiken maar aanprijzen?? Zo gaat dat toch bij alle influencers?
Dus dan heeft ze in dat geplaatste filmpje waarin ze zegt het niet te gebruiken, gelogen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:29 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Zij gebruikt het dus wel. Heb haar dm gestuurd via Insta. Ze was niet verplicht om het te gebruiken, maar wilde het zelf graag.
Haar doel is om meer energie te krijgen, wat tot nu toe niet gelukt is. Ze gelooft er in dat je meer energie krijgt als je afvalt.
Linksom of rechtsom: ze liegt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dus dan heeft ze in dat geplaatste filmpje waarin ze zegt het niet te gebruiken, gelogen?
🤦♀
Dat sowieso 🫣quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: ze liegt.
Of eerst de camera stationeren en dan huilen/heel blij zijn/iets ‘onverwachts’ doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat flu’s huilen en dan denken ‘laat ik eens een foto maken en online slingeren’ (MB)
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:45 schreef Noor_ het volgende:
Maar als ze het wel echt gebruikt en dan samen met al die anderen medicatie dan kun je je toch ook bizar slecht voelen.
Dus ozempec, b12 injecties, LDN, antidepressiva, ritalin. Mis ik wat?
Dat lijkt erop alsof je je lichaam met opzet vergiftigd met die combinatie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:45 schreef Noor_ het volgende:
Maar als ze het wel echt gebruikt en dan samen met al die anderen medicatie dan kun je je toch ook bizar slecht voelen.
Dus ozempec, b12 injecties, LDN, antidepressiva, ritalin. Mis ik wat?
Ja. Daarom zal ze t wel weer verwijderd hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dus dan heeft ze in dat geplaatste filmpje waarin ze zegt het niet te gebruiken, gelogen?
🤦♀
Daarom zal ze het ook verwijderd hebben denk ik🙈quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🤦♀
Ze heeft niet in het filmpje gezegd dat ze het niet gebruikt. Maar dat ze het niet zou hoeven gebruiken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🤦♀
Ik wacht anders al een tijdje maar ze lijkt niet om te krijgen. Het is net onkruidquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, kom het nergens vinden. Ach ze valt steeds dieper, nog even dan is het klaar
Hier zijn ze nog wel te zien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ads/library/?id=794204060181536
NSB gedrag vind ik ook wel weer ver gaan.... er gaat niemand dood..... Er is een verschil tussen verlinken of je plicht als onderdeel van deze maatschappij... als iemand fraudeert oid juich ik alleen maar toe als we aangeven " tot hier enniet verder"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er wordt hier best vaak de oproep gedaan/opmerking gemaakt over instanties en Debbie. Hetzelfde geldt voor HVK.
Dit topic heeft ook best veel meelezers en daarbij kunnen mensen IRL natuurlijk ook nadenken.
Dat er mensen zijn die daadwerkelijk, op basis van wat beelden, ergens een melding doen, vind ik NSB-gedrag. Ik zou het zelf nooit doen. Dat geldt trouwens ook voor alle zure, nare recensies en reacties op bijv het boek van Annemarie (bij BOL stond een negatieve recensie) of bij een gesponsord park waar een fluflu een keer naartoe mocht. Daarvan denk ik dan: get a life.
Haha, knap werk Danie! Ik hoop dar je hier onder een nickname meeschrijft. Ik vind je een held!quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand stelt netjes de kritische vraag onder haar bericht... ben benieuwd of deze word verwijderd of dat ze zich weer boos gaat verdedigen..
Onkruid vergaat niet zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht anders al een tijdje maar ze lijkt niet om te krijgen. Het is net onkruid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |