SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Houvast:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist meer houvast en structuur nodig
Nou ben zo oud dat die eerste wel van pas komt jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Houvast:
[ afbeelding ]
Structuur:
[ afbeelding ]
Voila
Wordt al massaal gespeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Peejtur het volgende:
Toch BF6 gepre-orderd. Was toch wel gaaf. Vana maar eens kijken want kan Toch pas vanaf 17.00 zoals ik begreep.
Lees ook veel dat ze nog niet kunnen spelen. Niet eens kunnen installeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt al massaal gespeeld.
Een hoop mensen hadden hem gisteren al ontvangen en de servers waren al gewoon online.
Dan hebben ze het dicht gegooid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:05 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Lees ook veel dat ze nog niet kunnen spelen. Niet eens kunnen installeren.
Ja er zijn best veel mounts die weer eigen unieke moves hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:16 schreef Evangelion het volgende:
@:absolum
Ja characters beetje meh maar die rode dino mount is wel cute
Ik speel al sinds gisterenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Peejtur het volgende:
Toch BF6 gepre-orderd. Was toch wel gaaf. Vana maar eens kijken want kan Toch pas vanaf 17.00 zoals ik begreep.
Nee hoor ze hebben niks dicht gegooidquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan hebben ze het dicht gegooid.
Was gisteren in het vorige deel hier iemand die hem gisteren al ontvangen had en hem gisteren kon spelen, met goedgevulde servers
@Peejtur deze user had hem gisteren al en kon, en kan, het al spelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:38 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben niks dicht gegooid
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens de PS5 aanslingeren en verder met (Daih) Atsu aka het Spook van Yotei.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
In mijn wereld is, net als vroeger op het gymnasium althans, een 7 gewoon prima.
En 8, 9 en 10 gradaties van goed (goed, beter en best).
5 en 6 matig en voldoende.
En 0 t/m 4 slecht on meerdere gradaties.
Dat gezegd hebbende, tijd om de PS5 aan te slingeren en naar Japan te gaan
Dat overdreven gegeil op GoY begint zowel sneu als ongeloofwaardig te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het toffe van Yotei is de ongedwongen pacing van alles en dat niets in een bepaalde volgorde moet, alles is aan de speler.
En op de main quest locaties na is er niks aangegeven qua side quest en activiteiten.
Zo was ik beetje rond aan het hobbelen op mijn paard, Golden Bird hier en daar gezien en achterna gezeten.
En zo kwam ik bij een npc, die volledig te missen is, en dat leidde weer tot een toffe side quest met meerdere locaties, en uiteindelijk een heel tof armour als beloning
Ontzettend toffe game.
Oh oooh iemand werd vroeger altijd als laatste met gym gekozen en is daar nog steeds een beetje boos over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:49 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat overdreven gegeil op GoY begint zowel sneu als ongeloofwaardig te worden.
Wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:49 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat overdreven gegeil op GoY begint zowel sneu als ongeloofwaardig te worden.
Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt, aangezien ie de moeite heeft genomen om diverse posts te zoeken én te quoten.quote:
De drie maandelijkse games zitten in PS+ Essential. Tsushima zit in de catalogus van Extra, daarom staat ie niet bij de essential games.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren ook even de PS5 Remaster gecheckt (zit ook bij PS Plus, staat echter niet bij de 3 maandelijkse games) en toen popte er een gratis Platinum trophy
Had de Platinum ook op de PS4 versie gehaald.
Ah vandaar, maar dan was TLOU Remaster vorige maand al toegevoegd dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
De drie maandelijkse games zitten in PS+ Essential. Tsushima zit in de catalogus van Extra, daarom staat ie niet bij de essential games.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:05 schreef Questular het volgende:
24.000 in queue voor battlefield
eruit gegooid en nu 40.000e![]()
Mijn broer stond net op plekje 250.000 dus heel snel gaat het niet volgens mij :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond de que met de bèta redelijk snel gaan.
250.000 😱😱😱quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Mijn broer stond net op plekje 250.000 dus heel snel gaat het niet volgens mij :p
Dat is ook geen straf, Yotei, have fun.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet spelen (pc) omdat ik de game via ea play heb gekocht en daar zijn nu problemen mee …. Genieten.
Ghost of Y nu aan het installeren
Waaron zou je dit ook daar kopen en niet via Steam?? Dat is toch echt een gigantisch raadsel voor mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet spelen (pc) omdat ik de game via ea play heb gekocht en daar zijn nu problemen mee …. Genieten.
Ghost of Y nu aan het installeren
Heb al EA play dus dacht het gemakkelijk te doen door het daar te kopen,quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waaron zou je dit ook daar kopen en niet via Steam?? Dat is toch echt een gigantisch raadsel voor mij
Verder hoort het gewoon te werken maar dit is DE reden dat ik geen games (of bijna niet) meer day one iets koop, zeker qua online gaming.
Altijd gezeik
Snap ik maar ik zou persoonlijk die EA app zo veel mogelijk vermijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb al EA play dus dacht het gemakkelijk te doen door het daar te kopen,
30 minuten gespeeld en weet nu al dat ik elke minuut spelen geweldig ga vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is ook geen straf, Yotei, have fun.
Oh nee, te positief 😱
Zonde van je tijd, je kan beter gaan muay thay kantklossen
Release the next gen version......quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is ZO insane
Bekijk deze YouTube-video
" Do Red Dead Redemption 2's Power Lines Connect to Anything? "
Kingdom Come Deliverance 2, Clara 33, Death Stranding 2 en Ghost of Yotei zijn mijn toppers voor dit jaar, tot nu toequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef DKUp het volgende:
Ghost of Yotei en Battlefield 6 gaan denk ik bovenaan mijn top 2025 games komen.
Battlefield 6 voelt in ieder geval geweldig. Grafisch bizar goed voor een multiplayer game.
Uit m’n hoofd was ie aan Extra toegevoegd tijdens de laatste State of Play ivm een anniversary.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah vandaar, maar dan was TLOU Remaster vorige maand al toegevoegd dan?
Want die komen meestal rond de 21e of zo.
By far nog steeds de beste open world in gaming. Zo jammer dat zo veel mensen deze game skippen door een trage prologue.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is ZO insane
En in het kamp, daar ben je ook traag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
By far nog steeds de beste open world in gaming. Zo jammer dat zo veel mensen deze game skippen door een trage prologue.
@:notorious_roy
@:jimbo
@:dud0r
Rare act met die dingen in zijn haarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is ZO insane
Klopt ja, zit altijd op een skippy bal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Rare act met die dingen in zijn haar
Ik heb liever die gozer met die skippybal, die heeft ook een RDR2 video.
Hadden ze het maar sneller moeten makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
By far nog steeds de beste open world in gaming. Zo jammer dat zo veel mensen deze game skippen door een trage prologue.
@:notorious_roy
@:jimbo
@:dud0r
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze het maar sneller moeten maken
quote:
Spelen jullie fysiek of disc? En welke versie?quote:
Hoeveel maps zijn er nu?quote:
Geen idee, firestorm is wel het grootste/beste so far wat ik heb gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel maps zijn er nu?
Vond de maps in de bèta best wel meh eigenlijk.
Dollmanquote:
Heb t wel maar nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dollman![]()
![]()
Uit Death Stranding 2
Topgamequote:
J.K. Simmonsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Over topgames gesproken, kwam onderstaand BG3 filmpje tegen, en kan niet wachten om daar weer mee verder te gaan, na Yotei het afmaken van Death Stranding 2.
Als je '1 jaar oud' nieuw wilt noemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:10 schreef Drankster het volgende:
Ik zag trouwens dat Skippybal een nieuw RDR2 filmpje heeft.
Steamquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Spelen jullie fysiek of disc? En welke versie?
Zeker. Veel ninja games ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toch wel fijn al die nieuwe games dit jaar
Nou nog een ninja-editquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Veel ninja games ook
En, hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:01 schreef Questular het volgende:
[..]
30 minuten gespeeld en weet nu al dat ik elke minuut spelen geweldig ga vinden.
+3 wins, +10 jokers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:22 schreef Evangelion het volgende:
Toch nog maar een paar gold stake runs gedaan in Balatro. Zit nu op 69/150 jokers completed (nice).
De eind main quest van deze regio (en die isquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
Nu alles gedaan en ge-explored wat ik kon in Ishikari Plains.
Nu alleen nog de boss quest daar en dan op naar de volgende regio
37 uurtjes.
Destijds demo gespeeld en vond de pacing ook te traag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:41 schreef superniger het volgende:
Afgehaakt bij Alan Wake 2. Te veel backtracken en te traag.
Wel een leuk verhaal.
https://x.com/mangalawyer/status/1977093031548629326quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:44 schreef Evangelion het volgende:
Ogre is nu een big tiddy teenage meisje in bikini
Harada-san, I kneel
@:dkup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |