Kijk rn dan kunnen we ook een x met de fok crew knallen 🥳quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Best wel tof eigenlijk, dat Arc Raiders
Had er niet al te hoge verwachtingen van, maar overweeg nu zelfs om hem aan te schaffen voor die 4 tientjes.
Deze lui hebben er goede ervaringen mee, zullen wel die ex dice legends zijn, want the finals draait ook erg goedquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Draait op Unreal Engine 5 zag ik.
Draait ontzettend soepel.
Op de een of andere manier draaien games op UE5 óf ontzettend slecht, óf juist heel erg soepel.
Hit or miss.
Nee het it juist vrijwel altijd slecht met wat uitzonderingen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Draait op Unreal Engine 5 zag ik.
Draait ontzettend soepel.
Op de een of andere manier draaien games op UE5 óf ontzettend slecht, óf juist heel erg soepel.
Hit or miss.
Ik kijk er naar uit om er straks, na Yotei, weer mee verder te gaanquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:00 schreef Drankster het volgende:
Death Stranding 2 uitgespeeld, helemaal crazyyy, 9/10.
Morgen beginnen aan Silent Hill 2.
Nee voor Ghost. 26 uur nu en op 22%. Vana Oni verslagen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
74 uur op de klok en zojuist de Kitsuni questline beëindigd, boss 3 van de 6.
Heb wel de indruk dat de rest van de game wat sneller gaat, aangezien ik het gros van mijn wapens en skills en gear (zo goed als) max upgraden is.
Is ook nog maar 1 regio te gaan.
@:Peejtur
@:DKUp
Hoever zijn jullie inmiddels?
Of zijn jullie volledig opgeslokt door Bf6
Dan zit je nog in het prille beginquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:40 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nee voor Ghost. 26 uur nu en op 22%. Vana Oni verslagen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Launchtrailer hype:
Bekijk deze YouTube-video
73.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om er straks, na Yotei, weer mee verder te gaan
Hoeveel uur heb je er in zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |