Is prima te doen, gewoon tussendoor wat collectables oppikken en regio voor regio 100% halen. Niet alles bewaren tot na het verhaal want dan is het inderdaad heel saai en lang met weinig variatie. Als je in één keer alle Merlin Trials gaat doen bijvoorbeeld is heel saai.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister voor het eerst wat Hogwarts Legacy gespeeld.
Best aardig, al is het even wennen met de hoeveelheid spells en waar die zitten. Ook wat problemen met de combat, die niet erg responsive voelt.
De platina is zo te zien wel een enorme grind met honderden collectibles die verder 0 doel dienen.
Dat kan je verkorten door bij de sorteerhoed een handmatige save te maken. Je kan dan als je huis 1 hebt gehaald, reloaden en dan huis 2 kiezen etc. Verkort het aanzienlijk want je hoeft het gedeelte voordat je op Hogwarts bent niet 4x te spelen. Het stuk na de sorteerhoed is voor elk huis anders dus je speelt wel 4x een andere quest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
De enige reden dat ik niet voor de plat ben gegaan is dat met elk huis in de Map Chamber oid moet komen.
Wat na het uitspelen neerkomt op 4 keer met een ander huis tot dat punt te komen.
4 keer 2 uur of zoiets.
Daar had ik geen zin in.
Maar die sfeer en al die kleine details in het kasteel![]()
![]()
Ik heb die quest nog niet gehad, maar doe veel zijdingen. Ben level 12 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat kan je verkorten door bij de sorteerhoed een handmatige save te maken. Je kan dan als je huis 1 hebt gehaald, reloaden en dan huis 2 kiezen etc. Verkort het aanzienlijk want je hoeft het gedeelte voordat je op Hogwarts bent niet 4x te spelen. Het stuk na de sorteerhoed is voor elk huis anders dus je speelt wel 4x een andere quest.
Ik ben benieuwd naar de mening van vriend @Angl3quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verrassing weer joh
Zijn iets van 800 collectibles, wtf man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is prima te doen, gewoon tussendoor wat collectables oppikken en regio voor regio 100% halen. Niet alles bewaren tot na het verhaal want dan is het inderdaad heel saai en lang met weinig variatie. Als je in één keer alle Merlin Trials gaat doen bijvoorbeeld is heel saai.
Ik had na 88 uur de platinum.
Ik zou dit Angel niet aanraden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van vriend @:Angl3
Speel de game nou maar ipv blind staren op aantallen. Aan het einde van de story heb je er iets van 700 ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn iets van 800 collectibles, wtf man.
Ik doe gewoon zoveel mogelijk sidequests in die game. Straks verder met Final Fantasy 2 (pixel versie).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat kan je verkorten door bij de sorteerhoed een handmatige save te maken. Je kan dan als je huis 1 hebt gehaald, reloaden en dan huis 2 kiezen etc. Verkort het aanzienlijk want je hoeft het gedeelte voordat je op Hogwarts bent niet 4x te spelen. Het stuk na de sorteerhoed is voor elk huis anders dus je speelt wel 4x een andere quest.
Dat is sowieso the way to goquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe gewoon zoveel mogelijk sidequests in die game. Straks verder met Final Fantasy 2 (pixel versie).
You summoned me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van vriend @:Angl3
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:54 schreef DKUp het volgende:
Tekken 3, Silent Hill 2 en Until Dawn PS5 via PS Plus Premium
Zo goed die game bohquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.fightersgeneration.com%2Fnf7%2Fchar%2Fogre-heihachi-tekken3.gif&f=1&nofb=1&ipt=19254d20322ce536ccfb97a1da0f45b261e0f5fcab3decb091efc534bd68fe8d]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |