Code hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God straft onmiddellijk voor het kopen van FC26
Neh we krijgen gewoon niet altijd platformkeuze, dan moeten we het doen met wat ze nog hebben liggen I guessquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar, waarom krijg je van een Xbox Studios published game de PS5 versie voor review.je zou bijna denken dat ze vergeten zijn dat ze ook een eigen console hebben.
In Nederland is het ook iets makkelijker om dingen voor de PS5 te gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neh we krijgen gewoon niet altijd platformkeuze, dan moeten we het doen met wat ze nog hebben liggen I guess
Nu alleen God of War naar Xboxquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:57 schreef Evangelion het volgende:
Halo op Playstation
https://blog.playstation.(...)ches-on-ps5-in-2026/
[ afbeelding ]
The Last of Us is misschien toepasselijker, gezien de laatste beslissingen aldaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu alleen God of War naar Xbox
"Campaign Evolved", stomme naam en geen PvP multiplayer. Halo was in 2001 indrukwekkond omdat we vanaf GoldenEye 64/ Perfect Dark kwamen met hun piepkleine levels en N64 graphics. De stap voorwaarts die Halo zette was groot. Maar ik denk niet dat je vandaag de dag aan kunt komen met een opgepoetste versie van Halo 1, want zo bijzonder is het niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:57 schreef Evangelion het volgende:
Halo op Playstation
https://blog.playstation.(...)ches-on-ps5-in-2026/
[ afbeelding ]
Die hoeft van mij nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
The Last of Us is misschien toepasselijker, gezien de laatste beslissingen aldaar
The Last Of Us 1 en 2 hebben wel ontzettend toffe gameplay. Het verhaal van 2 is jammer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hoeft van mij niet
Wat ik heb gezien van TLOU is dat het in essentie een game is met basic stealth en combat. Ze gingen vooral voor het verhaal maar dat trok me sowieso niet. Dus nee, die mogen ze houdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Last Of Us 1 en 2 hebben wel ontzettend toffe gameplay. Het verhaal van 2 is jammer.
Die Noorse saga van God of War is het niet helemaal. Ragnarok is gewoon bijna een kopie van 2018.
De Griekse saga heeft PlayStation ook in de ijskast gezet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien van TLOU is dat het in essentie een game is met basic stealth en combat. Ze gingen vooral voor het verhaal maar dat trok me sowieso niet. Dus nee, die mogen ze houden
En met God of War bedoelde ik de Griekse saga
3 kwartier gespeeld straks, zit nu bij de cardioloogquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:52 schreef Peejtur het volgende:
Hoe eng is Silent Hill 2? Ben nu maar kort bezig maar zit elke keer met samengeknepen billetjes en ogen. Tot nu toe nog geen schrikmoment en daarom juist zo bang dat het wel ineens komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |