SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
It's amazing, Mikequote:Op woensdag 24 september 2025 23:03 schreef Evangelion het volgende:
One of our exciting features. By pressing R1 you can use a shield.
wow
Zombies 😱quote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef Evangelion het volgende:
Ik dacht dat Disco Asylum dev dood was.
Valt tegen ja, op Saros na, maar roguedinges is niks voor mij.quote:
Je zat in de buurtquote:Op woensdag 24 september 2025 23:17 schreef Drankster het volgende:
Dynasty Warriors 4 of 5 remaster please
Eh, kan ermee door. Ik hoop wel dat ze de controls en feel van het origineel behouden en niet die van Dynasty Warriors Origins overnemen, die voelde heel zweverig.quote:
Daar zat ik ook aan te denken/hopenquote:
We hebben iig eindelijk beelden, na zo lang radiostiltequote:Op woensdag 24 september 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
Leuke filler maar liever gameplay
Jankers moeten gewoon gaan kantklossen of zoquote:Op woensdag 24 september 2025 23:46 schreef Friday12 het volgende:
Zag er wel lekker bloederig uit. Beter blijft dit zo of met optie om het uit te zetten voor de jankerds
Ik hoorde dat Dying Light the beast ook censored was in bv duitslandquote:Op woensdag 24 september 2025 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jankers moeten gewoon gaan kantklossen of zo
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dying Light the beast ook censored was in bv duitsland
Minder cafeïne nemen 's avondsquote:
Ja maar 2,5 week geleden gekochtquote:
Dat is altijd zuurquote:Op donderdag 25 september 2025 06:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja maar 2,5 week geleden gekocht
Klap in het gezicht.
Overigens fuckin scary game.
Ehquote:
En topgames als Alienation, Resogun en Dead Nationquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Housemarque, waren dat niet die knakkers van Returnal?
Heb hem zojuist alvast gedownload/gepreloadquote:Op donderdag 25 september 2025 20:13 schreef DKUp het volgende:
Day one Ghost of Yoteï. Tsushima was ook geweldig.
PS5 Pro heeft Ray Tracing op 60fps en met PSSR uspscaling is het gelijk aan de 4k quality (base maar 30fps) mode van de base PS5. Sommige details zelfs beter. Sucker Punchquote:Op donderdag 25 september 2025 20:13 schreef DKUp het volgende:
Day one Ghost of Yoteï. Tsushima was ook geweldig.
Hopelijk komt er ook nog een vrr optie voor de Gepeupel PS5quote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
PS5 Pro heeft Ray Tracing op 60fps en met PSSR uspscaling is het gelijk aan de 4k quality (base maar 30fps) mode van de base PS5. Sommige details zelfs beter. Sucker Punch
Denk dat ik ‘m ergens in januari haal want ben nog bezig met Death Stranding 2 en Silent Hill 2 wil ik rond spooky season okt/nov spelen. Ik denk ergens in januari ofzo.
DF review zag er op de OLED heel slick uit trouwens, 4k met HDR. Mooie kleurijke game voor tijdens de depri jan/feb maanden.
Momenteel allebei op voorraad bij PlayStation direct. Disc drive is tegenwoordig goedkoper, ¤79,99.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe zit het tegenwoordig met de algemene beschikbaarheid van zowel de Pro als de losse discdrive?
Opeens heb je het, je wordt stratenmaker.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren voor het eerst een weg afgemaakt, krijg daar nu regelmatig likes voor van andere users
Wel leuk gedaan dat
Ik vond Roadcraft serieus leukquote:Op zondag 28 september 2025 18:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt stratenmaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
CR7 guest character in FIFAquote:Op maandag 29 september 2025 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nou EA overgekocht door de Saudis en Jared Kushner.
Zielloze trash
quote:Op maandag 29 september 2025 15:10 schreef Evangelion het volgende:
The next Sims will be interesting when the female Sims can't leave the house unattended
Ik ben toevallig vrij op donderdag en vrijdagquote:
Krijg hem thuisgestuurd. Kan dus pas donderdagavond. Vrijdag bruiloft dus op zijn vroegst zaterdagavond pas weer na donderdagavond.quote:Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben toevallig vrij op donderdag en vrijdag
Overigens geheel toevallig, maar komt in dit geval goed uit
Heb hem digitaal gekocht, dus kan op 0.00u meteen aan de slag.
😱quote:Op maandag 29 september 2025 19:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg hem thuisgestuurd. Kan dus pas donderdagavond. Vrijdag bruiloft dus op zijn vroegst zaterdagavond pas weer na donderdagavond.
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bangquote:Op maandag 29 september 2025 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Bruid neuken, dan wordt de bruiloft afgelast en dan kun je spelen.
Win-win![]()
![]()
Dat is wel een dingetje dan 🤔quote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bang
En ook DAT levert daarna meer tijd op.quote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bang
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook DAT levert daarna meer tijd op.
Win win!
Als ik een game fysiek wil hebben op day one, dan laat ik de lokale Intertoys altijd een exemplaar apart leggen, die ik dan 's middags een keer ophaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:56 schreef Peejtur het volgende:
Nog geen verzendbevestiging. Neem aan dat winkels ze vandaag gewoon versturen zodat we ze morgen ontvangen? BOL in dit geval.
Hopelijk is Drawbridge niet de bezorger 😱quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:52 schreef Peejtur het volgende:
Spel is onderweg. Net Verzendbevestiging ontvangen. Hopelijk werkt de post mee.
Sjon is fanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het is toch triest dat ac shadows eruit ziet als een next gen game en ghosts of yotei als een ficking ps4 spel haha
Ja die lui zijn blind, as always.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sjon is fan
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja, AW2 maar eens downloaden.quote:
Ik slinger hem om middernacht even aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:06 schreef DKUp het volgende:
Morgen Ghost of Yoteï jaaaaaa. Nou dat is geen PS4-game.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het is toch triest dat ac shadows eruit ziet als een next gen game en ghosts of yotei als een ficking ps4 spel haha
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die lui zijn blind, as always.
Dat wijf van Yotei lijkt ook wel een downie man
Dat zal wel met die viewsquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Echt niemand boeit dit.
En?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
De soepzal wel niet zo heet gegeten worden als dat ie wordt opgediend.
Het zijn geen koekenbakkers.
Al is niet uit te sluiten dat sommigen in hun vrije tijd koeken bakken.
Sucker Punch is toch een studio met een goede reputatie, zeker op het gebied van graphics.
En in het geval van Yotei borduren ze voort op de techiek van Tsushima.
Dat was op de PS4 Pro al, om maar te zwijgen over de PS5 versie
![]()
We zijn inmiddels een aantal jaren verder.
Dus het zal wel meevallen.
Over een uur of 2 kan ik het persoonlijk checken.
Heel even een kwartiertje gespeeld, toen gaan slapen, was moequote:
Het is oprecht zielig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Echt niemand boeit dit.
Wat is zielig? Dat de grafische zaken van twee games worden vergeleken? Dat is al 10+ jaar zo.quote:
Alle goat simulator games zijn daarmee geloof ik in de Plus geweestquote:
Ben ook net voorbij de titel, dat je naar huis gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:58 schreef Peejtur het volgende:
Net begonnen met hoofdstuk 1. Echt mooi tot nu toe.
quote:
Niet waar. Jullie zijn gewoon blindquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:53 schreef Peejtur het volgende:
Net begonnen met hoofdstuk 1. Echt mooi tot nu toe.
WIDM?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Niet waar. Jullie zijn gewoon blind
Want?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Niet waar. Jullie zijn gewoon blind
😱quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:23 schreef over_hedge het volgende:
had toch gedacht dat het over zou komen dat het een grapje is. Valt tegen
Welke moeilijkheidsgraad heb je hem staan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Indrukken na een paar uurtjes:
Tof, mooi, sfeervol, genoeg te ontdekken, rustgevende momenten, geen gerushte pacing.
Standaard, medium volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad heb je hem staan?
#metooquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Standaard, medium volgens mij.
Nee de linker lijkt op een verwestering van wat wij schoonheid noemen en de rechter lijkt authentieker.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Dat wijf van Yotei lijkt ook wel een downie man
Ok naja dat boeit me allemaal niet zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de linker lijkt op een verwestering van wat wij schoonheid noemen en de rechter lijkt authentieker.
Da's wat anders dan een downie
Dat blijkt. Maar het heeft dus niks met graphics of het zijn van een downie te maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok naja dat boeit me allemaal niet zo
Oke nou rustig maar hoor jeezusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar het heeft dus niks met graphics of het zijn van een downie te maken.
jullie zijn echt zo sneu het is echt triest gewoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
En de standaard virtuele schwalbe.
En de volgende virtuele schwalbe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
jullie zijn echt zo sneu het is echt triest gewoon
Elke keer als er iets minder positiefs gepost wordt is het weer 'zielig' en boeit het niemand ()
Hou toch gewoon op joh met dat domme gezwets.
Nee louter positieve meningen zijn toegestaan
Bingo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je volgende schwalbe.
Dat is natuurlijk onzin, dat alleen positieve meningen zijn toegestaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
jullie zijn echt zo sneu het is echt triest gewoon
Elke keer als er iets minder positiefs gepost wordt is het weer 'zielig' en boeit het niemand ()
Hou toch gewoon op joh met dat domme gezwets.
Nee louter positieve meningen zijn toegestaan
quote:
Heb die Wasabi mode even geprobeerd, maar weer afgezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef DKUp het volgende:
Zo chill deze mode
Die Mike mode vind ik die modder echt te veel. Meer bloed alleen dan had die mode gebruikt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb die Wasabi mode even geprobeerd, maar weer afgezet.
Heb wel die (it's amazing!) Mike mode aangezet, met meer bloed en modder.
Ja idd dat is wat minder ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Mike mode vind ik die modder echt te veel. Meer bloed alleen dan had die mode gebruikt.
Zit tegen het einde van AC Shadows aan en een stuk Yoteï gespeeld. Merk wel dat de sfeer heel anders is. Allebei goed trouwens. AC Shadows wil ik wel afronden dit weekend. Expansion zie wel een andere keer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja idd dat is wat minder ja.
Vermaak me er uitstekend mee.
Tsuyoshi Watanabe genot jaaaa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef DKUp het volgende:
Zo chill deze mode
Yep op Spotifyquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tsuyoshi Watanabe genot jaaaa.
Zijn deze tracks al ergens te luisteren buiten de game?
Gewoon in de mix gooien met verschillende Nujabes albumsquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep op Spotify![]()
Zes tracks, wel weinig voor een grote game.
https://www.bandwagon.asi(...)ei-video-game-listen
De audio in de game is wel heel goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gewoon in de mix gooien met verschillende Nujabes albums
Dat koken en bakken en vuur maken met de controller is echt tof gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit tegen het einde van AC Shadows aan en een stuk Yoteï gespeeld. Merk wel dat de sfeer heel anders is. Allebei goed trouwens. AC Shadows wil ik wel afronden dit weekend. Expansion zie wel een andere keer.
Yoteï merk je wel dat het een first party game is die de DualSense volledig benut en de stijl is wel gewoon eigen. Ze hadden er makkelijk een Assassin’s Creed game van kunne maken. Ghost of Tsushima was meer Assassin’s Creed dan Yoteï.
Nicequote:
50 uur, moet nog een aantal missies doen en dan is het hoofdverhaal klaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel uur?
Dlc ook gespeeld?
Dan ben je waarschijnlijk puur en alleen op de main quest gericht geweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
50 uur, moet nog een aantal missies doen en dan is het hoofdverhaal klaar.
DLC is weer iets van 5-10 uur. Komt een andere keer. FF VII Remake DLC en RE4 Remake DLC moet ik nog doen. Yotei en Battlefield 6 tijd dan de aankomende periode.
Nope, best veel sidequest gedaan maar er zijn er zoveel. Bijna alles is hetzelfde. Bij AC Origins en Odyssey ben ik nog voor de Platinum trophy gegaan maar na Valhalla ga ik dat bij dit soort grote delen niet meer doen als de opbouw hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk puur en alleen op de main quest gericht geweest
BF6 ga ik niet halen, ben tegenwoordig sowieso minder van de multiplayer shooters.
Steek die tijd liever in toffe singleplayers.
En de backlog
Black Ops 7 open bèta morgen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nope, best veel sidequest gedaan maar er zijn er zoveel. Bijna alles is hetzelfde. Bij AC Origins en Odyssey ben ik nog voor de Platinum trophy gegaan maar na Valhalla ga ik dat bij dit soort grote delen niet meer doen als de opbouw hetzelfde blijft.
COD speelde ik bijna ieder jaar, maar dat is voor mij eigenlijk best wel over. Black Ops 6 ga ik nog wel een keer spelen, maar Black Ops 7 ziet er zo meh uit. Open Bèta is morgen, dus ik check het wel even uit. Battlefield 6 is gewoon zo ontzettend tof de multiplayer en na dit deel zullen ze het vast wel weer verpesten.
SP games hebben mijn voorkeur ook vooral. Heb nog een flinke backlog, maar na vijf of zes games te hebben uitgespeeld mezelf getrakteerd op Ghost of Yoteï en Battlefield 6.
Op jaar Yoteiquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Main Quests zijn klaar![]()
Alle allies
Knowledge Rank 5
Level 49
51 uur
Wacht let me fix this, want dan past het bij jaren ervaring:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
. Maar oh jee, je laat je negatief uit over de graphics, dat mag niet. Je laat je negatief uit over hoe een character eruit ziet, dat mag niet!
O dat vind ik nog best rap met 5u, vergeleken met andere AC's.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Main Quests zijn klaar![]()
Alle allies
Knowledge Rank 5
Level 49
51 uur
Dat zou niet mijn keuze zijn direct na een AC, want in principe is Ghost of ook een soort AC Japanquote:
Whatquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht let me fix this, want dan past het bij jaren ervaring:
Maar oh jee, je laat je negatief uit over de graphics een spel dat MMARSU fantastich vindt, dat mag niet.
Je laat je negatief uit over hoe een character eruit ziet een spel die hij wel echt gespeeld heeft, dat mag niet!
Je verwijt in deze ECHT de ketel dat hij gekleurd ziet
Bij die dual katana dude?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
Nu best een emotioneel moment bij Ghost. Kan niet zeggen wat ivm spoilers maar toch
Nee verder in het spel al. Zit nu op de Ishikarivlaktequote:Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij die dual katana dude?
Of verder in de stort?
Sowieso wel tof dat je volledig vrij bent om te doen of laten wat je wil, en wanneer je wil
Die katana dude is een van de story quests die je meteen in het begin krijgt, en die kun je meteen doen.
Of zoals ik pas na 12 uur of zo.
Echt dope beats. Inderdaad erg Samurai Champloo. Hopelijk meer in toekomstige updates maar de verwachting is klein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep op Spotify![]()
Zes tracks, wel weinig voor een grote game.
https://www.bandwagon.asi(...)ei-video-game-listen
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben echt nog nooit pissig geworden omdat iemand iets zei over een game die ik leuk vind
Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts. Hou daar nou eens mee op joh. Als het je niet boeit of je stoort kan je het gewoon negeren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies. Zoiets triggert je nooit om ellenlange posts te maken om je punt maar te bewijzen en zo.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterend![]()
Ik bedoel gadverdamme wat lelijk![]()
Ik heb het puur over de graphics. Van de ene samurai/ninja game met een open world naar de andere..quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:44 schreef Alloch87 het volgende:
Dat GOY vergeleken wordt met AC baart me toch wel wat zorgen. Als dat de lat is...
Man, die bomen... Die waterval... Het lijken wel downies.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterend![]()
Ik bedoel gadverdamme wat lelijk![]()
Haha het zit je wel echt dwars hequote:Op maandag 6 oktober 2025 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Man, die bomen... Die waterval... Het lijken wel downies.
Ehm...quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts. Hou daar nou eens mee op joh. Als het je niet boeit of je stoort kan je het gewoon negeren.
Ik ga ook niet continue lopen zeiken over jouw posts, of ik het nou boeiend vind of niet.
Wat mij triggert is dingen uit zijn verband halen en mij woorden in de mond leggen, zoals die andere poster deed door te zeggen dat ik Yotei woke zou vinden.wat die helemaal lekker zelf heeft lopen verzinnen.
Echt, kap er gewoon mee. Het bespaart jullie schijnbaar maar ook mij irritatie door niet iets uit zijn verband te trekken.
Ik heb letterlijk nog nooit een boze post gemaakt omdat een andere poster kritiek had op een spel wat ik dan wel of niet leuk zou vinden.
Dat is toch ook fucking dom? Iedereen heeft zn eigen mening. Maar ik moet blijkbaar steeds mijn mening scharen achter jullie mening.
Of ik mag geen mening hebben want niet gespeeld
Nogmaals, fuck off.
En ik ga niet in discussie als mijn woorden niet worden verdraaid om jullie narrative te voeden.
20 euro te veelquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
Dragon Age Veilguard 15 euro bij Intertoys.
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*gaat 5 euro claimen bij Intertoys
Bro dat is wat jij ervan maakt jezus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar met jou is het altijd zo geweest dat jóuw mening, jóuw visie de enige juiste was en de rest fout zat.
Wanneer de discussie is uitgepraat dan zijn we er zeker klaar mee. Maar ze blijven zich elke keer zo gedragen als ik iets te melden heb wat niet louter positief is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:13 schreef Peejtur het volgende:
Ik denk dat we er nu wel klaar mee zijn!
Dan negeren ze me toch lekker?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Als meerdere mensen vrijwel het zelfde over je posts zeggen zou ik eens bij jezelf afvragen of het idd niet aan je manier van posten ligt.
"Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts"quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan negeren ze me toch lekker?
Ik heb echt niks vreemds gepost wat zodanig reacties op zou moeten leveren.
Ja gast dat is nadat ze mij woorden in de mond leggen. Ga jij nou ook nog ff selectief doen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
"Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts"
Als je dat niet vreemd vind om zo een gesprek te voeren. Zie daar het probleem. En zo kan je nog 10 andere voorbeelden uit je post halen wat andere nou niet echt als normaal een mening uiten zien.
Dit kwartje gaat nooit vallen hoorquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Als meerdere mensen vrijwel het zelfde over je posts zeggen zou ik eens bij jezelf afvragen of het idd niet aan je manier van posten ligt.
Ja whatever gastquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:27 schreef over_hedge het volgende:
Zie je edit. 1 fucking video. En whooptifucking doo. Ook geen normale manier van praten.
Maar nee het ligt allemaal aan andere.En je mag wel negatief zijn hoor. Weet niet hoe je er bij komt dat je alleen positief mag zijn? Zijn toch ook negatief over jouw manier van posten of niet dan.
Je ziet toch hoe hard ze vallen over mijn originele post? Daar begint het en niet ergens andersquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:27 schreef over_hedge het volgende:
Zie je edit. 1 fucking video. En whooptifucking doo. Ook geen normale manier van praten.
Maar nee het ligt allemaal aan andere.En je mag wel negatief zijn hoor. Weet niet hoe je er bij komt dat je alleen positief mag zijn? Zijn toch ook negatief over jouw manier van posten of niet dan.
Ik word belaagd vanwege mijn eerste post. En ze houden er niet over op. Ze leggen mij woorden in de mond. Dan mag ik niet geïrriteerd zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:31 schreef over_hedge het volgende:
Lang verhaal kort. Het gaat niet om wat je zegt. Maar de manier waarop je het zegt. Dat 2e gaat het mis.
Mag hoor. Hoe je het uit is een tweede.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik word belaagd vanwege mijn eerste post. En ze houden er niet over op. Ze leggen mij woorden in de mond. Dan mag ik niet geïrriteerd zijn?
Ja en dat zal wel. Ik ga niet lief of aardig doen tegen mensen die mij opzettelijk pretenderen niet te begrijpen of zeggen dat ik dingen zeg die ik niet zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag hoor. Hoe je het uit is een tweede.
Twee keer op R3 klikken en dan ben je ook van die zwarte stukken boven en onder kwijtquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
@:DKUp
@:Peejtur
Wellicht al bekend, maar ik kom er zojuist, na 10 uur, achter dat als je op je knol zit, de camera kunt veranderen met R3
Had ik net ookquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:00 schreef Peejtur het volgende:
En 1e bug gevonden denk ik. Ik liep op 3 mannetjes af en toen ik er vlak voor was, verdwenen ze
Stiekem is het gewoon AC Japan 3 in de Animus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had ik net ook
3 random npc's in een veld.
😱quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon AC Japan 3 in de Animus.
En Bloodlines 2quote:
Dawn of the Bloodwalkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Bloodlines 2
En Dawn of the bloodwalker
De rots textures zijn wel slecht. En daar doelde ik op. Maarja, lezen blijft moeilijk voor sommigen van julliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:25 schreef Ludachrist het volgende:
Lol lijkt wel een downie man ps4 much lolol.
Die staat tussen de PS+ extra gamesquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Eerst maar eens de nieuwe PS Plus games aan de Bibliotheek toevoegen.
Was die TLOU 2 Remaster dinges ook niet gratis?
Staat me iets van bij, maar staat niet tussen de 3 overige PS Plus games.
Had hem handmatig gezocht, werkt altijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Die staat tussen de PS+ extra games
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:47 schreef Evangelion het volgende:
Billbil-kun reveals one of PS+ Extra's games for October is Silent Hill 2
Big if true.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef Drankster het volgende:
Denk dat ik ‘m ergens in januari haal want ben nog bezig met Death Stranding 2 en Silent Hill 2 wil ik rond spooky season okt/nov spelen.
Er is een demo ook, ik heb het ongeveer een kwartier volgehouden. Moderne Eurojank.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Tainted Grail Fall of Avalon nu 35,99 in de sale.
Heb altijd wel een zwak daarvoor gehad, demo ook gespeeld, ik vond hem tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er is een demo ook, ik heb het ongeveer een kwartier volgehouden. Moderne Eurojank.
Ziet er geinig uit, kende de game niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef Bartttt het volgende:
Morgen aan de slag met Yooka Replaylee op de PS5 Pro. De originele uit 2017 nog steeds in mijn backlog dus nooit gespeeld maar je krijgt dus wel 30% korting op deze remake als je de vorige digitaal hebt.
Have funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:38 schreef Questular het volgende:
Ghost of Y van mijn vriendin gekregen, feestje!
En november ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Dankzij @:voetbalmanager2 kan ik ook beginnen aan Kingdom come 2.![]()
Ben heel benieuwd, denk dat ik in oktober verder niet online ben haha
Ishikari Plainsquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
Nu best een emotioneel moment bij Ghost. Kan niet zeggen wat ivm spoilers maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachts
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ishikari PlainsHaha dat ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachtsGek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
Dat dacht ik al.quote:
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Inmiddels 22,5 uur en jij?
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.
Een hoop dingen kom je alleen maar tegen als je toevallig in de buurt bent, of via npc's die je tegenkomt.
Ik kan dat nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.
Dag te vroegquote:
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enigequote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dag te vroeg
Servers zullen nog niet online zijn denk ik, maar gelukkig is de singleplayer weer terug.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:17 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enige
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
OnlyFans Model Simulator![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht eerst dat dat fake was, maar staat daadwerkelijk in de Store![]()
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtfquote:
Review is voor de campaignquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtf
Maarja IGN moet je ook niet serieus nemen
Zat er wel aan te denken om hem te kopen, maar 80¤ is ook weer een rib uit mn lijf :/. Wat een prijzen op die ps store.
Ah jammer. Altijd kut dit soort onzin. Review gewoon het hele spel of review het niet.quote:
Ik vind een 8 wel een gemiddeld cijfer, als je ziet wat voor scores deze publicaties geven aan games als Dragon Age.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
En een 8 is nou niet echt een slecht cijfer.
Al dat streven naar een tien (Sony IP)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
En een 8 is nou niet echt een slecht cijfer.
Dat niet, maar tot en met BF4 waren ze wel altijd tof.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Battlefield speel je niet voor de campaign.
Per stuk of in totaal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle DLC van KCD2 is nu voor 5 Euro te krijgen.
Alle DLC inclusief de laatste die later dit jaar nog uitkomt.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle DLC inclusief de laatste die later dit jaar nog uitkomt.
Je kan ook nog losse dlc in de aanbieding kopen voor 1,5 Euro als je wilt.
Wel tijdelijke aanbieding dit.
Ik heb juist meer houvast en structuur nodigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het toffe van Yotei is de ongedwongen pacing van alles en dat niets in een bepaalde volgorde moet, alles is aan de speler.
En op de main quest locaties na is er niks aangegeven qua side quest en activiteiten.
Zo was ik beetje rond aan het hobbelen op mijn paard, Golden Bird hier en daar gezien en achterna gezeten.
En zo kwam ik bij een npc, die volledig te missen is, en dat leidde weer tot een toffe side quest met meerdere locaties, en uiteindelijk een heel tof armour als beloning
Ontzettend toffe game.
Ben er ook aan begonnen. Vind het wel leuk! Kan alleen niet zo goed wennen aan het dodge omdat het een 2d veld is. Na Hades moet ik echt ff wennen en ben daarom echt slechtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:05 schreef 2dope het volgende:
Gisteren begonnen aan Absolum, nieuw IP van Dotemu. Basically Streets of Rage 4 qua gameplay, maar dan een roguelike, fantasy setting. Het is geheel naar verwachting fucking geweldig @:Evangelion
Yep die dodge/deflect mechanic is flink wennen. Ik dacht eerst dat het alleen een sidestep met iframes was maar deflect doet ook pressure/stagger tegen enemies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben er ook aan begonnen. Vind het wel leuk! Kan alleen niet zo goed wennen aan het dodge omdat het een 2d veld is. Na Hades moet ik echt ff wennen en ben daarom echt slechtMaar het is wel leuk
Ja dacht dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep die dodge/deflect mechanic is flink wennen. Ik dacht eerst dat het alleen een sidestep met iframes was maar deflect doet ook pressure/stagger tegen enemies.
Ik vind het echt heerlijk spelen, heb nog maar 1 van de 4 characters geprobeerd (wel allemaal unlocked inmiddels). Enige waar ik bang voor ben is dat er relatief weinig content is. Ik heb gister iemand het zien uitspelen (had een mega broken range build met allemaal turrets) na 8 uur ofzo, vond ik wel wat zorgwekkend, ondanks dat je met de roguelike-elementen natuurlijk wel heel veel herspeelwaarde hebt.
Ik was aardig bedreven in Streets of Rage 4, die skills helpen wel. Gisteravond 4 bosses verslagen en bij één moest ik een tweede poging doen (die Mad King). Wat ik heel sick vind is dat je met dezelfde character soms een compleet andere speelstijl kan aannemen afhankelijk van de (randomized) upgrades die droppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dacht dus precies hetzelfdeDacht dodgen kan ik wel na 200+ uur hades 2. Valt tegen
![]()
En ja is volgens mij best klein spel. Had 1 baas dood en zat toen al op 9% progressie volgens het spel. Maar is ook maar 22 euro dus ik vergeef het ze. Wel leuk om af en toe wat runs te doen.
Echt builds doe ik ook nog niet. Moet ik eerst wat beter leren wat er allemaal kan. Maar zeker de 22 euro waard.
Misschien maar beter dat ik slecht ben, heb je wat meer runs nodig
quote:I was really intrigued (loved SoR4) but after playing the demo the modernity of the character designs was just too tragically corpo, the now typical nagging "girl boss" characters bummed me out.
Neh ik vind de artstijl zeker niet lelijk, omgevingen zien er ook gewoon top/goed verzorgd uit, maar het is gewoon niet mijn favoriete design approach. Sowieso vind ik een Streets of Rage-setting toffer dan elfjes/draakjes/fantasy-lalalaland-setting. Kun je nagaan hoeveel de gameplay goedmaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Weet niet of t woke is maar de artstyle is best lelijk imo vergeleken met sor4 en de characters zien er ook lame uit.
Maar je posts maken me wel hyped, aangezien sor4 echt enorm dik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |