En november ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Dankzij @:voetbalmanager2 kan ik ook beginnen aan Kingdom come 2.![]()
Ben heel benieuwd, denk dat ik in oktober verder niet online ben haha
Ishikari Plainsquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
Nu best een emotioneel moment bij Ghost. Kan niet zeggen wat ivm spoilers maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachts
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ishikari PlainsHaha dat ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachts
Dat dacht ik al.quote:
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Inmiddels 22,5 uur en jij?
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.
Een hoop dingen kom je alleen maar tegen als je toevallig in de buurt bent, of via npc's die je tegenkomt.
Ik kan dat nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.
Dag te vroegquote:
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enigequote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dag te vroeg
Servers zullen nog niet online zijn denk ik, maar gelukkig is de singleplayer weer terug.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:17 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enige
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
OnlyFans Model Simulator![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dacht eerst dat dat fake was, maar staat daadwerkelijk in de Store![]()
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtfquote:
Review is voor de campaignquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtf
Maarja IGN moet je ook niet serieus nemen
Zat er wel aan te denken om hem te kopen, maar 80¤ is ook weer een rib uit mn lijf :/. Wat een prijzen op die ps store.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |