Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Housemarque, waren dat niet die knakkers van Returnal?
Net even gezocht en het lijkt Idd weer zo'n rogue dinges te worden.quote:
YESYESYESYESYESYESSSS!!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 08:37 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:thestigsdutchcousin @:aurelius
Wel de audio even wijzigen naar Japans, de Engelse audio is de hele slechte AI stem van YouTube zelf.
Yes, klopt, al ken ik de personage (nog) niet ben ik er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
YESYESYESYESYESYESSSS!!!!
Niet verwacht dat er nog een Gaiden-game bij zou komen. Nice!
Oh nog beter!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes, klopt, al ken ik de personage (nog) niet ben ik er wel benieuwd naar.Zit bij Kiwami 3 dus ook niet langer wachten of extra kosten.
De laatste grote update was dus niet de laatste update?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Baldurs Gate 3 update van bijna 10GB
Huh, wat is de inhoud?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Neem blijkbaar, dacht dat dat ook de laatste zou zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste grote update was dus niet de laatste update?
Dat zegt tegenwoordig niks over de inhoud van een patch.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Feyenoord om 21:00 en SoP 23:00.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe laat Nederlandse tijd begint het?
Er komt geen content meer. Wel patches als in perfomance en bug fixes.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste grote update was dus niet de laatste update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |