Ik vond Roadcraft serieus leukquote:Op zondag 28 september 2025 18:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt stratenmaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
CR7 guest character in FIFAquote:Op maandag 29 september 2025 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nou EA overgekocht door de Saudis en Jared Kushner.
Zielloze trash
quote:Op maandag 29 september 2025 15:10 schreef Evangelion het volgende:
The next Sims will be interesting when the female Sims can't leave the house unattended
Ik ben toevallig vrij op donderdag en vrijdagquote:
Krijg hem thuisgestuurd. Kan dus pas donderdagavond. Vrijdag bruiloft dus op zijn vroegst zaterdagavond pas weer na donderdagavond.quote:Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben toevallig vrij op donderdag en vrijdag
Overigens geheel toevallig, maar komt in dit geval goed uit
Heb hem digitaal gekocht, dus kan op 0.00u meteen aan de slag.
😱quote:Op maandag 29 september 2025 19:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg hem thuisgestuurd. Kan dus pas donderdagavond. Vrijdag bruiloft dus op zijn vroegst zaterdagavond pas weer na donderdagavond.
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bangquote:Op maandag 29 september 2025 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Bruid neuken, dan wordt de bruiloft afgelast en dan kun je spelen.
Win-win![]()
![]()
Dat is wel een dingetje dan 🤔quote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bang
En ook DAT levert daarna meer tijd op.quote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Krijg ik ruzie met eigen vrouw ben ik bang
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook DAT levert daarna meer tijd op.
Win win!
Als ik een game fysiek wil hebben op day one, dan laat ik de lokale Intertoys altijd een exemplaar apart leggen, die ik dan 's middags een keer ophaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:56 schreef Peejtur het volgende:
Nog geen verzendbevestiging. Neem aan dat winkels ze vandaag gewoon versturen zodat we ze morgen ontvangen? BOL in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |