quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://blog.playstation.(...)e-a-dragon-and-more/
Tekken 3 eindelijk weer in Nederland verkrijgbaar![]()
![]()
There it is
Zeker de 50hz pal versie op 50fpsquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://blog.playstation.(...)e-a-dragon-and-more/
Tekken 3 eindelijk weer in Nederland verkrijgbaar![]()
![]()
There it is
Serieus?quote:
Helaas wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Serieus?
Edit: lees het nu op verschillende sites ja. RIP legend
Dat is altijd tof, zulke dingenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:45 schreef Drankster het volgende:
Yotei referenties in Death Stranding 2
Zag dat ie ook op Game Pass is.quote:
Double Fine is een Xbox studio ja. Sinds ik geen GamePass meer heb is de Series X niet eens meer aangesloten, ik wacht wel tot ie voor de PS5 komt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag dat ie ook op Game Pass is.
Wellicht straks de X weer eens aanslingeren.
Ik heb nog een aantal Game Pass games geīnstalleerd staan, en die wil ik nog wel spelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Double Fine is een Xbox studio ja. Sinds ik geen GamePass meer heb is de Series X niet eens meer aangesloten, ik wacht wel tot ie voor de PS5 komt.
Wat moet je daar mee? Je hebt het spel al uitgespeeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Stukje gespeeld, een erg kleurrijke doch vage en surrealistische game.
Ik denk dat als je paddo's neemt dat je dan wel een toffe ervaring hebt.
Ga daar zeker een keer mee verder.
Nu verder met Yotei.
Ik begreep dat je, net als bij Tsushima, een speciale armour set (of een speciale dye) krijgt als je de Platinum haalt.
Er zal ongetwijfeld ook nog een dlc komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je daar mee? Je hebt het spel al uitgespeeld.
Ik ben geen fan van extraction shooters, maar zag er op zich wel aardig uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
Arc Raiders is echt zo vet
Beta nu live op ps trouwens
Spel 40¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |