Alan Wake 2 is awesome.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:41 schreef superniger het volgende:
Afgehaakt bij Alan Wake 2. Te veel backtracken en te traag.
Wel een leuk verhaal.
Ik heb net Dying Light 1 gekocht, is een tientje met alle DLC. Wel zin in want door Gamescom wel hyped voor The Beast maar wil eerst 1 spelen want verhaal enzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:59 schreef Friday12 het volgende:
Laatste fight in Dying Light: The Beast en glitch ik onder de grond
[ afbeelding ]
Wel naar mijn zin gehad in de game al zou ik niet zeggen 70 euro waard. Als ze het voor 45-50 hadden verkocht dan had het prima geweest![]()
Ik verwacht wel een duo game in de toekomst
Ik heb dus de DLC nooit gespeeld. Had wel handig geweest voor het verhaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb net Dying Light 1 gekocht, is een tientje met alle DLC. Wel zin in want door Gamescom wel hyped voor The Beast maar wil eerst 1 spelen want verhaal enzo.
The Beast schijnt meer op Dying Light 1 en de dlc te leunen dan op deel 2.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb dus de DLC nooit gespeeld. Had wel handig geweest voor het verhaal
Ja ik wil niet spoileren maar speel alles wat ervoor kwam als je The Beast gaat spelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
The Beast schijnt meer op Dying Light 1 en de dlc te leunen dan op deel 2.
DL2 was tof, maar kon niet tippen aan deel en de erg goede dlc.
Jaren geleden al gespeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet spoileren maar speel alles wat ervoor kwam als je The Beast gaat spelen
Oh, ik dacht dat deel 2 qua verhaal los stond van 1 en the Beast.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb dus de DLC nooit gespeeld. Had wel handig geweest voor het verhaal
2 wil je ook spelen voor je the beast speelt
Voor een groot deel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat deel 2 qua verhaal los stond van 1 en the Beast.
LOLquote:
Dat musical level is echt fan-tas-tisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alan Wake 2 is awesome.
Eerste "level" bij het meer is overigens wel traag.
Dead Space.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
Aangezien het de maand is van wat spooky games. Zal ik alan wake 1 doen of resident evil 4 als volgende game.
Hmm okay, ik las nooit echt positieve verhalen over deel twee. Zit wel in de Extra catalogus zie ik dus wie weet. Wilde The Beast halen maar zag dat die game dezelfde protag heeft als deel een, daarom wil ik die eerst spelen.quote:
De geruchten zijn dat Silent Hill 2 remake in de Plus komtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
d is van wat spooky games. Zal ik alan wake 1
Zat vorig jaar ergens bij PS Plus als het goed is.quote:
Re4 maar spooky is het niet meer actiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
Aangezien het de maand is van wat spooky games. Zal ik alan wake 1 doen of resident evil 4 als volgende game.
Grim Fandangoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
Resident Evil 4 Remake is zo goedquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
quote:
Ja maar alien isolation was spooky genoeg voor een aantal jaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Re4 maar spooky is het niet meer actie
Die heb ik nooit uit kunnen spelenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar alien isolation was spooky genoeg voor een aantal jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |