Vind t nogal tegenvallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ninja Gaiden 4 is wel brutal zeg
Ik heb het idee dat ze nieuwe PS5 kopers liever de gewone PS5 willen verkopen ipv de Pro.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:25 schreef Divje het volgende:
Konden ze geen leukere PS5 Pro bundel verzinnen dan met fucking FC26
En niks voelt als gedwongen of als filler.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef DKUp het volgende:
Net even Yoteï gespeeld en echt tof dat je eigenlijk bijna niet op de map hoeft te kijken en van alles vrijspeelt op redelijk klein stuk van de map.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 88 uur
Yotei biedt wel waar voor je geld
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Puik, dit weekend maar even proberen. We hadden helaas alleen maar een PS5-reviewexemplaar en ik wil deze op de pc spelen. Ik vond Outer Worlds 1 overigens niet echt geweldig, maar mijn vertrouwen in deze dev is groot, die kunnen bij mij wel een paar potjes brekenquote:
Mijn vriendin ging er goed op, ik minder. Ik vond de goofyness te geforceerd, de game probeerde te veel grappig te zijn en dat werk bij mij averechts.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Puik, dit weekend maar even proberen. We hadden helaas alleen maar een PS5-reviewexemplaar en ik wil deze op de pc spelen. Ik vond Outer Worlds 1 overigens niet echt geweldig, maar mijn vertrouwen in deze dev is groot, die kunnen bij mij wel een paar potjes breken
Woon je bij de grens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:25 schreef Divje het volgende:
Konden ze geen leukere PS5 Pro bundel verzinnen dan met fucking FC26
Ik heb dit van budgetgaming, ik heb zelf niet gecontroleerd of het klopt dus misschien even checken voordat je de auto in springt.quote:Alleen interessant die makkelijk over de grens kunnen, vrienden/familieleden in Duitsland hebben of aanstaande weekend toevallig in Duitsland zijn:
Vanaf vandaag (nu in de app, maar vanaf 20:00 uur online en in de winkels) zijn er weer 19% BTW Weg ermee actie in Duitsland.
Hiermee doet de PS5 Pro met de actie mee. Met de actie komt de aanbiedingsprijs op ¤672,26 bij Media Markt.de/Saturn.de.
Hiermee doet de PS5 disc drive met de actie mee. Met de actie komt de aanbiedingsprijs op ¤67,22 bij Media Markt.de/Saturn.de
Maar, waarom krijg je van een Xbox Studios published game de PS5 versie voor review.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Puik, dit weekend maar even proberen. We hadden helaas alleen maar een PS5-reviewexemplaar en ik wil deze op de pc spelen. Ik vond Outer Worlds 1 overigens niet echt geweldig, maar mijn vertrouwen in deze dev is groot, die kunnen bij mij wel een paar potjes breken
KUTquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Woon je bij de grens?
[..]
Ik heb dit van budgetgaming, ik heb zelf niet gecontroleerd of het klopt dus misschien even checken voordat je de auto in springt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:41 schreef Divje het volgende:
[..]
KUT
Ben wel in een plaats vlakbij Duitsland, maar had een half uur voor je post die FC26 bundel al gekocht![]()
Heb ook geen geduld om te wachten op Black Friday deals lol. Fuck me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |