Dat werd mij ook niet helemaal duidelijk, misschien dat er nieuwe bij komen steeds?quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:25 schreef Invisibli het volgende:
lijkt me best leuk met de bekenden. Maarum elke dag gaat er 1 uit dus de loopduur van het programmma is max 2 weken.
Is niet benoemd helaasquote:
Zou wel mooi zijn als er livestreams bij zijn.quote:
In ieder geval voor Talpaquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:26 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of het een echt nieuw dingetje is
Bekijk deze YouTube-video
Ga er gewoon niet vanuit. Dan kan het altijd nog meevallenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als er livestreams bij zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet vanuit. Dan kan het altijd nog meevallen
Misschien komen er wel steeds nieuwe bij en is dit de start.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk geen livestreams. We moeten helaas gaan wennen aan het feit dat er reality-tv-programma's groots worden aangekondigd met leuzen zoals ''gevolgd door 60 camera's'' om vervolgens alleen standaard afleveringen te krijgen waar alles al naar wens is geknipt en geklapt door de regie zoals met De Bondgenoten. Alleen Big Brother is nog over als het om streams gaat.
13 dagen.. dat is of 13 dagen achter elkaar een uitzending, wat mij kort lijkt voor zo'n programma met een pot van 500.000. Realistischer lijkt mij dat het 1 aflevering per week prime time in het weekend gaat worden, wanneer er dus geen Bondgenoten staat geprogrammeerd.
Duurt langquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het bericht aangepast
Gedurende tien afleveringen worden kijkers meegesleurd in een zenuwslopend spel vol tactische keuzes, verborgen agenda's en sociale druk. Elke aflevering eindigt met een eliminatie - maar wie naar huis moet, is nooit vanzelfsprekend. Dat hangt af van stemrondes die elke keer anders zijn én van onvoorspelbare spelwendingen die de groep steeds op scherp zetten. Het zwaard van Damocles wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en is vanaf zondag 2 november om 21.30 uur te zien op SBS6.
Geen streams, geen belangstelling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het bericht aangepast
Gedurende tien afleveringen worden kijkers meegesleurd in een zenuwslopend spel vol tactische keuzes, verborgen agenda's en sociale druk. Elke aflevering eindigt met een eliminatie - maar wie naar huis moet, is nooit vanzelfsprekend. Dat hangt af van stemrondes die elke keer anders zijn én van onvoorspelbare spelwendingen die de groep steeds op scherp zetten. Het zwaard van Damocles wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en is vanaf zondag 2 november om 21.30 uur te zien op SBS6.
Ik vind het niet erg als er geen streams bij zijn, is bij DBG ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen streams, geen belangstelling.
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er geen streams bij zijn, is bij DBG ook niet
Dit is ook 1x per week dus ik snap dat er geen streams zijn. Misschien is het de bedoeling dat ze het gaan uitbreiden naar dagelijkse TV en dan met onbekende deelnemers als dit aan gaat slaan, wellicht dat er dan wel streams bij komen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.
Nog steeds klote dat er geen streams zijn.
Ik ga even kijken wat het is maar er niet speciaal klaar voor zitten of zo. Het was overigens beter geweest zonder BN'ers. Er zit weer veel bij waar ik nooit van heb gehoord en een deel die overal al aan meedoet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen streams, geen belangstelling.
Raar dat ze dan maar 10 afleveringen maken, wat een verspilling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Het zag er namelijk wel heel mooi uit op de beelden die Shownieuws liet zien, en mooier dan BB. Meerdere verdiepingen, echt veel mogelijkheden, bovendien een hightech regie/FEBO ruimte.
Wat is HHB?quote:Op zondag 2 november 2025 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuke televisie avond
Eerst HHB en dan dit
Van knueterigheid naar vals gedoe
Heel Holland Baktquote:Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is HHB?
Is ook Gooische vrouwen vanavond
Ik baal dat die allemaal op de zondag avond komt
Henk houdt helemaal niet van dit soort programma's, ik moet het dus opnemen en morgen terug kijken
O dat kijk ik nooitquote:Op zondag 2 november 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt
Balen dat je terug moet kijken. Een voordeel; geen reclames
Ja begrijpquote:Op zondag 2 november 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit
Ja is ook zo maar zo eerste aflevering is altijd wel leuk om gelijk mee te kijiken
Buiten DBG doe ik dat altijd met de commerciële omroepen.quote:Op zondag 2 november 2025 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt teveel reality achter elkaar, gelijk vanuit Expeditie Robinson naar ZvD. Wordt dus semi live terug kijken.
Ik ook hoor, maar de eerste aflevering is wel leuk om live mee te kijken vind ik altijdquote:Op zondag 2 november 2025 16:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Buiten DBG doe ik dat altijd met de commerciële omroepen.
Puur om de reclames te skippen.
ER is toch bijna afgelopen?quote:Op zondag 2 november 2025 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt teveel reality achter elkaar, gelijk vanuit Expeditie Robinson naar ZvD. Wordt dus semi live terug kijken.
O dan pas, ik dacht eerder. Gelukkig maar ik vind het wel leukquote:Op zondag 2 november 2025 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
28 december is de finale dus duurt nog wel even
Meen je dat, kijk het altijd.quote:Op zondag 2 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan pas, ik dacht eerder. Gelukkig maar ik vind het wel leuk
Vind het wle jammer dat die roelof er uit is en nu naar het overwinningseiland is( of hoe noemen zedat) Dit is trouwens de eerste keer dat ik ER kijk
Silquote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
We hebben al een generaal
Ik weet nog niet of ik dit zo leuk ga vinden
Die zou ik het eerste eruit gooienquote:
Die is lekker irritant.quote:
Die Sylvia is echt niet mijn type mens, dat had ik al door toen ik laatst 2 of 3 keer de Alleskunner keek. Overdreven mens. Toen ik hoorde dat ze hier aan mee deed dacht ik al pffff nee he.. 😅quote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
We hebben al een generaal
Ik weet nog niet of ik dit zo leuk ga vinden
Het is al weken geleden opgenomen. Weet iemand toevallig of heeft iemand gelezen wanneer dit is opgenomen eigenlijk? Ik vermoed zelf in de zomer, augustus/september al zelfs.quote:Op maandag 3 november 2025 10:32 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom geen livestreamsomdat het 'bn'ers zijn?
Wat een kutprogramma eigenlijk, vond t wel sneu, allemaal op Esther.quote:Op maandag 3 november 2025 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is al weken geleden opgenomen. Weet iemand toevallig of heeft iemand gelezen wanneer dit is opgenomen eigenlijk? Ik vermoed zelf in de zomer, augustus/september al zelfs.
neequote:Op maandag 3 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Ben nu aan het terug kijken. Ik vind die presentator helemaal niet geschikt voor dit
artquote:Op maandag 3 november 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
bij wie is de mol is dat serieuze ok
maar hier
past totaal niet
Art is tof!quote:
De mol kijk ik nooitquote:Op maandag 3 november 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
bij wie is de mol is dat serieuze ok
maar hier
past totaal niet
Grappig hoe zulke dingen kunnen verschillenquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mol kijk ik nooit
Maar ik vind dit sowieso geen fijne man, hij zet al mijn haren recht over eind
Ja, maar wij liggen altijd mijlenver uit elkaar wat dit betreftquote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe zulke dingen kunnen verschillen
Kloptquote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar wij liggen altijd mijlenver uit elkaar wat dit betreft
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Verder deug je wel hoor
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Verder deug je wel hoor
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]![]()
Er wordt al vroeg gerkronkeld, ik denk maar zo dat Mike de Boer degene is die niet op Esther heeft gestemd.
Jammer dat ze het niet laten zien.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)
Iig iemand die zich niet laat piepelen door Sylvia. Vond het best apart dat iedereen zo snel meeging met de beslissing om voor Esther te kiezen. Bij deze ben ik team Estherquote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)
dat verbaasde me enormquote:Op maandag 3 november 2025 12:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig iemand die zich niet laat piepelen door Sylvia. Vond het best apart dat iedereen zo snel meeging met de beslissing om voor Esther te kiezen. Bij deze ben ik team Esther
Heb wel een zwak voor haar. Ze maakt wel gelijk TV en gaat er VOL in. Snap ook echt niet waarom Esther niets door had. Die ongemakkelijkheid vlak voor de uitslag van de stemmingen toen ze er bij kwam zitten, goud! Het is echt goed gemonteerd moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Sylvia mag ik echt niet...
Wil het nog wel terugkijken, maar als het in me opkomt denk ik meteen, 'maar ja, wel weer die Sylvia'.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee ze lieten Mike zijn stem zien en hij stemde op Estherquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]![]()
Er wordt al vroeg gerkronkeld, ik denk maar zo dat Mike de Boer degene is die niet op Esther heeft gestemd.
Tis een Ashley kloon op steroïdenquote:Op maandag 3 november 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wil het nog wel terugkijken, maar als het in me opkomt denk ik meteen, 'maar ja, wel weer die Sylvia'.
Dus nog niet aan toegekomen.
Ja, met d'r plastic gezicht. Ze zal hier ook wel weer overdreven likken aan d'r opblaaslippen.quote:Op maandag 3 november 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een Ashley kloon op steroïden
Volgens mij maak je jezelf ook echt een target als je al vanaf binnenkomst er zo overdreven vol in gaat.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Behalve Marianne Timmer toch denk ik? En die Urk-vrouw ofzo misschien. De rest is echt flink bewerkt idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:20 schreef spapaars het volgende:
Compleet gevuld met bijna vergeten Nederlanders!
En alle aanwezige vrouwen zijn vreselijk-lelijk verbouwd door een prutser.
Zit nou te kijken en word nu al gek van dat mens.quote:Op maandag 3 november 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een Ashley kloon op steroïden
volgens mij is Marianne Timmer nog niet met een verbouwing begonnenquote:Op dinsdag 4 november 2025 05:20 schreef spapaars het volgende:
Compleet gevuld met bijna vergeten Nederlanders!
En alle aanwezige vrouwen zijn vreselijk-lelijk verbouwd door een prutser.
Esther niet vol in de verbouwing?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij is Marianne Timmer nog niet met een verbouwing begonnen
altijd fris natuurlijk gezicht gehad
Esther volgens mij ook niet echt vol in de verbouwing
maar het trio duck-duck - dat mannen daar warm van kunnen worden... mij niet bellen
denk het welquote:Op woensdag 5 november 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Esther niet vol in de verbouwing?
Hebben we het over dezelfde Esther?
Maar ze ging met de eerste twee pogingen wel heel snel de fout in.quote:Op maandag 10 november 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
Tering zeg die proef voor Marriane dat is echt niet te doen 10 knoppen onthouden. Dat kan bijna niemand, beetje oneerlijk.
Ik kom dat wel eens tegen in spelletjes en 5 is al lastig. Ja de eerste drie moet je wel in je hoofd hebben maar dan sta je daar met wat stress.quote:Op maandag 10 november 2025 00:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze ging met de eerste twee pogingen wel heel snel de fout in.
Denk ook dat Sylvia de boel gaat saboteren, niet alleen om Sander de schuld te kunnen geven, maar ook om te voorkomen dat Sander door Remy de eliminatie moet spelen en haar weg stuurt als ie dat zou winnen. Ze was niet voor niets al zo doorzichtig bij Sander aan het slijmen.quote:Op maandag 10 november 2025 09:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvia niet op Remy heeft gestemd om de boel op de stoken. Zo krijgt Sander weer de schuld. Vind het best een goed format; iedereen staat flink op scherp en vertrouwd elkaar nu al niet meer.
Ik kijk alles op NLziet. Denk velen met mij.quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja het is erg vermakelijk, storytelling erg goed en complimenten aan Emil (ex Utopia 1) die daar de hand in gehad heeft in de cast etc. en editing.
De kijkcijfers maken alleen een flinke downfall 431.000 kijkers gisterenavond terwijl het 605.000 was vorige week. Dat werd met uitgesteld kijken toch nog 892.000 kijkers dus misschien dat het wel erg veel terug gekeken wordt. Wat niet vreemd is want je komt net uit Expeditie Robinson wat de dezelfde doelgroep is en dan nog een anderhalf uur durende de reality show is misschien wat teveel op dezelfde avond.
Is het nou allemaal waar wat ie zegt of is ie compleet labiele fantast?quote:Op maandag 10 november 2025 12:37 schreef freaky40 het volgende:
En dan komt er toch een partij shit uit de mond van die hysterica Sander, nou lekker positief afsluiten van de dag.Die gaat echt het haasje zijn.
![]()
Kan zeker.quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Had ik benoemd maar er komen nog heel veel uitgesteld kijkers bij.
met terugkijkers:quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef spapaars het volgende:
1ste aflevering, 605 duizend kijkers
2e, 431 duizend kijkers
Klinkt interessantquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Mylene het volgende:
Art Rooijakkers heeft hierna een andere klus. Hij presenteert het nieuwe programma, Tribe to survive, waarin families het in het buitenland tegen elkaar opnemen. Verder niets over bekend. Dit gaat op Net5 uitgezonden worden. Het zou pas leuk als Peking Express een comeback gaat maken. Het programma waar Art zijn debuut mee maakte op Net5. Gewoon na Het Blok.
Peking Expres komt ook weer terug volgens Tina Nijkamp.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Mylene het volgende:
Art Rooijakkers heeft hierna een andere klus. Hij presenteert het nieuwe programma, Tribe to survive, waarin families het in het buitenland tegen elkaar opnemen. Verder niets over bekend. Dit gaat op Net5 uitgezonden worden. Het zou pas leuk als Peking Express een comeback gaat maken. Het programma waar Art zijn debuut mee maakte op Net5. Gewoon na Het Blok.
Die hele Show is een vreselijke inelkaargefanste KutShow, en ik douwload het van Nieuwsgroepen omdat ik het niet "live" kan aanzienquote:Op maandag 17 november 2025 19:06 schreef freaky40 het volgende:
De beeldkwaliteit is trouwens erg slecht van HZVD, echt slechte belichting en lelijke kleuren. Weet niet of dat aan de gebruikte camera's ligt maar het is echt niet mooi en goed. En ik neem het gewoon lineair op via KPN.
Ja, dit slaat helemaal nergens op. Jammer dat hij eruit is. Hij bracht wel sensatie.quote:Op maandag 17 november 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
Die opdrachten zijn echt kansloos. In 3 minuten 250 steentjes neerzetten is gewoon onmogelijk.
Vooral jammer dat hij die envelop niet heeft gepakt, ook wel een beetje stom om dat niet te doen als je hoofd al half op het hakblok ligt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, dit slaat helemaal nergens op. Jammer dat hij eruit is. Hij bracht wel sensatie.
Oh, dat is leuk!!quote:Op maandag 17 november 2025 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Peking Expres komt ook weer terug volgens Tina Nijkamp.
Terugkijkers kijken natuurlijk eerst Expeditie Robinson, wat een minuut of 7 langer duurt dan dat Damocles begint.quote:Op zondag 23 november 2025 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Wederom flink wat terugkijkers de aflevering van vorige week zondag.
Kijkdichtheid: 4,4 Marktaandeel: 17,3 Kijkcijfer: 732.000
Waarmee het nagenoeg stabiel is ten opzichten van vorige week.![]()
Ik dacht dat ER een struikelblok zou zijn omdat dit teveel in dezelfde doelgroep zou vallen maar blijkbaar kan het toch wel naast elkaar bestaan vooralsnog. Alleen lineair heb je een probleem hiermee maar uitgesteld kijkers trekken dat weer naar boven toe in de kijkcijfers.quote:Op zondag 23 november 2025 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Terugkijkers kijken natuurlijk eerst Expeditie Robinson, wat een minuut of 7 langer duurt dan dat Damocles begint.
Als je dat opneemt, haal je dat bij de eerste reclame wel weer in en kijk je live
Het scheelt ook maar een beetje. Als je de vooruitblik van ER niet kijkt, kan het zijn dat je alleen de terugblik van Damocles mist, als je live kijkt.quote:Op zondag 23 november 2025 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ER een struikelblok zou zijn omdat dit teveel in dezelfde doelgroep zou vallen maar blijkbaar kan het toch wel naast elkaar bestaan vooralsnog. Alleen lineair heb je een probleem hiermee maar uitgesteld kijkers trekken dat weer naar boven toe in de kijkcijfers.
Ja jammer, kans om dat loeder eruit te schoppen.quote:
Abbootje nemen?quote:Op maandag 24 november 2025 15:05 schreef Willewa het volgende:
Waar ik me overigens ook een beetje aan erger, is die irritante nieuwe reclames hier op Fok die constant middenin m’n telefoonscherm schuiven. Letterlijk elke 30 seconden opnieuw en dan weer 5 seconden wachten tot ik ‘m weg kan drukken. Beetje (veel) te veel van het ‘goede’, of niet? 😅
Dat was de opdracht dit keer. Niet unaniem, maar precies 8 stemmen, niet meer en niet minder anders -50K.quote:Op maandag 24 november 2025 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me af hoe 3 stemmen op Ester en 8 op Diederik ineens "unaniem" is
En even 90 seconden wachten bij de drukknoppen om daarna samen alsnog Ester eruit te schoppen was té simpel
De doelpalen verzetten als de resultaten uit het verleden niet bevielen?quote:Op maandag 24 november 2025 15:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was de opdracht dit keer. Niet unaniem, maar precies 8 stemmen, niet meer en niet minder anders -50K.
Mwoa ik zit hier niet zo heel erg vaakquote:Op maandag 24 november 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Abbootje nemen?![]()
[ afbeelding ]
Kan, maar ik denk gewoon wat variatie.quote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De doelpalen verzetten als de resultaten uit het verleden niet bevielen?
Neuh... de 50.000tjes liepen teveel uit de hand , Regie moest duidelijk ingrijpen om die resterende egotrippers niet de hele pot leeg te laten spelenquote:Op maandag 24 november 2025 15:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk gewoon wat variatie.
Eens hoor, het hele programma lijkt te draaien om het mevrouwtje die het fijn vindt dat een programma om haar draait en die graag liegt en bespeelt om de macht te krijgen waar ze zo van houdt 😅 Elke week hetzelfde liedje tot nu toe, vanaf minuut 1 zowat. De Show Van Sylvia ipv HZVD.quote:Op maandag 24 november 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kwam niet door de laaste aflevering
Ze lijken allemaal op elkaar (de afleveringen)
Sylvia mag iemand niet. Trommelt iedereen op voor een bondje. Lukt wel of niet. Spelletje en doei
Misschien heb ik een cynische bui en kijk ik straks wel met plezier...
Alleen toen ik het vanochtend probeerde was ik het snel zat
Dat dusquote:Op maandag 24 november 2025 15:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eens hoor, het hele programma lijkt te draaien om het mevrouwtje die het fijn vindt dat een programma om haar draait en die graag liegt en bespeelt om de macht te krijgen waar ze zo van houdt 😅 Elke week hetzelfde liedje tot nu toe, vanaf minuut 1 zowat. De Show Van Sylvia ipv HZVD.
Hmm dat lijkt me niet, dit is niet per se makkelijker (ook niet heel veel moeilijker, maar ook niet makkelijker). Unaniem is iedereen en 8 is 8 wel en 2 niet, wat ook weer besproken moet worden; wie gaat wel en welke 2 niet.quote:Op maandag 24 november 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh... de 50.000tjes liepen teveel uit de hand , Regie moest duidelijk ingrijpen om die resterende egotrippers niet de hele pot leeg te laten spelen
Hmja, zo gaat het altijd met dit soort mensen helaas. Die manipuleren en spelen zo gemeen, dat iedereen maar volgt omdat ze weten dat zij anders het nieuwe oorlogs-doelwit zijn. In dit soort programma’s maar ook vaak in het echte leven. Deze mensen komen overal mee weg tot iemand met ballen opstaat en dan wordt zichtbaar dat het allemaal een façade is en diegene eigenlijk een stuk minder voorstelt dan hoe hij/zij zich voordoet achter dat masker 😅quote:Op maandag 24 november 2025 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dus
En iedereen pikt het
Er zijn in TV Shows met uitsluitend BN's natuurlijk geen "onschuldige slachtoffers" maar stuk voor stuk personen die het acteren voor de camera gewend zijn, en ook nog veelal de wanhoopjes die de Media exposure kostte wat het kost nodig hebbenquote:Op maandag 24 november 2025 15:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, zo gaat het altijd met dit soort mensen helaas. Die manipuleren en spelen zo gemeen, dat iedereen maar volgt omdat ze weten dat zij anders het nieuwe oorlogs-doelwit zijn. In dit soort programma’s maar ook vaak in het echte leven. Deze mensen komen overal mee weg tot iemand met ballen opstaat en dan wordt zichtbaar dat het allemaal een façade is en diegene eigenlijk een stuk minder voorstelt dan hoe hij/zij zich voordoet achter dat masker 😅
Duurt vaak even tot mensen het inzien omdat de meeste normale mensen uitgaan van het goede in de mens. Maar zodra het masker valt, dan valt het hardDe ogen in dat huis gaan gelukkig al open, hopelijk durven ze ernaar te gaan handelen en zijn ze niet bang voor hun eigen hachje (wat wel te begrijpen is ergens natuurlijk). Helaas is er vaak al weer onnodige schade geweest en onschuldige slachtoffers gevallen door zo’n persoon, zoals ook in dit programma, voordat mensen het doorhebben.
Genakt worden door een naar machtsbelust persoon, of je nou BN’er bent of niet (wat echt niks uitmaakt, zijn niet minder mens), is altijd kut. Marianne Timmer, die Sander en Esther verdienden het alle 3 niet ten opzichte van haar en zijn alle 3 slachtoffer geworden van een self centered oorlogvoerend egoïstisch heksje. De enige die het vanaf het begin al écht verdient te vertrekken en de deksel op haar neus te krijgen is deze gEnErAaL. Vind ik dan.quote:Op maandag 24 november 2025 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn in TV Shows met uitsluitend BN's natuurlijk geen "onschuldige slachtoffers" maar stuk voor stuk personen die het acteren voor de camera gewend zijn, en ook nog veelal de wanhoopjes die de Media exposure kostte wat het kost nodig hebben
Mee eens👍quote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia vertrekt nog lang niet, sterker nog die zal de finale gaan halen. Ze maakt wel TV namelijk. Ik denk als zij vertrekt is er geen klote meer aan, de rest zijn allemaal bruikbare schapen in dat spel. Ik ken de FEBO inmiddels maar al te goed.
Greet is te zien in de serie URK.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Pfff waarom Esther eruitDomme keuze
Diederik is ook ultra dom.
Greet Hakvoorst(?) Had ik nog nooit van gehoord. Maar wat een nare onsympathieke vrouw met een accent als nagels op een krijtbord. Haal dat mens uit het programma![]()
Sylvia is oerdom want in dit soort shows moet je jezelf niet continu op de voorgrond gooien want dan ga je irritatie opwekken en nooit de finale bereiken.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Greet is te zien in de serie URK.
Sylvia speelt hopelijk niet elke uitzending degene die de hele groep moet overhalen en de uitslag gaat bepalen. Want dan ben ik snel uitgekeken op dit programma.
Geen moer meer aan te doen, de opnames zijn allang klaar en ze hangen nog voor 6 afleveringenquote:Op woensdag 26 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet alleen irritaties bij de deelnemers... ook bij de kijker
Dit gaat de kijkcijfers omlaag halen, dunkt mij
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragenquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
Ja dit is wel wat apart.quote:Op maandag 1 december 2025 00:59 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragen
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is afquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
RLS / [Videoland en 1x op RTL ] Vals Spelquote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef spapaars het volgende:
Komt opnieuw een programma met bijna vergeten BN'ers
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben zich ingedektquote:Op maandag 1 december 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
De spelregels zijn dus ter plekke aangepast om Sylvia erin te houden. Ik ga dit morgen even terugkijken wat die regels zijn
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.quote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Ja klopt, de regel was als de toren omvalt, wie er dan instaat gaat naar huis.quote:Op maandag 1 december 2025 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijkenquote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Zappers? Dit is geen 2009quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
quote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sylvia nog erin? Als.ik hier zo lees stop ik ermee...
Beeldkwaliteit blijft echt belabberd. Slechte belichting, hele fletse kleuren ook.quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
Er was toch ook gezegd dat de toren 15 seconden moest blijven staan! Waren dat al 15 seconden?quote:Op maandag 1 december 2025 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is af![]()
Als de toren was omgevallen met niemand meer in de ring is lastiger te beoordelen
Dat had je dus helemaal verkeerd gedachtquote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia vertrekt nog lang niet, sterker nog die zal de finale gaan halen. Ze maakt wel TV namelijk. Ik denk als zij vertrekt is er geen klote meer aan, de rest zijn allemaal bruikbare schapen in dat spel. Ik ken de FEBO inmiddels maar al te goed.
Ze is er uit Child, je kan weer kijkenquote:Op maandag 1 december 2025 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes
Veel plezier jullieniet elk programma is voor iedereen
Geweldig, dit had ze niet verwacht.quote:
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.quote:Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je dus helemaal verkeerd gedacht
Ook hier missen de streams, anders hadden kijkers dat ook kunnen ervaren.quote:Op maandag 8 december 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig, dit had ze niet verwacht.
Ze was gisteren avond nog bij shownieuws.
Ze schijnen het onderling heel gezellig te hebben.
Ze vond het jammer dat er niet meer te zien was dan alleen het spel.
Het samen eten en plezier hebben miste ze in de afleveringen
Dan is er iets mis met het concept als iemand die al tig programma’s op der naam heeft staan je hele show moet dragen klopt er iets niet.quote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.
Denk het niet. Kon wel eens leuker gaan worden. Het was meer het zwaard van Sylvia.quote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.
2 Ultra kneuzen, pur sang werd maar weer eens duidelijk gisterenavond. Wat een halve tamme door te gaan schaken op je bed. Dan denk je dat je echt somebody bent...quote:Op maandag 8 december 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met het concept als iemand die al tig programma’s op der naam heeft staan je hele show moet dragen klopt er iets niet.
Daarvoor ik ben elke week weer verbaasd als ik EOTB Harry met Rob Geus samen in een huis zie zitten
Ja Harry heeft ergens een machtig vriendje in de tv wereld zitten zoveel als dat hij opduikt in andere programma’s en eigen reality series oa dingen die normaal niet weggelegd zijn voor EOTB kandidaten. En zelfs in EXOTB werd hij na zijn eerste seizoen (waar hij niet eens opviel) flink gepusht door de productie vanaf zijn tweede seizoen.quote:Op maandag 8 december 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2 Ultra kneuzen, pur sang werd maar weer eens duidelijk gisterenavond. Wat een halve tamme door te gaan schaken op je bed. Dan denk je dat je echt somebody bent...
Blackoutquote:Op maandag 8 december 2025 02:10 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze aflevering inderdaad, vieze backstabbers. Die vreselijke Harry mag er ook wel uit. Smaakmaker exit, en dat gaan we merken. Er zijn zoveel sterkere spelers die er uit moeten, Remy, Diederik. Dat die Harry nu deze opdracht won was puur toeval omdat Sylvia een blackout kreeg. TeamGaby from now on.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |