Behalve Marianne Timmer toch denk ik? En die Urk-vrouw ofzo misschien. De rest is echt flink bewerkt idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:20 schreef spapaars het volgende:
Compleet gevuld met bijna vergeten Nederlanders!
En alle aanwezige vrouwen zijn vreselijk-lelijk verbouwd door een prutser.
Zit nou te kijken en word nu al gek van dat mens.quote:Op maandag 3 november 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een Ashley kloon op steroïden
volgens mij is Marianne Timmer nog niet met een verbouwing begonnenquote:Op dinsdag 4 november 2025 05:20 schreef spapaars het volgende:
Compleet gevuld met bijna vergeten Nederlanders!
En alle aanwezige vrouwen zijn vreselijk-lelijk verbouwd door een prutser.
Esther niet vol in de verbouwing?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij is Marianne Timmer nog niet met een verbouwing begonnen
altijd fris natuurlijk gezicht gehad
Esther volgens mij ook niet echt vol in de verbouwing
maar het trio duck-duck - dat mannen daar warm van kunnen worden... mij niet bellen
denk het welquote:Op woensdag 5 november 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Esther niet vol in de verbouwing?
Hebben we het over dezelfde Esther?
Maar ze ging met de eerste twee pogingen wel heel snel de fout in.quote:Op maandag 10 november 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
Tering zeg die proef voor Marriane dat is echt niet te doen 10 knoppen onthouden. Dat kan bijna niemand, beetje oneerlijk.
Ik kom dat wel eens tegen in spelletjes en 5 is al lastig. Ja de eerste drie moet je wel in je hoofd hebben maar dan sta je daar met wat stress.quote:Op maandag 10 november 2025 00:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze ging met de eerste twee pogingen wel heel snel de fout in.
Denk ook dat Sylvia de boel gaat saboteren, niet alleen om Sander de schuld te kunnen geven, maar ook om te voorkomen dat Sander door Remy de eliminatie moet spelen en haar weg stuurt als ie dat zou winnen. Ze was niet voor niets al zo doorzichtig bij Sander aan het slijmen.quote:Op maandag 10 november 2025 09:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvia niet op Remy heeft gestemd om de boel op de stoken. Zo krijgt Sander weer de schuld. Vind het best een goed format; iedereen staat flink op scherp en vertrouwd elkaar nu al niet meer.
Ik kijk alles op NLziet. Denk velen met mij.quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja het is erg vermakelijk, storytelling erg goed en complimenten aan Emil (ex Utopia 1) die daar de hand in gehad heeft in de cast etc. en editing.
De kijkcijfers maken alleen een flinke downfall 431.000 kijkers gisterenavond terwijl het 605.000 was vorige week. Dat werd met uitgesteld kijken toch nog 892.000 kijkers dus misschien dat het wel erg veel terug gekeken wordt. Wat niet vreemd is want je komt net uit Expeditie Robinson wat de dezelfde doelgroep is en dan nog een anderhalf uur durende de reality show is misschien wat teveel op dezelfde avond.
Is het nou allemaal waar wat ie zegt of is ie compleet labiele fantast?quote:Op maandag 10 november 2025 12:37 schreef freaky40 het volgende:
En dan komt er toch een partij shit uit de mond van die hysterica Sander, nou lekker positief afsluiten van de dag.Die gaat echt het haasje zijn.
![]()
Kan zeker.quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Had ik benoemd maar er komen nog heel veel uitgesteld kijkers bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |