Die opdracht was niet te doen, sneu voor Marianne om al zo snel af te vallen. Ik vond haar een van de leukste deelnemers en niet zo'n haantje als de rest. Gewoon no nonsense meid. Die Sander de Kramer is gewoon een pathetische deugkneus die niet weet waar hij voor gevraagd is en wat een Reality TV game inhoud zoals deze. Mag wel lekker wieberen dus, en bovendien niet te vertrouwen. Vraag me alleen af of ze het ook kunnen om unaniem voor de beslisser kunnen stemmen, in dit geval die Remy. Een persoon die ik andere gameshows verschrikkelijk vond maar zijn mening over die Sander kon ik wel in mee gaan.
Voorstukje voor volgende week is ook wel weer leuk, Esther zonder make up heeft het gemunt op Sylvia samen met die Urkse. Haat en nijd is aan...
Snap alleen niet dat die rol van beslisser in de eerste aflevering Sylvia op zich nam en dat was spontaan en niet eens een opdracht en dat nu Remy die rol moet gaan overnemen vermoedelijk wat nu wel een opdracht is. Dat zijn wat schoonheidsfoutjes in het format die apart zijn, net of dit gestaged is door de FEBO van 'Sylvia neem jij die rol op je in de eerste aflevering want in aflevering 2 wordt dit een opdracht om een keuze hieromtrent aan de groep te laten, mij te toevallig.
Wat is trouwens het beeldkwaliteit slecht van de afleveringen, slechte belichting geen mooie kleuren, flets. Leek wal 720p kwaliteit i.p.v. 1080p wat standaard is.
Allemaal cabaretteketet!