Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragenquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
Ja dit is wel wat apart.quote:Op maandag 1 december 2025 00:59 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragen
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is afquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
RLS / [Videoland en 1x op RTL ] Vals Spelquote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef spapaars het volgende:
Komt opnieuw een programma met bijna vergeten BN'ers
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben zich ingedektquote:Op maandag 1 december 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
De spelregels zijn dus ter plekke aangepast om Sylvia erin te houden. Ik ga dit morgen even terugkijken wat die regels zijn
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.quote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Ja klopt, de regel was als de toren omvalt, wie er dan instaat gaat naar huis.quote:Op maandag 1 december 2025 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijkenquote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Zappers? Dit is geen 2009quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
quote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sylvia nog erin? Als.ik hier zo lees stop ik ermee...
Beeldkwaliteit blijft echt belabberd. Slechte belichting, hele fletse kleuren ook.quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
Er was toch ook gezegd dat de toren 15 seconden moest blijven staan! Waren dat al 15 seconden?quote:Op maandag 1 december 2025 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is af![]()
Als de toren was omgevallen met niemand meer in de ring is lastiger te beoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |