Mee eens👍quote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia vertrekt nog lang niet, sterker nog die zal de finale gaan halen. Ze maakt wel TV namelijk. Ik denk als zij vertrekt is er geen klote meer aan, de rest zijn allemaal bruikbare schapen in dat spel. Ik ken de FEBO inmiddels maar al te goed.
Greet is te zien in de serie URK.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Pfff waarom Esther eruitDomme keuze
Diederik is ook ultra dom.
Greet Hakvoorst(?) Had ik nog nooit van gehoord. Maar wat een nare onsympathieke vrouw met een accent als nagels op een krijtbord. Haal dat mens uit het programma![]()
Sylvia is oerdom want in dit soort shows moet je jezelf niet continu op de voorgrond gooien want dan ga je irritatie opwekken en nooit de finale bereiken.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Greet is te zien in de serie URK.
Sylvia speelt hopelijk niet elke uitzending degene die de hele groep moet overhalen en de uitslag gaat bepalen. Want dan ben ik snel uitgekeken op dit programma.
Geen moer meer aan te doen, de opnames zijn allang klaar en ze hangen nog voor 6 afleveringenquote:Op woensdag 26 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet alleen irritaties bij de deelnemers... ook bij de kijker
Dit gaat de kijkcijfers omlaag halen, dunkt mij
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragenquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
Ja dit is wel wat apart.quote:Op maandag 1 december 2025 00:59 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragen
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is afquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
RLS / [Videoland en 1x op RTL ] Vals Spelquote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef spapaars het volgende:
Komt opnieuw een programma met bijna vergeten BN'ers
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben zich ingedektquote:Op maandag 1 december 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
De spelregels zijn dus ter plekke aangepast om Sylvia erin te houden. Ik ga dit morgen even terugkijken wat die regels zijn
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.quote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Ja klopt, de regel was als de toren omvalt, wie er dan instaat gaat naar huis.quote:Op maandag 1 december 2025 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de regel dat ze de ring uit moest zijn en dat was ze, maar toch voelt het niet helemaal fair.
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijkenquote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zich ingedekt
De eliminatieopdracht kan variëren in type en opzet.
Zappers? Dit is geen 2009quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
quote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sylvia nog erin? Als.ik hier zo lees stop ik ermee...
Beeldkwaliteit blijft echt belabberd. Slechte belichting, hele fletse kleuren ook.quote:Op maandag 1 december 2025 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over 15 seconden. Volgens mij mocht je dan de cirkel verlaten. Maar, vind het een leuk programma. Denk wel dat ze moeten afstappen van de vaste “bigbrother” achtige camera maar met gewone cameramensen moeten gaan werken. Het oogt anders te goedkoop en denk dat zappers denken dat ze naar Bondgenoten kijken
Er was toch ook gezegd dat de toren 15 seconden moest blijven staan! Waren dat al 15 seconden?quote:Op maandag 1 december 2025 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is af![]()
Als de toren was omgevallen met niemand meer in de ring is lastiger te beoordelen
Dat had je dus helemaal verkeerd gedachtquote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia vertrekt nog lang niet, sterker nog die zal de finale gaan halen. Ze maakt wel TV namelijk. Ik denk als zij vertrekt is er geen klote meer aan, de rest zijn allemaal bruikbare schapen in dat spel. Ik ken de FEBO inmiddels maar al te goed.
Ze is er uit Child, je kan weer kijkenquote:Op maandag 1 december 2025 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes
Veel plezier jullieniet elk programma is voor iedereen
Geweldig, dit had ze niet verwacht.quote:
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.quote:Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je dus helemaal verkeerd gedacht
Ook hier missen de streams, anders hadden kijkers dat ook kunnen ervaren.quote:Op maandag 8 december 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig, dit had ze niet verwacht.
Ze was gisteren avond nog bij shownieuws.
Ze schijnen het onderling heel gezellig te hebben.
Ze vond het jammer dat er niet meer te zien was dan alleen het spel.
Het samen eten en plezier hebben miste ze in de afleveringen
Dan is er iets mis met het concept als iemand die al tig programma’s op der naam heeft staan je hele show moet dragen klopt er iets niet.quote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.
Denk het niet. Kon wel eens leuker gaan worden. Het was meer het zwaard van Sylvia.quote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze kijkers kosten, het programma werd gedragen door haar.
2 Ultra kneuzen, pur sang werd maar weer eens duidelijk gisterenavond. Wat een halve tamme door te gaan schaken op je bed. Dan denk je dat je echt somebody bent...quote:Op maandag 8 december 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met het concept als iemand die al tig programma’s op der naam heeft staan je hele show moet dragen klopt er iets niet.
Daarvoor ik ben elke week weer verbaasd als ik EOTB Harry met Rob Geus samen in een huis zie zitten
Ja Harry heeft ergens een machtig vriendje in de tv wereld zitten zoveel als dat hij opduikt in andere programma’s en eigen reality series oa dingen die normaal niet weggelegd zijn voor EOTB kandidaten. En zelfs in EXOTB werd hij na zijn eerste seizoen (waar hij niet eens opviel) flink gepusht door de productie vanaf zijn tweede seizoen.quote:Op maandag 8 december 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2 Ultra kneuzen, pur sang werd maar weer eens duidelijk gisterenavond. Wat een halve tamme door te gaan schaken op je bed. Dan denk je dat je echt somebody bent...
Blackoutquote:Op maandag 8 december 2025 02:10 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze aflevering inderdaad, vieze backstabbers. Die vreselijke Harry mag er ook wel uit. Smaakmaker exit, en dat gaan we merken. Er zijn zoveel sterkere spelers die er uit moeten, Remy, Diederik. Dat die Harry nu deze opdracht won was puur toeval omdat Sylvia een blackout kreeg. TeamGaby from now on.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |