abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219446117
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 02:10 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze aflevering inderdaad, vieze backstabbers. Die vreselijke Harry mag er ook wel uit. Smaakmaker exit, en dat gaan we merken. Er zijn zoveel sterkere spelers die er uit moeten, Remy, Diederik. Dat die Harry nu deze opdracht won was puur toeval omdat Sylvia een blackout kreeg. TeamGaby from now on.
Blackout _O- Ze was niet snel genoeg, ingemaakt met 3-0 Dáááág Sylvia. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219487325
Toch mis ik hier wel een soort van secret room of ondergronds deel waarin weggestemde deelnemers verblijven die terug in het spel kunnen komen net als in Vals Spel. Had een mooie twist geweest om Sylvia terug in het spel te laten keren. Misschien gebeurd dat nog...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219490046
De kijkcijfers van vorige week zondag:

Kijkdichtheid: 4,6 Marktaandeel: 19,0 Kijkcijfer: 769.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 11.

Mooie stijging te zien ten opzichten van vorige week, 755.000 kijkers toen. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_219497337
Doei Ilyas.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219498097
Tja, mooi. Wel een stuk minder dynamiek zo zonder Sylvia maar Jaimy en Gaby pakken het goed op. Dat vreselijke lampje, boer Harrie Snijders denkt helemaal dat hij mr. big star is daar in de show met al zijn berekeningen en demonstratief midden in de nacht op de bank te zitten om op een plannetje te broeden. Echt wat een act is die halve tamme! Misplaatste arrogantie, niet algeheel vreemd voor iemand die uit Eindhoven komt....Verder vind ik dat er wat sterkere deelnemers uit mogen, Remy, Diederik maar dus ook die Harrie irriteren mij mateloos en denken dat ze onschendbaar zijn maar dat moet nu maar eens afgelopen zijn. En dan die kansloze kakkerlak Rob Geus met zijn geitenbek is daar ook wel klaar. Dan ben ik meer voor die vrouwen en ook Mike die toch iets van een 'dandy' heeft en sympathieker is dan al die ego's bij elkaar. Moet ik hem wel gelijk in geven.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 december 2025 @ 09:06:02 #256
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219498708
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, mooi. Wel een stuk minder dynamiek zo zonder Sylvia maar Jaimy en Gaby pakken het goed op. Dat vreselijke lampje, boer Harrie Snijders denkt helemaal dat hij mr. big star is daar in de show met al zijn berekeningen en demonstratief midden in de nacht op de bank te zitten om op een plannetje te broeden. Echt wat een act is die halve tamme! Misplaatste arrogantie, niet algeheel vreemd voor iemand die uit Eindhoven komt....Verder vind ik dat er wat sterkere deelnemers uit mogen, Remy, Diederik maar dus ook die Harrie irriteren mij mateloos en denken dat ze onschendbaar zijn maar dat moet nu maar eens afgelopen zijn. En dan die kansloze kakkerlak Rob Geus met zijn geitenbek is daar ook wel klaar. Dan ben ik meer voor die vrouwen en ook Mike die toch iets van een 'dandy' heeft en sympathieker is dan al die ego's bij elkaar. Moet ik hem wel gelijk in geven.
schrik er van Freaky - maar ben het gewoon met je eens >:)
... en huiver mee
pi_219499413
543.000 lineaire kijkers gisterenavond. Denk dat hier wel een nieuw seizoen van komt, lineaire cijfers stijgen zelfs een klein beetje. En de uitgesteld kijken cijfers zijn sowieso goed te noemen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 december 2025 @ 11:43:29 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219499902
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, mooi. Wel een stuk minder dynamiek zo zonder Sylvia maar Jaimy en Gaby pakken het goed op. Dat vreselijke lampje, boer Harrie Snijders denkt helemaal dat hij mr. big star is daar in de show met al zijn berekeningen en demonstratief midden in de nacht op de bank te zitten om op een plannetje te broeden. Echt wat een act is die halve tamme! Misplaatste arrogantie, niet algeheel vreemd voor iemand die uit Eindhoven komt....
Hola, hij is een typische kampbewoner, niet een typische Eindhovenaar...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Miss 200.000.000! maandag 15 december 2025 @ 15:17:20 #259
367000 roos94
pi_219501945
Die Remy is ook maar een dooie, gooi hem er eens uit.

Jammer van Illias.
pi_219502919
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 11:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hola, hij is een typische kampbewoner, niet een typische Eindhovenaar...
Dan nog is het een Brabo met dito grootheidswaanzin.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219549362

Kijkdichtheid: 4,7 Marktaandeel: 20,0 Kijkcijfer: 776.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 10

Mooie cijfers en het zit zelfs in de lift, ook het marktaandeel. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_219556714
Mooi Diederik er uit, maar het was me om het even, Diederik of Remy. Prima. Die vreselijke Harrie ook weer, zat samen met Jaimy in conclaaf 1 op 1, weet hij niet wat het begrip opgeofferd betekend...wat ben je dan AF 8)7
Gelukkig geeft de montage in het voorstukje voor volgende week al weg wie de laatste opdracht sowieso gehaald heeft....dat wel natuurlijk..
Allemaal cabaretteketet!
pi_219557634
504.000 lineaire kijkers gisterenavond, gezakt ten opzichten van de lineaire cijfers vorige week. Het wordt wel erg goed terug gekeken als in de cijfers van vorige week. Maar denk dat deze cijfers zullen inzakken en minder hoog uit zullen komen als de cijfers van vorige week.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 24 december 2025 @ 21:47:16 #264
367000 roos94
pi_219581084
Ik hoop heel erg voor exit rob of remy. Vervelende ventjes.
pi_219587786
Eigenlijk het liefst die Harrie nog. Wat een clown.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 25 december 2025 @ 12:22:15 #266
367000 roos94
pi_219587829
Ik gun het Jaimie wel, laat haar maar winnen [nooit gedacht dat ik dit ging zeggen]

Gaby is te suf/afwachtend/labiel en Maik is gewoon Maik :') de rest vind ik allemaal stom.

Had het diederik ook gegund maar ja.
pi_219628277

Kijkdichtheid: 4,5 Marktaandeel: 16,4 Kijkcijfer: 740.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Kakt al met al nu toch wat in op alle fronten, kijkcijfer Top 25 wel wat hoger.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 28 december 2025 @ 15:10:43 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219633075
Het vergelijkbare Valsspel heeft veel beter camerabeeld en montage. Het zwaard van Damocles oogt goedkoop met die bondgenoten camera kwaliteit en hele uitstraling van het programma. dat schrok mij ook af terwijl het inhoudelijk wel een leuk spel concept is persoonlijk had ik de eliminatie opdrachten minder aangekleed als een wekelijkse finale en meer geïnvesteerd in het camerawerk/montage. Maak het minder een goedkoop soort bigbrother met spelletjes zoals bondgenoten en meer een gelikte productie zols Wie is de Mol/Verraders/Bestemming X etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219633708
Ja qua beeldkwaliteit ziet Valspel er beter uit, mooi vloeiend en geen korrelig beeld. Bij Damocles oogt het vaak flets en overbelicht. Terwijl ze wel dezelfde camera's gebruiken. Denk dat er iets mis gaat met de compressie techniek of zo maar dat heb ik bij alles van Talpa eigenlijk, ook LLDL en tegenwoordig ook De Bondgenoten, zowel als VOD als live op SBS.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219641570
Kick
#superniger2020
pi_219641848
Mike moet niet zo janken
#superniger2020
pi_219646224
Toch dom om Mike het zwaard te geven, dit is een opzetje van de FEBO. Die vreselijke Harrie kneus moet er toch uit of Rob. Nou dat gaan we volgende week zien gebeuren; Gaby gaat dat winnen van hem. :Y Maar dan nog zit je met gasten die er al lang uit moeten Harrie, Remi. Die Harrie begint een beetje teveel in zichzelf te geloven, wannabee bokito.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219646722
Ik denk dat Jamie express Maik als laatst had bewaard als een backup. Omdat hij zeker bij het kistje zou gaan staan welke ze hem geeft. Voor het geval dat Remy of Rob niet bij kistje 3 zouden gaan staan. (Die 2 zouden sowieso een ander kistje kiezen dan ze kregen van Jamie)

Maik liet zich wel kennen, maar herpakte zich redelijk. Hij liet zelf Marianne Timmer ook meteen vallen toen die de kans had een ronde verder te komen.
pi_219648663
564.000 kijkers maar liefst keken gisteren naar de lineaire aflevering, een behoorlijke stijging zo richting de finale. ^O^ Dit gaat op zeker terug keren voor een nieuw seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 29 december 2025 @ 15:16:45 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219653160
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
564.000 kijkers maar liefst keken gisteren naar de lineaire aflevering, een behoorlijke stijging zo richting de finale. ^O^ Dit gaat op zeker terug keren voor een nieuw seizoen.
Hopelijk dan niet met bekende Nederlanders uit de budget bak die al overal aan mee hebben gedaan.
Rob Geus, Gaby ,Sylvia ,Remy ,Diederik, Maik Harrie, Jamy eigenlijk stuk voor stuk in vergelijkbare dingen gezien alleen die gast van Rijnmond(Sander) wat ook een aandachttrekker is was relatief nieuw bij dit soort programma’s maar doet eigenlijk ook overal aan mee als ze hem vragen en liet gelijk zien waarom ze hem niet zo vaak vragen als deelnemer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')