Blackoutquote:Op maandag 8 december 2025 02:10 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze aflevering inderdaad, vieze backstabbers. Die vreselijke Harry mag er ook wel uit. Smaakmaker exit, en dat gaan we merken. Er zijn zoveel sterkere spelers die er uit moeten, Remy, Diederik. Dat die Harry nu deze opdracht won was puur toeval omdat Sylvia een blackout kreeg. TeamGaby from now on.
schrik er van Freaky - maar ben het gewoon met je eensquote:Op maandag 15 december 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, mooi. Wel een stuk minder dynamiek zo zonder Sylvia maar Jaimy en Gaby pakken het goed op. Dat vreselijke lampje, boer Harrie Snijders denkt helemaal dat hij mr. big star is daar in de show met al zijn berekeningen en demonstratief midden in de nacht op de bank te zitten om op een plannetje te broeden. Echt wat een act is die halve tamme! Misplaatste arrogantie, niet algeheel vreemd voor iemand die uit Eindhoven komt....Verder vind ik dat er wat sterkere deelnemers uit mogen, Remy, Diederik maar dus ook die Harrie irriteren mij mateloos en denken dat ze onschendbaar zijn maar dat moet nu maar eens afgelopen zijn. En dan die kansloze kakkerlak Rob Geus met zijn geitenbek is daar ook wel klaar. Dan ben ik meer voor die vrouwen en ook Mike die toch iets van een 'dandy' heeft en sympathieker is dan al die ego's bij elkaar. Moet ik hem wel gelijk in geven.
Hola, hij is een typische kampbewoner, niet een typische Eindhovenaar...quote:Op maandag 15 december 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, mooi. Wel een stuk minder dynamiek zo zonder Sylvia maar Jaimy en Gaby pakken het goed op. Dat vreselijke lampje, boer Harrie Snijders denkt helemaal dat hij mr. big star is daar in de show met al zijn berekeningen en demonstratief midden in de nacht op de bank te zitten om op een plannetje te broeden. Echt wat een act is die halve tamme! Misplaatste arrogantie, niet algeheel vreemd voor iemand die uit Eindhoven komt....
Dan nog is het een Brabo met dito grootheidswaanzin.quote:Op maandag 15 december 2025 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hola, hij is een typische kampbewoner, niet een typische Eindhovenaar...
Hopelijk dan niet met bekende Nederlanders uit de budget bak die al overal aan mee hebben gedaan.quote:Op maandag 29 december 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
564.000 kijkers maar liefst keken gisteren naar de lineaire aflevering, een behoorlijke stijging zo richting de finale.Dit gaat op zeker terug keren voor een nieuw seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |